Hubabuba57
**שמחה לכל דעה**

הכל יכול לקרות -פרק 15-

Hubabuba57 11/06/2016 932 צפיות 2 תגובות
**שמחה לכל דעה**

נ.מ אליה
למה נישקתי אותה?! הרסתי לעצמי את הכל! אבל השפתיים האילו…וואו הלשון שלה.. איל שהיא נשכה לי את השפה ואת הפירסינג.. אין סיכוי שלא נגעו בילדה הזאת. אני הייתי חייב להפסיק את הנשיקה המטורפת הזאת, כי לא היה נעים אם הייתי מפשיט אותה מול הבית חולים. אני גם לא רוצה שהיא תצפה ממני למשהו,זה לא יקרה עוד פעם תהיו בטוחים.

אנחנו יוצאים מהחדר של רוני,תודה לאל רק נשברו לה הרגליים, יש לילה הזאת מזל. אמא שלה הייתה כנראה בתל אביב ותגיעי רק עוד שעה,אז טל מחכה לה…לחכות איתה? היא מתיישבת על הכיסא ונאנחת בקול רם. אני מתיישב לידה. כנראה שאני נשאר.
״מה.״ היא אומרת ואני לא מבין אם זה לי או למישהו שעובר.
״אה?״
״תלך אליה.״ היא אומרת בקול מצמרר.
״מה אם באלי.״ אני עונה לה בצחוק
״בישבילי,תלך, לי בא שתלך.״ היא מסובבת את ראשה אלי.
״אבל..לא באלי להשאיר אותך לבד כאן.״ העיניים שלה דוקרות אותי.
״אכפת לך ממני עכשיו?״
״אה? אני לא מבין.״ על מה הילדה הדברת
״אתה ברצינות חושב שאני אתן לך לגעת בי ולהישתמש בי וללכת כאילו כלום?״
אוי.
״לא.״
״תקשיב, חצי מהבנות במחלקה פה בוהות בך,אתה מוזמן ללכת ולחפש זיון אני מחכה פה.״ היא מפנה את ראשה ממני.
״טל..אני לא יכול להיות איתך..״ היא אפילו לא נראה לי מקשיבה.
״ממש לא ציפיתי או ביקשתי ממך את זה.״ היא עדיין לא מסתכלת עלי.
״אבל באלי להיות איתך בקשר.״ את זה אני אל בטוח יודע. היא נותנת לי הרגשה מדהימה שאני לידה כאילו לשנייה בלי החומות.׳
״יזיזים אליה? ברצינות.״ הלוואי. לוקח ממני את כל קולי לא לגעת בה עוד פעם.
״אני בקטע.״
״וואו! פשוט לך תזדיין!״ היא צורחת.
אוי,למה אמרתי את זה.
״סתכלי אלי עכשיו בעיניים ותגידי לי שאת לא הרגשת מה שהרגשתי שהתנשקנו.״ הוא לא מסובבת את ראשה. מעניין למה.
״טל.״
״אני ממש לא חייבת להיסתכל לך בעיניים,בכדי להגיד שלא הרגשתי כלום.״ היא משקרת. הקול שלה רועד.
״את מאוהבת בי טל.״
״אני לא מכירה אותך.״
״סתכלי עלי.״ אני מושיט יד ללכי שלה ומסובב את ראשה.
״תגידי לי שאת לא הרגשת כלום ונשבע אני עוזב אותך.״
היא מסיטה מבט.
״כנראה שאני נשאר איתך אז.״
״חבל.״ היא מצחקקת


תגובות (2)

תמשיכי מושלם

11/06/2016 15:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך