Hubabuba57
**שמחה לכל דעה**

הכל יכול לקרות -פרק 17-

Hubabuba57 11/06/2016 889 צפיות אין תגובות
**שמחה לכל דעה**

נ.מ אליה
למה טל מדברת עם יערה?!
״מה הקטע?!״ אני שואל אותם. שתיהן מסתובבת אלי.
״למה אתה מזיין בנות קטינות,זה הקטע.״
אוי לא יערה היא ילדה מוכרת,כולם כבר ידעו עלינו מחר.
״לא מזיין אותה בכלל נראלך, ממש לא הטיפוס שלי.״ אני עונה. אני לא יוכל שיחשבו שאני איתה בזוגיות. אני מסתכל עליה ורואה דמעות בעיניה,לא רציתי פגוע בה ככה אני אסביר לה עוד מעט.
״זה לא היה נראה ככה מהצד.״ יערה מחייכת חיוך מטומטם.
״סתם ידידים יערה תרגעי.״
״אוקי, אז מתי תתקשר יא חרא אחד?״ היא עושה לי סריקה של הגוף ומסתכלת לי למעלה למעטה. איככ. היא לבושה בגופיה עדוקה, וג׳ינס צמוד שמבליט לה את התחת שאין לה, לא כמו טל..עם התחת שלה..
״אליה.״ טל אומרת שאני אחזור בחזרה לשגרה,מהמחשבות הפרועות שלי.
״לא יודע.״ אני עונה מהר,למי יש כוח אליה? היא כוסית והכל אבל לא חצי ממה שטל..שעומדת לידה עם החולצה שמראה את החזה שלה…
״אנחנו פאקינג שכבנו ואתה אפילו לא מתקשר?! ידעתי שאתה תהיה כזה,לא רציתי להקשיב לאחרים כנראה שהם צדקו! שתמות!״ היא מסתובבת והולכת.
״אז ככה אתה מתייחס לבנות? בזלזול? משתמש בהם כאילו שהם בובות?״ העיניים הכחולות שלה עם דמעות.
״טל, את צריכה להבין שאני לא רוצה זוגיות..אני מחפש רק שחרור.״
״אה שחרור שלך נקרא לשכב עם מישהיא? לא ידעתי שאתה עד כדי כך שטחי.״ היא מסתכלת עלי במבט חסר הבעה,שקצת מפחד אותי.
״תביני..שאני רוצה להמשיך את הקשר שלנו אבל.״
״למה? אנחנו לא נשכב, או נתנשק או כלום.״
״נראה..״
״וואו אתה באמת חרא.״
״תביאי לי את המספר שלך.״ אני מחייך את החיוך הסקסי שלי,שכל הזמן מחמיאים לי עליו.
״למה?״
״שמדבר.״
״על מה?״
״לא יודע, אחד עם השני.״
״על מה?״
״את מסקרנת אותי.״
״משפט פתיחה מושלם אחי.״
״יאללה נו נשבע שאני יעשה לך חיוך.״


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך