Hubabuba57
**שמחה לכל דעה**

הכל יכול לקרות -פרק 18- מרתון can we dance

Hubabuba57 11/06/2016 814 צפיות 3 תגובות
**שמחה לכל דעה**

נ.מ טל
לא דיברנו יומיים,נתתי לו את המספר שלי והוא לא התקשר איך שציפיתי שהוא יעשה, אבל אני לא יכולה להגיד שזה לא פגע בי.
היום יש את הנשף של הבית ספר, אני ושני כבר בדרך. התלבשתי פשוט עם גינס וחולצה עדוקה,שחושפת קצת בטן. שמתי איליינר ואודם אדום. אני נראת סבבה אני חושבת.
״תקשיבי טל,אליה ימות ממך.״ שני אומרת לי.
״לא נראלי, אם הוא לא חזר אלי חמה שהוא ישים עלי עכשיו?״ עצוב,אבל האמת.
״טל,הוא סתם פאקבוי אבל הוא ישים עלייך נשבעת.״
״טוב נראה.״ אני אומרת.

אני רוקדת כמו מטורפת עם המוזיקה,מתנוענעת עם הטראנסים המדהימים. גאיה אומרת לי פתאום ״טל,הוא מאחורייך תדפקי פוזה.״ הטראנסים בול מגיע לקטע הכי טוב ואני מזיזה את התחת איל שאני יודעת לעשות טוב. אני מרגישה מישהו נעמד כלפי מאחורה. אני כבר יודעת שזה הוא לפי הריח המדהים שלו. אני ממשיכה לזוז והוא זז איתי. הוא שם יד על הגב התחתון שלי וזז. אנחנו רוקדים ככה לדקה בערך עד שאני לא מרגישה אותו יותר. אני מסתכלת על גאיה והיא אומרת לי ״הוא הלך.״ אני מסתובבת ואני לא רואה אותו. איזה ילד חרא! וואו לא הייתי צריכה לעשות את זה!! בול שעוברת בי המחשבה הזאת,יותם (ידיד מהשכבה) בא ומחבק אותי. אנחנו מתחילים לירקוד ביחד ואיזה ילדה באה ומצלמת אותנו. אני שמה יד על החזה שלו ומחייכת.
אחרי זה אנחנו רוקדים לעוד כמה שעות ונמאס לי אז אני יוצאת מהבית ספר. אני רואה את אליה נותן ג׳וינט למישהו. תמיד ידעתי שהוא עושה סמים אבל למה הוא נותן לפאקינג חטניקים?! יאו איזה ילד לוזר. הוא מסתובב ותופס את המבט שלי,הוא מסיט מבט מהר והולך. מאנייק.


תגובות (3)

תמשיכי מושלם

11/06/2016 22:27

מתי את ממשיכה?

11/06/2016 22:28

מחררר תודה ממש

12/06/2016 00:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך