Hubabuba57
**שמחה לכל דעה**

הכל יכול לקרות -פרק 19-break the rules

Hubabuba57 12/06/2016 896 צפיות אין תגובות
**שמחה לכל דעה**

נ.מ אליה
החטניק הזה ביקש ממני ג׳וינט,אז נתתי לו,אפילו שזה די חזק שיהנה. אז אני רואה אותה. היא יוצאת עם חולצה שחושפת בטן. פאק. היא תופסת אותי במהלך הדוחה עם החטניק, אז אני מסתובב. אני לא יכול להיסתכל עליה יותר. היא בטח מעוצבנת כי היא נתנה לי את הטלפון שלה ולא כתבתי לה כלום. אבל ככה אני תמיד. שובר לבבות. אני הולך ויורד למחששה, יש שם את אביה עם המצלמה הפוסטמה שצילמה את כל התמונות. היא מצלמת את עומרי החש וחברה שלו. הם שואלים לראות את התמונות כמו זוג קי׳צי מטומטם. אני מתקרב ומסתכל מהצד, אני מדמיין או שאני רואה לשנייה את טל עם היד על החזה של איזשהו מישהו…בן?! וטף. לא ידעתי שזה משחק דו צדדי. אני שואל אותה לעצור והיא לא מבינה למה. אני גם ככה קצת מסומם,אז אני לא הכי חושב. אני רץ למעלה ומנסה למצוא אותה. איפה היא?! אני רואה את ניק וצורח לו ״איפה הבלונדה?!״ ״רוקדת עם מישהו.״ מה?! אני רץ לתוך הבית ספר ומנסה למצוא אותה.
לא קשה לעשות זאת. היא במרכז העניינים איתו. אין לי מושג מי זה. אבל אני יותר שווה ממנו! היא עברה אותנו כל כך מהר?! הוא עם ידיים על הירכיים שלה והיא עם הראש על הכתף שלו.
אני מחליט שאני יהיה דרמטי ויעבור בין שניהם. אני מתקדם לעברם,כשטל אפילו לא מבינה מה הולך לקרות. אני כבר עומד מעליהם שהבן חרא הזה מעז לשאול אותי. ״מה הקטע גבר?״ הוא עוד שנייה יבין מה הקטע. ״אני צריך לדבר עם טל.״ טל מהר כמה מהכתף שלו ומסתכלת עלי.
״אליה,לא עכשיו.״ ״זה דחוף,טל.״ ״לא זה לא.״ ״את לא רואה שאני חצי מסומם? זה דחוף.״
אני לוקח לה את היד ומוביל אותה למבחוץ. היא הולכת לקבל זיון היום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך