Hubabuba57
**שמחה לכל דעה**

הכל יכול לקרות -פרק 23-

Hubabuba57 13/06/2016 819 צפיות 2 תגובות
**שמחה לכל דעה**

נ.מ טל
אני חייבת לעשות את מה ששרון ביקשה, אין דרך לחזור עכשיו. אני מעדיפה להביך את עצמי קצת בקלילות, מאשר שכל הבית ספר יראה את התמונות.
כשאני יוצאת מן היסודי שני רצה אלי.
״טל חיפשנו אותך איפה היית?!״
״ביסודי למה?!״
״התמונות.״
אוי לא כולם כבר ראו. איפה הוא?!
״אוי שני מה אני אעשה?!״ אני מתיישבת במקום ופשוט מתחילה לבכות. הילד זהה עושה לי רע,כולם הזהירו אותי סתכלו לאיפה הגעתי!
״טל מה היא ביקשה ממך?״
״שאני אלך ואגיד מול כל הבית ספר שאני מאוהבת בו.״ אני ממשיכה לבכות.
״את בטוחה שאם תעשי את זה היא תוריד?״ אני ממש לא בטוחה.
״את יודעת מה אני הולכת לראות את הזונה הזאת ולתת לה קצת סטירה שתעיר את השכל שלה.״. אני קמה ומתחילה ללכת, שני מנסה להחזיק אותי אחורה אבל אני לא נותנת לה.
אני נכנסת לתוך הלובי של בית ספר ומחשפת את היצורה הזאת.
אני רואה אותה כבר,כאילו מכונה לזה שאני יוריד ידיים,מחכה ליד המיקרופון.
אני רצה אליה מהר וקופצת עליה מאחורה. היא נופלת קדימה בול על הפרצוף! איך שמגיעה לה!
מישהו בא ומבנה להפריד ביניינו,אבל זה לא משנה אני רק רואה את המטרה-להרוג אותה!
מישהי לוקח את המיקרופון ואומר שנפסיק. אני כבר יוכלה להבין שכולם שמו לב. היא מסתובבת עם ראש אלי ונותנת לי סטירה כל כך חזקה שאני עפה אחורה. הילדה יותר חזרה ממה שחשבתי.
אני מחזירה לה בבוקר לאף,שלתגובה אליו היא צורחת בטח לא יהיה לה אף מושלם מעכשיו אה!? אנשים מסתובבים סביביינו ומנסים להפריד,חלק באו רק בכדי להיסתכל אני בטוחה.
אני מרגישה ידיים מוכרות על הכתפיים שלי,זה הוא.הוא מעיף אותי אחורה ומרים אותי.
״אליה! תוריד אותי! עכשיו! לא סיימתי!!!״ אבל הוא מחזיק לי את כל הגוף חזק ולא משחרר.
הוא הולך איתי לשירותים.
״מה נראלך?!״ אני צועקת עליו
״זה לא עוזר בכלום טל,עכשיו היא מאה אחוז לא מורידה את התמונות!״
״אז מה הייתי צריכה לעשות?! להגיד מול כל הבית ספר שאני מאוהבת בך?! ישלי חדשות בישבילך אליה כולן כבר יודעים!״
״הוא עכשיו לא מורידה אותם.״
״נראה לך שלא?! נערב את המורים!״
״את רוצה שהן יראו תמונה שאני בא לגעת לך בציצי?״ הוא קצת מחייך,זה בכלל לא מצחיק.
״כנראה אין לי מה לעשות! מה אן זה יגיע להורים שלי אליה?! כולם פה כבר מסתכלים עלי,כאילו שאני זונה.״
״כי את היית איתי וכל מי שאיתי זונה.״ הוא מדבר בטון כועס שזה הזוי.
״סליחה? על מה אתה כועס עכשיו?!״
״את יכולה גם לא להיות ילדה זונה ולהיות איתי,זה הגיוני טל!״
״אוי אין חי כוח לשטויות שלך,אתה בכלל לא עוזר,אני הולכת למנהל!״
אני באה לצאת שהוא מחזיק אותי אחורה
״את לא.״
״אני כן ואל תחזיק אותי אחורה אני לא יעצור את עצמי מלהרביץ לך.״ אני רצינית לגמרי,הוא בדרכי.
״אז אני בא איתך.״
״נראה.״ אני יוצאת


תגובות (2)

תמשיכי מוששלם

13/06/2016 15:16

המשך

14/06/2016 11:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך