Hubabuba57
**שמחה לכל דעה**

הכל יכול לקרות -פרק 29-

Hubabuba57 19/06/2016 729 צפיות אין תגובות
**שמחה לכל דעה**

נ.מ טל
אני ממשיכה ללכת,כי למה נראלו שאני אסתובב אליו?! אולי הוא לא מדבר אלי…בכל מקרה אפילו אם הוא כן אני במצבים כאילו של לחץ מתחילה לרעוד ולא להיתנהג בסדר אז יותר טוב לשתיינו שאני אמשיך ללכת.
״אני יודע ששמעת אותי.״ הוא אומר בקול אדיש סקסי בטירוף (פאק.) ואיכשהו אני מיד מסתובבת.
״בואי לפה.״ הוא דוקר אותי עם המבט שלו.
״למה….״ אני כמעט לוחשת.
״אני צריך להגיד לך משהו.״
״אז תגיד…״ הלב שלי פועם כל כך מהר.
״שבי לידי.״ הוא מתיישב על הספסל. איפה אליה שיציל אותי?!
״אממ..אני בסדר אם לעמוד.״
״את לא צריכה להיות מובכת, אני יודע על כל הסטוקריות והכל זה בסדר.״ אני מחפשת פרצוף ציני, אבל ישלי הרגשה שהוא לא ציני המון שהוא רציני לגמרי. וואו,אוקי.
אני באה לעט לעט, אין לי שמץ של מושג איך הרגליים שלי מצליחות לזוז. אני מתיישבת הכי רחוק ממנו שאני יכולה כי זה נהיה מביך ומביך יותר בכל שנייה.
״אל תזדייני עם אליה.״ מה?! פאק! למה הוא אומר לי את זה?!
״מה…?!״ אני אומרת לו ומסיטה מבט. הוא רציני לגמרי.
״את סתם תהרסי לעצמך את נראת…ילדה אינטליגנטית והוא לא שווה את זה.״
אני בשוק. דבר ראשון- איך הוא בכלל יודע שקורה משהו? דבר שני-איך הוא יודע את השם שלי בכלל?! כולם קוראים לי ״הבלונדה״. דבר שלישי- למה אכפת לו בכלל?!
״אוקי…לא קורה ביניינו כלום אבל טוב…״ אני כל כך חסרת ביטחון שזה כבר מזעזע.
״אם לא ידעת הוא כל הזמו מדבר על התחת שלך ואיך שהוא נגע בך מתי שצילמו,זה למה שהלכנו מכות.״ מה. ידעתי שהוא אליה הפאקבוי אבל ציפיתי שיהיה לו לפחות מפסיק כבוד אלי.
מה הוא עוד סיפר?! האם הוא סיפר את הכל?! פאק!!
״תרגעי הוא בסדר,רק עין שחורה.״ הוא מחייך לי חיוך קטנטן בלי שיניים. עכשיו שאני שמה לב, אין על עמרי שריטה אחת.
״איך אין לך שום שריטה או פאק בפרצוף?!״ אני בטעות פולטת. אני והפה שלי.
״לחקתי קורס אומניות לחימה והגנה עצמי.״ זה מסביר קצת.
״אהה..״אני מסתכלת עליו- הגינס שלו כל כך יפה עליו אמאלה. זה לא עסוק כמו של אליה, הוא כחול ומראה את הרגליים הרחבות שלו- הוא מהמם. הוא מאזן קצת את הביני על ראשו ומסתכל עלי ישירות לתוך העיניים וגן לא מסיט מבט. תמיד אני וחברות שלי צחקנו שהוא ה״בוהה״, כי הוא באמת בוהה בכל אחד בפרצוף של ״באלי לזיין אותך״ אפילו שיש לו חברה של שנתיים.
דווקא שאני חושבת על חברה שלו, שומעים זמזום בטלפון,זה שלו. הוא מוציא אותו מהכיס והודק את המסך. השם יעלי על המסך עם התמונה שלה מריחה פרח. חמודים. הוא עונה מהר.
״יעלי.״ הוא כאילו נושם בפעם הראשונה שהוא שומע את קולה,אני יכולה להבין למה הם שנתיים ביחד,זונה מזליסטית.
״אהא..״ הוא מקשיב לה
״מדהימה שכמותך..״הוא מחייך ״אני בגנון אבוא עוד מעט.״ הוא מחייך עוד פעם אחת ומנתק.
גם אני פתאום שומעת זמזום ורואה שיש לי הודעה מאליה: בדרך. הוא רק כותב. פאק! הוא הרגע הלך מכות עם עמרי שיושב לידי!
״רק רציתי להגיד לך שתשמרי על עצמך ממנו,אני יודע כמה הוא פגע בבנות וחבל שהוא יפגע בילדה יפה כמוך.״ הוא הרגע אמר לי יפה?! מה. אני כאילו מגשימה את חלומתי אם משהו? תודה אלוהים. ״תודה..?״ אני קצת מצחקקת ממבוכה. אני שמה לב פתאום שהוא מתקרב אלי.
מה הוא עושה? הוא מתקרב ומתקרב עד שהירך שלו נוגעת בשלי. אני עוד פעם רועדת. מההוא עושה?! הוא מתקרב עוד ונותן לי נשיקה על הלכי. הנשימה שלי קופצת ואני מאוד מקווה שהוא לא שמע את זה. הוא חוזר בחזרו למקומו. אני רואה שהפרצוף שלו נהפך לכמעט אדום, הוא מסתכל מאוחרי.
״מה הולך פה?!״ אליה צורח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך