Hubabuba57
**שמחה לכל דעה**

הכל יכול לקרות -פרק 31-karmin~yesterday

Hubabuba57 21/06/2016 813 צפיות אין תגובות
**שמחה לכל דעה**

נ.מ טל
פאק. מה?! ממתי הוא פורש מבית ספר?! ואו אני בחיים לא ציפיתי לזה. אני יושבת מולו ומסתכלת עליו. הילד שאני מאוהבת בו כבר שנה,עוזב אותי. וואו.
״טל את שם?״ הוא אומר
״אה? כן״ אני לוחשת.
״זה לא מאה אחוז בטוח אני חושב על זה וגם כך הבית ספר לא הכי רוצה שאני אשאר.״
״אני פשוט בשוק.״
״למה״
״כי לא יודעת…בחיים לא שמעתי על מישהו שפרש מכיתה יא.״ אני קנא.
״אני מכיר המון-אבא שלי.״ הוא מסית מבט.
״אליה-סתכל עלי.״ הוא מרים את ראשו.
״אם אני עושה בגרות אתה מאה אחוז עושה.״ הוא נהיה עם פרצוף מצחיק.
״רגע את לא רוצה לעשות בגרות?!״
״לא כל כך.״ אני לא בטוחה שיש לי את הכוח.
״אבל את חכמה,ממש.״ הוא מחייך. די אני לא יכולה עם החיוכים שלו נשבעת הם עושים לי את היום.
״דבר ראשון- אני לא כזאת חכמה ודבר שני- אפילו אם הייתי זה עדיין לא אומר כלום, המערכת של הלימודים במדינה הזאתי שגויה בפאיקנג כל דרך,אבל אני רוצה שתבין שאם אני עושה בגרות אתה אל בטוח יכול לעשות. אתה שומע אותי? תישאר, בישבילי. אתה יודע אילך אני מרגישה כלפייך.״ הוא מחליט עם סיום מילותי להיתקרב אלי. הוא מגיע בכך שהפה שלו סינתטימתרים משלי והוא לוחש
״איך את עושה את זה?״ אני מרגישה אש בתוך הבטן רק מהקרבה שלו.
״עושה מה?״
״עושה לי את זה.״ די שיפסיק או שאני אשתין מהתרגשות.
״די לשקר.״ אבל הוא ממשיך לבהות לי בפה.
״את יודעת שיש לך שפתיים ממש יפות? עוות כאילו שכיף לנשק?״ הוא אומר בקול סקסי.
״גם לך יש שפתיים יפות.״ זה נכון ישלו פה כל כך יפה שלא נדבר על הפרצוף על הגוף..
״נראלי ששלך מנצחות את שלי.״ הוא פתאום מנשק אותי נשיקה סוערת, הוא טועם את הפה שלי מכל הצדדים.
לשונו המסוקרן נושך לי את השפה התחתונה. הלב שלי פועם כל כך מהר שאני בטוחה אפילו יודעת שהוא מרגיש את זה. החשמל הזה,של אהבה. פאק. אני באמת מאוהבת בילד הזה ולא באלי שהוא יעזוב את הבית ספר..יעזוב אותי. אבל עכשיו זה לא הזמן אני מנסה להוציא את המחשבות האילו מראשי להיתרכז עליו והידיים שלו שעל לכיי. הוא דוחף אותי בעדינות ומשכיב אותי על הריצפה. הוא עולה בעדינות מעלי בכך שהוא מחזיק את עצמו עם שתי מרפקיו שלצד ראשי. היא ממשיך לנשק אותי שאני מחליטה לשחק לי עם הפירסינג בעזרת שפתי. הוא גונח גניחה של גבר שמוציאה אותי מדעתי. הוא מסובב אותנו על הצד ושם יד על צווארי. הוא מנשק שביל של נשיקות עד בית חזי. הוא פתאום עוצר ומסתכל עלי.
״את בטוחה שאת רוצה שאני אמשיך?״ איזה חמוד. אני פשוט מנידה את הראש והוא מבין.
הוא שם יד על אמצע חזי ומסובב מעגלים עם אצבעתו בזמן שהוא עדייו מנשק אותי. אני שמה ידיים בתוך השיער שלו כי נשבעת ישלו את השיער הכי יפה ונעים שראיתי. הוא מוריד את ידו ושם ציצ אחד שלי בתוך ידו וזה מדהים. הוא מתחיל לסובב את אצבעתו על הפיתמה שלי והיא מתקשה ברור. וואו מה שהילד הזה עושה לי. אני מורידה את ידי לחולצתו מסמנת לו שירים אותה, הוא קם מהר ומרים אותה מעל ראשו ונשכב בחזרה. הוא מכניס לי יד דרך החולצה לתוך החזייה ועושה לי רק הרגשות מדהימות. אני בעצמי מורידה לעצמי את החולצה וממשיכה.
הכל הולך טוב ומדהים עד שאנחנו שומעים צרחה קטנה. אני מסתובבת מהר ורואה את גיל הילדה הכי מקובלת ופריחה בשכבה שלי. פאק מי לייף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך