Hubabuba57
**עכשיו אל בטוח אני רוצה לעשות שלישיית אהבה מקווה שתוהבו!**

הכל יכול לקרות -פרק 44 (תוכן מיני מומלץ 16+)not on drugs

Hubabuba57 30/06/2016 1338 צפיות 2 תגובות
**עכשיו אל בטוח אני רוצה לעשות שלישיית אהבה מקווה שתוהבו!**

נ.מ אליה
אני מושיב אותה בחזרה למעטה שאנחנו נכנסים לשירותים. היא מהר יוצאת מידי וצועדת אחורה. אני חייב להודות שאני לא אוהב את האינסטינקטים המוגנים בזמן האחרון. שתיינו יודעים שאנחנו אחת של השני,אז למה היא מתנהגת כאילו שאני פדופיל שמנסה לאנוס אותה?
״למה עשית את זה?! אתה לא מבין שאני לא סתם בובה שאתה יכול לשחק איתה מתי שבאלך?!״ אבל אני לא מבין. כי אני לא יכול להפסיק להעריך את גופה. כנראה שאני ממש מחוץ לזה. ניקו התפשר איתי ונתן לי סמים יותר חזקים מהרגילים הוא הבין שהם כבר לא משפיעים עלי יותר.
״אליה!״ היא צועקת ומחזירה אותי לעולם.
״מה.״ אני עונה תשובה שמתאימה בטח למשפט לפני.
היא סוגרת את ידיה על גופה בכאילו להגן על עצמה ממני,אבל מה שהיא לא מבינה שזה רק מרים את החזה שלה ומחרמן אותי יותר. אני עושה לי סריקה של הגוף כי היא פאקינג דורשת את זה. היא עם גינס שחור עדוק שמראה את הירחיים הרחבות שלה שאני אוהב,אזני למעלה עם העיניים כדי לתצפן על החולצה הכחולה העדוקה שלה, שמראה את העיווטים של החזייה. פאק. אני עולה עוד יותר ומגיע לצווארה האהוב. איך אני מתגעגע לנשק אותו. סוף סוף אני מגיע לעיניה הכחולות היפיפיות. הם מסתכלים עלי במבט שיודע שאני סרקתי את גופה, אבל לא אכפת לי אני לא הולך להסתיר את זה או משהו. אני מרגיש ידיים על פרצופי כשאני מבין בשנייה האחרונה שהיא שולפת את המשפקי השמש שלי מהפרצוף.
״על מה אתה?״ היא מסתכלת לי בעיניים ומחשפת את אליה שלה, אבל הוא ברח אחרי העישון הראשון המהנה.
״אין לי שמץ.״ אני אומר בקאנות.
״ניקו החרא הזה גם ככה הוא מוחר לקטינים מה הוא מוחר סמים קשים לך?!״ היא פתאום מחבקת אותי.
״תגיד לי שאתה עדיין שם,שאתה בסדר.״ היא אומרת לתוך חזי. פאק,כמה אהבה ישלי לבן אדם אחד.
״אני בסדר.״ אני נותן לה נשיקה בראש.
היא פתאום יוצאת מידיים שלי וצועדת אחורה.
״טוב אז זה אומר שאני יכולה ללכת נכון?״ היא מסיתה את מבטה מעייני, סימן שאני כבר יודע שהיא פגועה. אני זוכר את הדברים האילו, אפילו שאני על פאקינג סמים שאני לא יודע.
״לא.״ אני תופס לה את היד ומושך אותה איתי לתוך תא שירותים.
״אליה, מה אתה עושה?״ החזה שלה עולה למעלה ולמיטה מהר. היא מתרגשת מהמגע שלי. יופי לא עבר לה ממני איך שדאגתי.
האמת היא שגם לא אין מושג מה אני עושה ולמה אפילו הרמתי אותה. פשוט רציתי את המגע הזה עוד פעם..להחזיר אותה אלי.
אני לא עונה לה במילים אילה בנשיקה. הנשימה שלה קופצת והיא מנשקת אותי בחזרה. הפעם חזק עם צורך ודרישה למגעי. היא משחקת לי בפירסינג בשפה ומשחקת לי בשיער. אני לא מאמין שבחיים אני כמעט שכבתי עם יערה. אני מושיב אותה על האסלה ועושה את מה שדורש לעשות לה. אני מתיישב מולה ומנשק את צווארה. היא גונחת כתגובה ומשחקת לי בשיער שהיא כל כך אוהבת. אני יורד עם לי את בית חזייה ופותח את הכפתורים של החולצה עם יד אחת.
״אליה…מה אם מישהו אכנס עלינו?״ היא אומרת בין נשימות. כבר נמחקה התמונה שלי ושלה מהאינטרנט,אין לי מושג אם שרון עשתה את זה או מישהו אחר ולא אכפת לי,אכפת לי שזה לא שם יותר ומלחיץ אותה. אבל היא לא תרצה שיקרה עוד דבר כזה עוד פעם.
״כולם בשיעור.״ אני אומר שאני פותח לה את הכפתור האחרון לחולצה שחושף את החריץ של חזייה.
״אבל תמיד יש ילדים בשירותים.״ היא אומרת בלחץ אבל אני שם לב שהיא מתרגשת מהמגע מחזייה שזז מהר מתחת לנגיעתי.
״אם יהיו נפסיק טוב?״ אני מסתכל לה בעיניים ורואה שיש לי אישור להמשיך.
אני מרים לה את החולצה שלה ושם אותה בצד. היא לובשת פאקינג חזייה אדומה. איך היא מטריפה אותי. אני מתקרב לשפתיה העוות ומנשק אותם עם כל כולי. אני שם יד על ציצ אחד ועושה עיגולים עד שהפיטמה שלה מתקשה. היא יורדת לגינס שלי ולוקחת נשימה לפני שהיא עושה לי ביד על פאקינג יבש. פאק! הזין שלי כמו פאקינג עץ! היא כנראה מרגישה את זה כי היא מחייכת לי חיוך תמים וכל כך סקסי. איך היא פאקינג לא מנוסה?! זה לא הגיוני! אבל היא שלי. היא רק תהיה מנוסה איתי. פתאום אנחנו שומעים צעדים של מישהו נכנס. טל מהר מפסיקה את המהלך המיני שלה עלי ומפסיקה לינשום.
״זה לא זה פשוט..״ אני מזהה את הקול של הפאקינג ילד זין. עמרי.
״פשוט מה עמרי?! למה אתה לא רוצה לגעת בי איך שהייתי נוגע בי מיקודם?! מה קרה?! אני לא טובה איך שהייתי פעם?!״ רונה החברה היצירתית הדפוקה שלו צורבת את אוזני. לא באלי לדעת על חייו הפרטיים ופטתיים של עמרי, רק שלא אתקרב לחברה שלי. פאק. פעם ראשונה שאני קורא לה ככה. אולי לא במציאות אבל בראשי. לא קראתי לאף אחד ככה מאז..ויקי. אבל פאק!
אני פתאום מתיישר ונזכר שטל פאקינג שכבה עם הבן זונה הזה! אני קם מהר אבל טל תופסת אותי בזין,כוס עמאק איתה. ״מה אתה עושה?״ היא לוחשת. אבל זה די ברור ששמעו אותה כי הרעשים מבחוץ מפסיקים. ״אולי הם הלכו?״ היא שואלת אבל כאילו אומרת לעצמה.
פתאום הדלת נפרצת ועמרי פותח עלינו את הדלת.
״פאק.״ הוא אומר לפני שהוא מסתובב והולך. חברה שלה מתקרבת ורואה על מה על המהומה. ואז אני נזכר שהפאקינג יד של טל על הזין שלי. עכשיו הצלחנו ליצור אפילו יותר מהומה.


תגובות (2)

זין של בת???

30/06/2016 07:42

תמשיכייי

30/06/2016 07:46
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך