Hubabuba57
**הם באמת ישכבו?!**

הכל יכול לקרות -פרק 51 (תוכן מיני מומלץ 16+)let me love you

Hubabuba57 05/07/2016 1040 צפיות 5 תגובות
**הם באמת ישכבו?!**

נ.מ עמרי
אני יצאתי מן השיעור כי הייתי חייב לינשום קצת. אחרי מה שהיא אמרה לי,שהיא בחרה בעצמה הייתי בשוק. באמת ציפיתי שהיא תעשה את הבחירה הנכונה ותבחר אותי. למה למה הוא תמיד מנצח?! אני אומר למורה שאני צריך לשירותים ויוצא מחוץ לכיתה.
למזלי הרע,אני רואה אותה יושבת על הספסל ליד החדר של המנהל עם הראש בידיים.
ברור שאני לא אעזוב אותה,אני בחיים לא אעזוב אותה.
אני מתקרב אליה ויושב לידה.
היא מרימה את ראשה מהר ומסתכלת לי ישירות לתוך העיניים.
״לפני שאתה הולך להגיד משהו אפשר להציע לך משהו בלי שתישפוט?״ היא אומרת.
״ברור.״ אני עונה בסקרנות.
היא מזיזה את שיערה מעייניה מאחורי אוזניה,אחד הדברים שאני הכי אוהב שהיא עושה. אז אני יוכל לראות יותר מהפרצוף היפה הזה שלה.
״בוא נשכב.״ היא אומרת עם ביטחון.
הכובע שלי נופל מהראש.
״מ..ה?״ אני שואל עוד פעם בכדי לדעת אם היא באמת רצינית.
״שמעתי אותי בפעם הראשונה״ היא מסתכלת לי על הפה ויורדת עם חזייה למטה כדי שאני אראה יותר את החישוף. כוס עמאק איתה.
״את לא רצינית נכון?״ אני אומר בקוצר נשימה. זה מה שהיא מסוגלת לעשות לי. שכבתי עם המון בנות ובחיים לא הייתי בקוצר נשימה מאף אחת.
״רצינית לגמרי.״ היא מתחילה לנשק לי את הצוואר. אני מוציא קול מהפה שלא ידעתי שהסתרתי ממיקודם.
״טל..את אוהבת אותו את בחרת אותו..גם מה אנחנו בבית ספר..ואני לא חרא כזה שמנצל אותך אני אשכב איתך רק שבאמת תהיא מוכנה ותרצי..״ אני אומר בין קוצר נשימות מהנשיקות שלה.
״דבר ראשון,אני לא אמרתי לך אם בחרתי בו אמרתי לך שבחרתי בי. דבר שני-״ היא אומרת לי בזמן שהיא שמה לי יד על הפאקינג זיין. אני נהיה קשה כמו סלע.
״אז מה אם אנחנו בבית ספר..יש כאן מקומות לשכב עליהם וזה כל מה שצריך. דבר שלישי, נראלי שאני הזאת שמנצלת אותך פה.״ היא מחזיקה לי את הזין מחוץ למכנסיים.
״טל,אני לא אעשה לך את זה.״ אני בקושי מצליח להגיד. פתאום היא מפסיקה את הכל ביחד.
אני מוצא את עצמי מוציא בטעות יללה שהיא הפסיקה.
״מה אתה לא רוצה לשכב איתי?״ היא פתאום מסמיקה שהיא מעכלת את התנועות המלוכלכות שהוא עשתה הרגע.
״ברור שבאלי לשכב איתך.״ אני מתקרב לאוזן שלה
״כל כך באלי טל,את אפילו לא מבינה כמה אני חולם על לגעת בך..לנשק אותך..״ אני מתחיל לנשק אותה בסנטר ויורד לצוואר.
״אז למה אתה לא שוכב איתי עכשיו?״ היא מרימה לי את הכובע ושמה אותו על ראשי.
״כי זה לא מכובד ואני יודע שאת לא באמת רוצה את זה עכשיו,מה המטרות שלך פה?״
אני חייב לעצור את עצמי אפילו אם אני פאקינג רוצה להמשיך.
״אין לי מטרות.״ היא מרימה קצת את החולצה פתאום.
״טל.״
״מה?! אסור לי לרצות אותך! לרצות שתגע בי?! יאללה אני כבר לא יכולה להביו בנים יותר שילכו להיזדיין כל העם החרא שלכם!״ היא קצה ומתחילה ללכת.
אני קם ורץ אחריה.
״טל,אני בכלל לא אומר שאת לא יכולה להראות רצון שאת רוצה לגעת בי..תעשי את זה פליז בבקשה..אבל תסלחי לי על זה שאני לא מצליח להבין איך שהיית קרה לפני שנייה ושנייה אחריה הזאת רוצה לעבד את הביטולין שלך אלי?״ היא עוצרת מיד ומסתובבת בחזרה אלי.
״אין לי הסבר עמרי..אני פשוט רוצה אותך טוב? פליז תראה לי איך אתה יכול לרצות אישה.״ היא מחייכת ומושכת אותי ביד למטה. טוב מאוד שיש לי קונדום בכיס האחורי.


תגובות (5)

מהמםםם תמשיכי

05/07/2016 03:03

מהממםםםם תמיישכיי מושלםם כותבת מושלםםם

05/07/2016 16:27

    תודה על כל התמיכה!!

    05/07/2016 18:00

תמשיכי דחוף,

06/07/2016 02:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך