Hubabuba57
**אחזה קבוצה אתם עמרי או אליה??**

הכל יכול לקרות -פרק 54- ״מקלחות ודיבור על סקס״ (תוכן מיני מומלץ 16+)

Hubabuba57 07/07/2016 2497 צפיות 6 תגובות
**אחזה קבוצה אתם עמרי או אליה??**

נ.מ טל
הגענו לשטח שאנחנו נשארים בו. זה היה מהמם הכל היה אדמה וספספלים ושטח. השמש התחילה לרדת וכולנו לא יכולנו להפסיק להיסתכל על הנוף.
הייתי מבין הראשונים שירדו,רציתי להיתרחק מהן הגכי מהר שאפשר.
״כולם עכשיו להחליף לבגדי ים זה הזמן להתקלח!״ הרכזת של השכבה אמרה.
״יאללה בואי איתי.״ שני הובילה אותי לשירותים איפה ששם החלפנו בגדים. אני יצאתי מהתא באותו זמן עם שני.
״טל וואו! איזה כוסית! הספורט הזה באמת עובד!״ שני מחמיא לי. אני עושה כבר ספורט בבית בערך כחצי שנה. כנראה שזה באמת עובד.
״טל! טל!״ שני רצה אלי
״מה??״
״הם עוברים עכשיו תנסי להיראות סקסית.״ גאיה מחייכת לי ואני יודעת שזה סימן שהם עוברים.
אני רואה אנשים מתקרבים אז אני מהר מסתובבת ומתכופפת בכדי ״למצוא משהו״.
אני שומעת מישהו מתעתש. זה היה עמרי. ואז אני שומעת ״פאק״ אני כבר יודעת שזה אליה.
״תקשיבי טל כולם שם הסתכלו עלייך ונשבעת לך לא הורידו ממך את העיניים לשנייה! ממש בהו לך בתחת!״ שני צורחת איתי בשמחה.
״יש!״
״טוב יאללה בואו נלך להתקלח.״ אנחנו הלכות בדרך למקלחות ורואים ליד את החדר מקלחות של הבנים. אני רואה את אליה ועמרי בלי חולצה. עמרי יושב ליד רונה ואליה ליד שרון. שרון הזונה הזאת כולה עם גוף שווה ויפה אחת..אבל למה הוא מדבר איתה בכלל אחרי מה שהיא עשתה לי?! רגשות קנאה עולות בי בגרון. אני מרימה ראש ונכנסת לחדר מקלחות של הבנות.
אני וגאיה נכנסות לתא אחד. אצליינו בבית ספר אין כסף אז אנחנו פאקינג שלוש בנות על תא אחד.
״דרך אגב לא סיפרת לי מה קרה עם עמרי בסוף.״ גאיה אומרת לי בזמן שהיא פותחת בקבוק שמפו.
״לא קרה כלום.״ אני לא רוצה לזכור את היום הזה עוד פעם.
״את היית איתי לבד בחדר ערומה,את לא בתולה יותר נכון?״ גאיה לוחשת את כל המשפט הזה.
אבל היא אפילו לא צריכה יש טונה רעש בגלל שאר הבנות והקול של המים.
״אני כן.״ אני אומרת בלי לפרט.
״נו טל! די את חייבת לספר מה עשיתם!״ גאיה מעבירה לי את הבקבוק שמפו.
״את יודעת…הוא נגע לי בציצי…״ אני מצחקקת ממבוכה. אני וגאיה כל הזמן דיברנו על הדברים האילו אם נרד על מישהו..אם נתן לו לרדת עלינו.
״נו ו?״ היא שואלת.
״ו…הוא ירד עלי…והכניס לי אצבעות..״ אני אומרת ושני מתחילה לצחוק
״טל! אל תתביישי! ישלי חברות שעשו דברים הרבה יותר זנותיים! וזה בסדר הייתם בקטע נגעתם אחד בשני! והוא גם ממש שווה אז ממה את לחוצה?״ שני אומרת ומעלה לי חיוך על הפרצוף.
״די! איל זה הרגיש??״ הצד המסוקרן של גאיה יצא.
״אחותי,זה הדבר הכי מדהים שהרגשתי בחיי.״ אני אומרת ברצינות. שחכתי להזכיר שגם ירדתי עליו. כנראה שזה ישאר רק ביני לבינו.
״והיה לו…גדול?״ שני שואלת.
״ענק!״ אנחנו שלושתיינו מתחילות לצחוק. כי בתכלס עוד מעט גם להם יקראו דברים כאילו.
לשני יש קטע עם מישהו כבר שנים וגאיה כל העולם מאוהב בה.
״וירדת לו?״ שתיהם שואלות באותו הזמן. טוב,כנראה שזה לא ישאר רק בינינו.
״כן…היה קצת קשה להכניס את זה הכל בפה שלי..״ אני מודה. זה היה משימה קשה.
״אז רגע למה לא שכבתם אז?״ גאיה ממשיכה עם החקירה.
״כי אולי במקרה אמרתי את השם של אליה…שאצבעותיו היו בתוכי?״ אני מחייכת חיוך מטומטם.
״אוי״ שני אומרת היא מחבקת אותי
״יהיה בסדר״
״רגע אז אני לא באמת הבנתי את הסוף למה בכלל באת לשכב איתו?״ גיל פתאום מצטרפת למקלחת שהיא שואלת את השאלה.
אוי,היא שמע את הכל! לא!
״רגע..את שמעת את הכל?״
״כן,אחותי כל הכבוד!״ היא מרימה לי יד שאני אתן לה כיף אבל לא באלי.
״רגע..מי עוד שמע?״
״רק אני,התקלחתי לבד אל תדאגי. תקשיבי עמרי ממש חמוד ושווה,הוא חבר טוב של אח שלי ושמעתי את אח שלי אומר שהוא נפרד מחברה שלו, אז תכנית לא קרה כאן שום בגידה.״
זה רע שאפילו לא לשלבי על רונה? שחכתי ממנה לגמרי שכל זה קרה. אוי אני מקווה שהיא לא שונאת אותי.
״נו אז תעני על השאלה הראשונה שלי!״ היא חוזרת. לא יודעת אם באלי לספר בכלל לחברות הכי טובות שלי אבל לגיל…
״רציתי שאליה ידע שבגדתי בו ואז לא ארצה לדבר איתי יותר ואז להגיד לעמרי ששכבתי עם אליה שהוא לא אדבר איתי יותר.״ אני אומרת את האמת.
״וואו אחותי! רצית לישבור שתי לבבות!״
״זה באמת לא בקטע הזה!פשוט אני לא טובה לאף אחד מהם…״ אני לוחקת את המרכך ושמה אותו על שיערי. היה לו את הריח שאליה הכי אהוב וניל.
״אז למה את רצה ומשחקת איתן משחקים עכשיו? כן כן ראיתי מה שקרה לפני זה ״שניסית למצוא משהו על הריצפה״
״לא יודעת. אני ממש זונה הא?״ אני שואלת אותה בכנות,היא ידועה לכך שהיא תמיד ישירה.
״קצת…כאילו הלכת ואיכשהו כמעט שכבת עם שני בנים..באותו הזמן..ניסית לישבור לשתיהם את הלבבות ואז את עדיין הולכת ומנסה לקבל את הצומת לב שלהם? ישלך מזל שהם מאוהבים בך אחותי.״ היא מפרשת לי את מעשי הרעים.
״אני צריכה להיתנצל.״
״כן את צריכה״
כוס עמאק.


תגובות (6)

תמישיכייי

07/07/2016 19:02

ועמריי

07/07/2016 19:02

אליה לגמרי..

07/07/2016 19:09

ממש יפה המשךך בדחיפותתת אני דיי בקטע של אליה

07/07/2016 23:05

    תודה לכולם על התגובות!!! כפי שהבנתי זה חצי חצי..מעניין :)

    07/07/2016 23:23

תמשיכיייי

09/07/2016 13:13
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך