Hubabuba57
**אתם אוהבים איך שהסיפור מתקדם??** איזה קבוצה אתם?? אליה או עמרי??

הכל יכול לקרות -פרק 55 עשר פרקים האחרונים!!!- טל אומרת סליחה? (תוכן מיני 16+)promiscouous

Hubabuba57 08/07/2016 1170 צפיות 8 תגובות
**אתם אוהבים איך שהסיפור מתקדם??** איזה קבוצה אתם?? אליה או עמרי??

נ.מ אליה
היא הייתה חייבת ללבוש בגד ים אדום? או אפילו בגד ים? היא לא יכלה לבוא לבושה כמו פאקינג דתייה?! אני ראיתי את התחת הזה שעברנו ליד החדר של הבנות. גם ראיתי שעמרי ראה את התחת הזה. שהעיניים שלו ישארו רק על רונה,חברה שלו. וואו! איך שחכתי?! עם כל מה שקרה פאקינג שחכתי שלעמרי יש חברה. אה עכשיו אני מבין למה,כי לא אכפת לי מהבן אדם המאנייק. אולי בטיול הנחמד הזה אני אבוא לרונה ורק אגיד לה שחבר שלה של שנתיים בוגד בה? בקטנה נו. אני נכנס להתקלח ורואה שהמקום היחיד שנשאר זה תא עם שרון. מה היא עושה פה?! שירותים של בנים.
״מה את עושה פה? מה את עיוורת?״ אני מתחיל לפני שאני נכנס איתה לתא. טל תהרוג אותי,אבל מה אני אעשה שזה התא האחרון שנשאר?! אבל בתכלס מה אכפת לה? שמעתי שיש לה חבר כבר.
״הכל היה מלא בשירותים של הבנות ורציתי את כל המקלחת לעצמי״ היא מחייכת לי את החיוך הסקסי הזה שלה שאומר ״באלי להזדיין״
״לא באלי להזדיין״ אני כאילו עונה למחשבותיה.
״מי אמר שאני רוצה להזדיין?״ היא אומרת שהיא סוגרת את התריס.
״אז למה את סגרת את התריס? זה לא שאנחנו ערומים פה.״ אני לוקח את הסבון ממנה ומנקה את עצמי.
״אסור לילדה קצת פרטיות?״ היא מחייכת ומורידה את החלק העניין של הבגד ים שלה.
כוס עמאק.
״כולם לא להיכנס לפה אני ערומה!״ שרון צועקת. שומעים כמה אנשים עונים במילים לא מובנות.
״טוב אני יוצא.״ אני בא לפתוח את התריס שהיא מחזיקה לי את היד אחורה ומכניסה את ציפורניה הורדות לתוך ידי.
״את מכאיבה לי זונה״ אני מנסה להוריד לה את היד אבל היא רק לוחצת יותר.
״תקשיב אני יכולה לעזור לך לשכוח ממנה״ היא מתחילה להוריד את החלק התחתון של הבקיני שלה עם היד השנייה.
״אני לא צריך לשכוח אף אחד.״ אני לא מסתכל על גופה. כבר ראיתי אותה ערומה מספיק פעמים.
״מתי פעם אחרונה הזדיינת חבוב?״ היא מסיימת להוריד את החלק השני של הבגד ים.
״לא עניינך״ אני לוקח את השמפו והיד הצורבת שלה משחררת את ידי.
״לא שכבתה מאז אני נכון? שמזה אומר,פאקינג שלושה חודשים?״ היא לוחקת סבון גוף ושמה אותו עם החזה הבולט שלה. מנסה למשוך אותי,אבל אפילו לא עובד לה בשיט.
״זה נראה שאת מדברת לעצמך ומזיינת את עצמך פה,אולי את לא צריכה אותי?״ אני מחייך לה חיוך מזויף. מאז שהיא העלתה את התמונה של טל ואני אני לא הכי מת על שרון. ישלנו היסטוריה של איזה שתיים עשרה שנה אבל עדיין,היא יד יצורה.
״בוא לפה.״ היא אומרת בזמן שאני שותף את השיער. אני עם עיניים סגורות אז אני לא יכול לעצור את המהלך ההבא שלה. היא שמה את ידה על הזין שלי.
״שרון,לא.״ אני אומר בתקוות שהיא תפסיק כי אם אני אוריד את הידיים כל השמפו החרא הזה אכנס לעיניים שלי. לא רוצה גם את זה.
ברור,שהיא לא עוצרת את מהלכותיה. היא מתחילה להוריד לי את הבגד ים.
״כוס עמאק איתך שרון!״ אני מכניס את כל הראש שלי מתחת לזרם המים ומנסה להוריד את השמפו הצורב שכבר נכנס לעיני. היא כבר מצליחה להוריד את מכנסי בזמן שאני עושה את זה.
אני מרגיש שהיא יורדת אח הברכיים. לאלאלאלא. שלא תעשה את זה. שיט!
פתאום התריס נפתח.
״מה אתם עושים?״ אני שומע את הקול המוכר של עמרי.
״כלום! כלום!״ אני סוגר את המים.
״סגור את התריס יא מאנייק!״ שרון צועקת לעמרי. הוא סוגר מהר את התריס.

בטיולים שלנו תמיד עושים מעגל סביב מדורה ענקית של כל התיכון. היום אנחנו עושים את זה גם עם טטניקים,כמה כיף. אחרי המקרה המפגר במקלחות אני לא מדבר עם שרון. אני פוחד שעמרי ילך ויגיד משהו לטל.
אנחנו כולנו יושבים סביב המעגל ומספרים סיפורים מצחיקים שקרו בשכבה לשכבות הנמוכות.
אני כבר ממזמן שמתי לב לילדה הבלונדינית שיושבת עם חברה ומצחקקת. שניינו נועצים אחד בשני מבטים פעם בה. אני עובר להסיתכל על עמרי שלא מוריד ממנה את העיניים. הוא מסתכל עליה איך שאני מסתכל עליה. כמו מישהו שמאוהב. רונה יושבת לידו ומצחקקת עם ילדה מהשכבה בשם מירי. כבר יש המון שמועות להמון זמן שהן הרבה יותר מרק חברות. גם אני מאמין בזה כי עם הייתי עם עמרי גם אני הייתי נהפכך ללסבית.
היא נועצת בי מבט אחרון לפני שהיא קמה לבד והולכת לפינה מודחקת. כשהיא נראת רחוקה אני קם ועוקב. מה אני אעשה שלכל מקום שהיא הולכת אני הולך? היא ממשיכה ללכת רחוק יותר ויותר, עד שהיא מגיע לסלע מתחת לעץ. היא מתיישבת ונאנחת בקול רם.
״שב כבר יא סטוקר.״ היא אומרת בלי להיסתובב אפילו.
״עכשיו את זה אני צריך להגיד לך גברת״ אני בא ומתיישב לידה.
כבר חושך והכוכבים זורחות בשמים. שניינו נשארים בשקט לכמה זמן רק מסתכלים על הנוף היפה כשפתאום אני מרגיש אותה מקפצת לידי. ״תראה תראה! זה כוכב נופל!! תשאל למשאלה!״ היא מצביע על הכוכב. אני מהר מבקש שאני וטל נהיה ביחד לתמיד. אני מקווה שהיא ביקשה לאותה משאלה.
אני מסתכל עליה והיא שמה את ראשה על כתפי. איכשהו אנחנו תמיד חוזרים אחד לשני, לא משנה מה שקרה.
אני מנשק לה את הראש שמריח כמו וניל,הריח שאנו הכי אוהב.
״מה הייתה המשאלה שלך?״ היא אומרת והאוויר של הקול שלה פוגע בחזי.
״אם אני אגיד היא לא תתגשם לא?״ אני עושה לה עיגולים בגב.
״אוי נו זאת רק אני.״ היא מלטפת לי את החזה.
״אז תגידי לי את שלך קודם ואז אני אגיד לך את שלי.״ היא קמה בתנועה אחת ממני.
״לא נו! אני שאלתי קודם!״ היא עושה פרצוף מר מתוק. אני מתקרב אליה ומנשק לה את הלכי.
״טוב שנהיה ביחד לתמיד.״ אני מחכה לתגובה רע, אבל היא לא מגיע.
״כוס עמאק,אני אותו דבר! מעתיקן!״ היא קופצת עלי. אני נשכב אחורה על האבן הגדולה ומסתכל לה בעיניים היפות שלה.
״סליחה.״ היא אומרת.
״אני זה שצריך להגיד סליחה.״ אני מלטף לה את הפרצוף.
״על מה? אני זאת שבגדתי בך.״ היא מנסה להחזיק חזק את הפרצוף שלה כדי שהיא לא תתחיל לבכות.
״לא,אני זה שבגדתי בך שהיינו ביחד. את בגדת בי שלא היינו ביחד..בידיוק..״
״אבל זה כל הקטע אליה. אנחנו תמיד ביחד. לא משנה מה. אז אנחנו תמיד בודדים ומכאיבים אחד לשני.״ החולצה שלה יורדת למטה וחושפת קצת חריץ ציצי. אבל אני לא אסתכל על זה אני מכבד אותה.
״אני כל כך ראיתי שהסתכלתי לה על הציצי.״ היא אומרת והפרצוף שלה נרגע. שנינו מתחילים לצחוק. יאו כמה התגעגעתי אליה,לרגעים בול כמו אילה.
״בוא נבטיח אחד לשני משהו? שנהיה ישרים אחד לשני ושננסה לא לפגוע ושלא פאקינג נבגוד!״ היא מכריזה בפעימה עם ידה הרכה על חזי.
״ישרים?״ אני אומר ומחייך קצת. זה יהיה קשה בשבילינו.
״עכשיו אני רוצה שתגיד לי את כל הדברים שלא אמרת לי.״ היא מסתכלת לי עכשיו ישר לתוך עיני. פאק יש כל כך הרבה.
״אין לי כלום לספר.״
״יא חרא אחד! אמרנו בלי שקרים!״
אני לא יכול להגיד לה את זה.
״טוב אז אני אתחיל בלשאול אותך שאלות כנראה.״
״טל…״ אני מתחנן אליה.
״את לא תירצי לדעת את הכל עלי..זה רק לטובתך.״ אני מלטף לה את הלכי אבל היא מעיפה לי מהר את היד.
״אז איך אתה מצפה שאני אסמוך עלייך אחרי זה?״ היא אומרת וצודקת לגמרי.
״צודקת.״
״אז תן לי לשאול.״
״אבל פליז אל תעזבי אותי בגלל מה שאני הולך להגיד,אני חייב אותך בחיים שלי טל את האוויר שלי. אני לא יכול להיות בילעדייך.״ אני עוד שנייה אתחיל לבכות. כוס עמאק.
״אני אנסה טוב? את זה אני מפתיחה.״
״טוב.״
״טוב אז בוא נתחיל עם ויקי..אתה עדיין מאוהב בה?״
״לא.״ אני אומר בשנייה
״אוקי..אתה עדיין נמשך אליה?״
״קצת…אבל זה רק בגלל מה שהיא אומרת בישבילי אהבה ראשונה והכל.״ אני רואה איך שהעיניים שלה ממצמצות בכאב.
״אבל את יודעת שאני בסוך היום רק נמשך אלייך זה איך שאת נמשכת לעמרי.״
״אנחנו משאירים את הצומת לב עלייך עכשיו.״ היא קמה ממני ומתיישבת.
״מה ההיסטוריה שלך איתה?״ עכשיו על זה לא באלי לענות. אבל אני יודע שאני חייב אם אני בחיים רוצה שנהיה ביחד.
״טוב אז..רק גיליתי את זה לפני כמה חודשים..אבל ויקי הייתה בהריון ממני…ועשתה הפלה..שנה שעברה כמובן!״ אני מכריז בסוף מנסה לא להיסתכל על פרצופה.
״מה?! אליה?! למה היא בכלל הייתה בהריון?! מה לא השתמשתם בקונדומים?!״ היא קמה מהסלע והתחילה להיתהלך במעגלים. הרגל שהיא קיבלה ממני כנראה.
״השתמשנו! הוא פשוט לא עבד! זה למה שחשוב שנשכב שאת תהיא חייבת להיות על גלולות.״
״סליחה?! אני אפילו לא בטוחה שאני אתקרב אלייך עכשיו! גלולות!״ היא שמה את ידיה על ראשה ואני רואה את גלגלי השכל שלה עובדים.
היא נרגעת אחרי כמה דקות.
״אני רואה שזה לא אשמתך..לפעמים קונדומים לא עובדים…היא בסדר?״ איזה חמודה האישה שלי. היא שואלת עם החברה הקודמת שלי,שהיא שונאת בסדר. זה למה שאני אוהב אותה.
״היא רוצה שנחזור״
״כן כבר שמתי לב לזה מהפעם האחרונה״ היא חוזרת להתיישב לידי.
״אה ועוד דבר,מתי אתה עוזב?״ היא פונה אל את מבטה.
״אחרי פסח.״
״אני אתגעגע לך יא זין אחד.״ היא חוזרת לא תוך ידי.
״עכשיו תורי לשאול אות גברת״ אני אומר לה משכיב אותה אחורה ועולה עליה.


תגובות (8)

תמישכי

08/07/2016 03:14

מהממם תמשיכייי

08/07/2016 09:15

עמרי תמשיכיייי

08/07/2016 11:39

ועומריי ברור

08/07/2016 12:39

    תושב רבה לכולם! אתם לא מאמינות רמה אתן עוזרות לי ביום!

    08/07/2016 16:59

אליה

08/07/2016 19:06

תעלי היום פפפררק אי אפשר לחכות

08/07/2016 21:03

יאללה עוד פרק והיום בבקשה ????

09/07/2016 17:35
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך