Hubabuba57
**נו מה חשבתם?? איזה קבוצה אתם??**

הכל יכול לקרות -פרק 56- הפרידה של עמרי! תשע פרקים האחרונים!!! (תוכן מיני 16+)cry me river

Hubabuba57 10/07/2016 963 צפיות 5 תגובות
**נו מה חשבתם?? איזה קבוצה אתם??**

נ.מ עמרי
אני ראיתי שהם הלכו לפינה שם והם שם כבר שלוש שעות מה אני לא עיוור. כל כך חבל לי,באמת. חבל לי בישבילה. אני עוד יציל אותה אני מתכונן לקום ולצעוד שם כמו מלך,אבל לא לפני שרונה קמה ועוצרת אותי עם ידה על חזי.
״עמרי,חכה שנייה ישלי משהו חשוב להגיד.״ היא עם דמעות בעיניים,אז אני מחליט לעצור את המשימת מוות לשנייה.
היא קמה ממקומה ונותנת לי נשיקה על הלכי.
״כולם! סליחה על ההפרעה,אבל אני צריכה שתקשיבו לי שנייה.״ נשארו סביב המעגל רק שכבת יא. ישלי הרגשה שאני יודע מה היא רוצה להגיד. כולם מסתובבים מהר למילותיה. רונה ילדה מקובלת בשכבה,זה למה שהיא פוחדת לצאת מהארון.
״אממ…לא ציפיתי שכולם יקשיבו לי…תודה…״ היא גמגמה. אני קמתי מהר לידה בכדי להציל את המצב.
״היא רצתה להגיד ש…״ אני מכריז על המשפט עם תנועת יד של המשך. היא מחייכת לי חיוך מודה ואני מתיישב בחזרה.
״אני..אני…אני בתוך ארון..״ היא נהיית אדומה. כולם מתחילים להיתחלש. אחד צועק
״מה זאת אומרת?!״ מטומטם.
״אני..אני יוצאת עכשיו מהארון אליכם..יעני לסבית…״ מירי המאהבת שלה קמה לידה ומחבקת אותה.
״גם אני לסבית אז מה? אתם לא מתייחסים אלי שונה נכון?״ מירי אומרת עם חיוך. מאז ומתמיד כולם ידעו מירי לסבית מהנשיקות הפתאומיות שלה על כל בת בשכבה והאובר דיבור שלה על ציצים.
״נכון!״ אני אומר כי אף אחד לא עונה.
״תקשיבי רונה..אני מכבדת כל מין והכל אבל זה הפתעה את יודעת..עשר שנים אני איתך בבית ספר ולא היה לי מושג…ורגע מה עם עמרי..? אתם לא ביחד כבר שנתיים?״ ילדה בשם בר אומרת. היא חברה טובה של רונה וגם ידידה שלי היא חמודה.
״עמרי שלי…היה שם בישבילי לשנתיים כמו סלע! הוא לא עזב אותי ונתן לי את הזמן שלי לצאת אני מודה לו על השנתיים האילו כי הם היו מדהימות ואני אוהב אותו לתמיד!״ היא באה ומחבקת אותי ואני נותן לה פיקה קטנה.
״ואן מישהו מתנהג אליה שונה או עושה לה משהו אני אהרוג אותכם אני נשבע!״ אני קם ומחבק את מירי. הם יצאו עוד מעט כה זוג אני יודע את זה.

אני מגיע לאיזשהו סלע ואני לא רואה איפה הם יכולים להיות?! אז אני שומע קול של צעדים שקטים. פאק זה הם! אני מתיישב מאחורה הסלע ומסתכל. שניהם ערומים. בזמן האחרון אני רואה את אליה ערום יותר מידי. הם שוכבים אחד ליד השני שתיהם מזיעים כמו חמורים.
הם עשו את זה. טל.שלי.שכבה.איתו. זהו,היא לא שלי יותר. אני לא רודף אחריה. אני לא יכול יותר. אבל שלא יחשוב הבן זונה הזה שאני ילך בלי מכת סוף.
אני יוצא מאחורי האבן הענקית ומתקרב.
״פאק שמעתה את זה?! נראלי מישהו בא! תתכסה!״ שתיהם מהר מתכסים מתחת לסמיכה שהם הביאו. אוי מה שהם הולכים לקבל.
אני יוצא לאור של הירח בלילה וטל הולכת אחורה.
״שלום.״ אני מצחקק.
״עמר-״ אבל אני קוטע אותה כי אין לי כוח לשטויות שלהם יותר.
״שלום אליה,סליחה שאני מפריע לזיון הראשון שלך טל האהובה אבל רק רצית להודות לך שאליה הזדיין לפני כמה שעות עם שרון במקלחת. בטעות פתחתי להם את התריס והיא באה למצוץ לו ולא נראה שהוא בא להפסיק את זה,המשך ערב נעים.״ אני מחייך להם והולך.
״עמרי! עמרי! חכה לי עכשיו!״ אני לא עוצר.
״עמרי נו! פליז!״ אני מסתובב.
היא כולה עטופה עם סמיכה והשיער שלה פרוע. היא נהיית אדומה מהבכי.
״מה.את.רוצה.״ היא מתקרבת ונוגעת לי בלכי.
״אל תגיעי בי עם היד שנגעת לו בזין! את שומעת אותי! רדי ממני!״ היא זזה אחורה בתנועה אחת מן המילים שלי.
״עזבי אותי כבר, הבנתי את הבחירה שלך אני לא עיוור,רק שתדעי שהוא ימשיך לבגוד בך ולהכאיב לך ואל תרוצי אלי כל פעם שזה יקרה! את שומעת?! אני לא הבובה שאת משחקת איתה יותר!״ אני ממשיך ללכת אבל מסתובב והולך חזרה
״ותדעי רק! שאת לא יותר טובה ממנו! גם את בגדת והכאבת לי בדיוק איך שהוא הכאיב לך! ואני בן אדם פי אלף יותר טוב ממנו! לא קראתי לך זונה פאקינג לא בגדתי! רק רציתי אותך אותך! נתתי לך לשחק בי הייתי עיוור בגלל האהבה שלי אלייך! אבל עכשיו אני מבין שאת בכלל לא אהבת אותי אף פעם! וםאקינג מגיע לי מישהיא שתוהב אותי!״
היא מתיישבת על האדמה.
״אתה צודק.״
״מה?״ אני מופתע למילותיה. ציפיתי לקצת מלחמה בחזרה.
״כל מילה בסלע.״ היא מנגבת את האף הרטוב שלה בסמיכה.
״טוב אז..אני הולך.״ אני אומר ולא זז.
״לא נראה ככה.״ היא לא זזה ממיקומה. עכשיו קר בלילה בטח היא קופאת.
אני מוצא את הגוף שלי מזיז את עצמו ומתיישב לידה.
״למה את חייבת להיות ככה?״
״כל כך מה עמרי? מה אתה בא להגיד זונה?״ היא לא מסתכלת עלי אפילו. אני מפנה את מבטה אלי עם ידי.
״לא,כל כך מושלמת.״ היא מורידה את ידי לחזה שלה ושמה אותה על ליבה. אני שומע איך שהלב שלה פועם מהר.
״אתה שומע את הלב שלי פועם כל כך מהר? זה ממך. ישלי אהבה בישבילך ואני מאמינה שאני מאוהבת בשנייכם,זאב אני לא יודעת שלא מגיע לך ההתייחסות שלי. מגיע לך מישהיא טובה. בנות זורקות את עצמם עלייך כל הזמן אתה משוחרר לך עליהם.״ היא מרימה את ידי לפה שלה ומנשקת אותה.
״ואת נשארת איתו?״ אני שואל,אפילו שאני די יודע את התשובה.
״לא יודעת,הכל מסובך בחיים הא?״ היא מחייכת לי את החיוך הזה שלה שאני הכי אוהב.
״אני אוהב אותך טל סניצקי.״
״אני אוהבת אותך עמרי אסרף.״ שתיינו מסתכלים אחד על השני עד שאליה בא ולוקח אותה מידי לתמיד.


תגובות (5)

מהמם המשך

10/07/2016 10:22

מושלם מושלם מושלםםםםם תמשיכייחי אני כל כך מחכה להמשךךך

10/07/2016 12:04

מושלם!!! אני עדיין בעד אליה, אבל נוטה גם לעמרי,אולי הוא כן צריך להישאר בסביבה אם היא עדיין לא בטוחה!!!

10/07/2016 14:01

ברור שעומריי ותמישכיי מוש

10/07/2016 21:31

עמריייי…. המשךךך

10/07/2016 23:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך