Hubabuba57
**אני חייבת להודות שהיה מגיע לאליה את המבוכה הזאת לא?? איזה קבוצה אתם??**

הכל יכול לקרות -פרק 58 אליה רץ ערום במדבר??! שבעה פרקים האחרונים!!!(16+)

Hubabuba57 12/07/2016 903 צפיות 2 תגובות
**אני חייבת להודות שהיה מגיע לאליה את המבוכה הזאת לא?? איזה קבוצה אתם??**

זהו ככה מגיע לו. חתיכת שקרן בתחת. אחרי שפאקינג הזדיינו אני מגלה שהוא הזדיין עם פאקינג שרון?! גם אחרי שאמרנו שנהיה ישירים מה הולך איתו בראש?! הוא כאילו מנסה שלא נהיה ביחד?!
אני לוחקת איתי את בגדיו וזורקת אותם לפח שהיה לידי. הפח ממוקם ממש ליד המדורה איפה שכולם. זה הולך להיות משעשע.
אני מתיישבת ליד שני.
״טל מה עבר על השיער שלך?״ היא סורקת אותי מלמטה ללמעלה.
״כלום….״
״די נו שכבת איתו עכשיו?״ היא אומרת לי בציניות.
״אולי…״
היא פתאום נותנת לי סתירה.
״מה את דפוקה?!״ היא צורחת עלי וכולם מסתובבים לראות את המופע.
״מה, את דפוקה?!״ אני צורחת עליה בחזרה. הסתירה פאקינג כאבה.
היא שמה לב שהיא יצרה מהומה ולוחשת לי.
״מה את פאקינג שכבת איתו פעם ראשונה באמצע המדבר?!!! מה חול לא נכנס לכל מיני מקומות…?״
אני מבינה את ההתרגשות שלה ונופלת אחורה מרוב צחוק
״לא יא דפוקה! עשינו את זה על סמיכה! ״ אני לא יכולה להפסיק לצחוק.
״אז רגע איפה הוא?״
״את תראי אותו עוד מעט מפתיחה.״ אני רק מצפה לריצה המביכה שלו.
רק חשבתי והוא כבר בא.
הוא רץ לאמצע המעגל עם סמיכה קטנה שבטעות שחכתי שרק מצליחה להתסיר את הקדימה והאחורה..תודה לאל שאף איד לא ראה את רק מה שלי מגיע לראות.
״מישהו ראה את הבגדים שלי?״ הוא אומר עם ביטחון אבל מהסס באותו זמן.
כל הבית ספר נכנס להתקף צחוקים.
״מה עם מי הזדיינת בפאקינג מדבר ועיבדתה את הבגדים שלך?!״ ניק חבר של אליה צורח.
״מה זה משנה?! תביאו לת בגדים יא חברים זין!״ הוא צורח וניק זורק לו חולצה וורדה שרונה הביאו לו וטייטץ. זה נהיה גדול! כולנו כבר בוכים מהצחוק. אני רואה איך שהוא מנסה להסתים אותי עם המבטים המפחידים שלו אבל הוא רק מצחיק אותי יותר,כי הוא עושה את זה עם פאקינג חולצה וורדה וטייטץ סגול.
״כולכם זדיינו!״ הוא צורח והולך. נקודה אחת לטל!
״רגע טל עשיתם את זה עם קונדומים??״ שני נרגעת מהמהומה ושואלת
״לא,לקחתי גלולות.״
״אחרי או לפני?״
״אחרי.״
״וזאת הפעם הראשונה שאת לקחת גלולות?״
״טוב מה את מתחקרת אותי!?״ אני צועקת עליה,מה הקטע באמת?! אני יודעת איך להגן על עצמי.
״טל וואי את באמת דפוקה! לא לוקחים גלולות אחרי וגם בפעם הראשונה את לוקחת אותם!!״
היא צועקת עלי בחזרה. רגע מה?!
״אז מזה אומר?!״
״שאת יכולה להיות בהריון.״
אני אהרוג אותו שהוא פאקינג היה חייב לא לשים קןנדום!!!!


תגובות (2)

עמרי תמישיכי מושלם

12/07/2016 18:42

המשך מידדדד

12/07/2016 23:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך