Hubabuba57
**האם טל באמת בהריון?? איזה קבוצה אתם??**

הכל יכול לקרות -פרק 60 טל מכה את שרון?!! חמישה פרקים האחרונים (16+)

Hubabuba57 14/07/2016 1040 צפיות 3 תגובות
**האם טל באמת בהריון?? איזה קבוצה אתם??**

נ.מ אליה
כבר הזמן הוא שמונה בערב ולהפתעתיינו הבית ספר הביא אותנו לים. כולנו כבר עם בגדי ים אז ישלנו מזל. אנחנו כולנו יורדים מהאוטובוס ועמרי בול מאחורי. אני לא יכול לעצור את עצמי מלבהות בו כאילו שהוא הרג את פאקינג אמא שלי. הוא סיפר לוח על שרון ורק סיבך את הכל! אבל בתכלס זה הוא,הבן זונה אז מה כבר ציפיתי?
אני רואה שהאוטובוס של הטטניקים נגיע ואני כבר מנסה למצוא את טל.
להפתעתי היא יורדת מן האוטובוס חד ביד עם גיל. מוזר. לא ציפיתי שהן יהיו חברות. אבל אני חייב לדבר איתה. אני ישר הולך אליה.
כשאני מגיע היא כבר לוחשת לגיל משהו והיא פונה לי דרך.
״אליה,לא עכשיו אנחנו בים ובאלי לנוח אני צריכה קצת זמן עם החברות שלי.״ היא שמה את ידה על חזי,בכדי שאני לא אתקדם יותר.
״טל,אני צריך להסביר לך כמה דברים.״ אני מוריד לה את החד ומנשק אותה.
״אליה,אין לי כוח להסברים טוב? אני רוצה קצת מנוחה.״ היא משפילה ממני מבט. היא מובכת ממני או משהו?!
״מה,אז זהו גמרת איתי?״ אני מחזיק את הכעס אחורה כי היא לא רוצה שאני אצעק עלייה מול כולם.
״אליה,די זה לא המקום או הזמן!״
״תעני לי כוס עמאק!״ אני צורח עליה והיא כבר משוכת אותי ביד לפינה.
״עכשיו אתה אומר לי את כל ההסברים שלך ועוזב אותי לשאר היום טוב?״ היא מרימה את החולצה וחושפת את הבגד ים האדום. כוס עמאק יהיה לי קשה להיתרכז ככה.
״טוב אז דבר ראשון,אני רוצה שתביני שלא דפקתי את שרון היא דפקה אותי..בלי שיכולתי לעצור את זה..את יודעת שאם יכולתי הייתי עוצר את זה על השנייה והיא לא הספיקה אפילו לגעת בי!״
היא קמה ומורידה את המכנסיים. עיניים למעלה אליה,ריכוז.
״איך אתה מצפה שאני אאמין לך שאתה פאקינג בגדתה בי כבר מה שלושה פעמים?!״
היא זורקת את הגינס שלה אצידה. היא נראת כמו דוגמנית שלא גילו עדיין.
״אני מצפה שתאמיני לי כי את אוהבת אותי ואת יודעת שאני אעשה הכל בישבילך.״ אני מוריד את החולצה שלי.
״למה אתה מוריד חלצה?״ היא מתיישבת בחזרה ובוהה בי. היא נושכת את השפה התחתונה שלה ואני יודע שהיא נזכרת באתמול.
אני מוריד גם את הגינס ומצטרף אליה לשבת.
״למה את הורדת את החולצה?״׳אני שואל אותה בחזרה. שאלה רטורית כי אנחנו בפאקינג ים וכולם מורידים את הבגדים. אבל איתנו זה תמיד יותר מזה.
״כי רציתי שלא תוכל להתרכז.״ היא מודה.
״זה למה שגם אני הורדתי את הבגדים שלי,כדי שלא תוכלי להתרכז.״
״יא בן זונה מעתיקן!״ היא נותנת לי סתירה ביד שלא כואבת כלל.
״אני בן זונה?!״ אני אומר ומהר תופס אותה ומדגד אותה. היא לא מצליחה לצאת מידי ובוכה כבר מצחוק.
״די! די!״ היא בקושי אומרת כי היא יותר מדי עסוקה בלצחוק. אני לא יכול להפסיק לחייך,הכוח שיש לה עלי.
״מה תעשי אם אני לא אפסיק?!״ אני משכיב אותה עלי והיא מתכרבלת וזזה כמו חילזון. מסכנה באמת.
״אני לא אתן לך זיון.״ לוקח לי כמה שניות ואני מפסיק מהר.
״את לא רצינית נכון?״ אני שואל בתמימות. בחיים לא לקחו ממני זיון,זה היה התפקיד שלי.
היא בועטת לי בביצים וקמה בריצה. כוס עמאק אני לא אתן לה לברוח!!! אבל הביצים שלי כל כך כואבים! היא עוד תשלם! אני קם עם יד על הביצים ומתחיל לרוץ..או ריצה של מוגבל? לא יודע,לא ראיתי את עצמי מהצד. היא מהירה כנראה ומגיע לגיל ולוקחת אותה ביד. היא ניסתה לצאת מהשיחה הזאת?! משתמשת בטריקים שלי?! היא למדה מהמלך! יותר מידי טוב כנראה.
אני משאיר עליה את מבטי ורואה שפתאום שרון מתקרבת אליה. לא טוב. אני מחליט לא להתערב, כי טל שונאת שאני מתייחס אליה כמו ילדה קטנה,היא תסדר. אני מסתובב והולך לקחת את הבגדים שלנו. שאני חוזר,המצב לא הולך טוב. שרון על טל. היא מחזיקה את שני הידיים של טל מעל ראשה ותוקעת אותה. גיל לידם וצועקת משהו. אני מהר רץ לשם אבל המרחק רחוק ועמרי כבר הגיע לפני. הוא שם את ידיו על הגב של שרון ומנסה להפריד אותם אבל שרון חזקה,היא לא יורדת בקלות. אני זוכר שהיא סיפרה לי שהיא פעם לקחה קורס הגנה עצמית וקיבלה תעודת הצטיינות. לא חשבתי שהיא תשמש בזה לתקיפה. אני רץ ומגיע ואני שומע את הצעקות של טל.
״שניכם תתרחקו! אני אנסח לה את הצורה בלי העזרה שלכם!״ היא צורחת. עמרי לא מוריד את הידיים שלו משרון.
״עמרי,די.״ טל אומרת לו. הוא נסתכל לה פעם אחת בעיניים ומוריד את הידיים במהירות משרון.
ישלה את אותו כוח עליו שיש לה עלי. אני רוצה שיהיה לה רק את הכוח הזה עלי,זה לא מגיע לשני אנשים. אני רץ מהר ומגיע למצב שאני עומד מעל ראשה.
״אליה! די! אצה לא נוגע בי ולא עוצר כלום!״ היא צורחת ואני רואה את הכוח שיש לה בעיניים. היא תנצח ישלי הרגשה.
״מותק כנראה לא שמת לב שאני מעלייך.״ שרון מורידה את ידה מיד אחת של טל ונותנת לה סתירה. תודה לאל שהמורים לא קרובים. אני לא יכול להחזיק את עצמי אחורה אני יורד ליד הראש של טל ולוחש לה:
״בבקשה.״ היא לא עונה לי מיד ובמקום מסתירה לשרון סתירה עם היד הפנויה שלה.
״לא,לא אם אתה לא רוצה שלא נדבר יותר בחיים. תן לי לעשות דבר אחד לבד פעם בחיים.״
היא מסיימת את מילותיה בנשימה קצרה וכואבת.שרון כבדה עליה. אני לא יכול להגיד שמילותיה לא םוגעים בי. אני יודע שהיא אוהבת אותי אבל לפעמים זה נראה שהיא גם שונאת אותי. האם זה נחשב אהבה אמיתית? כן. כי גם אני שונא אותה ואוהב אותו בו זמנית.
אני קם והולך אחורה. אם אני רואה שהיא לא יכולה יותר אני מיד נכנס. אני מפתיח לעצמי. אפילו אם היא לא תדבר איתי יותר.
טל איכשהו מצליחה לגלגל את שרון אצידה ולעלות עליה. היא עולה ממנה ולוקחת צעד אחורה עם ידיים קדימה מכונות להתקיף. שרון נהר קמה ולוקחת כמה צעדים אחורה לפני שטל לכסח אותה. טל מרימה רגל ומצליחה לנחות מכה חזקה לרגל של שרון. שרון נופלת אצידה בכאבים.
טל לא מפספסת את הדלת הפתוחה ורצה אליה ונותנת לה סתירה. שרון חכמה יוצר ממה שחשבתי ותופסת לטל את המרפק ומפילה אותה קדימה. טל נאנחת חזק. אני שומע את הקול של שני צורח
״טל תפסיקי עם זה! תפסיקי! די את תהרגי אותו! את תהרגי אותו!״ מי זה הזה שהיא תהרוג?
אני נסתכל עליה ויש לה דמעות בעיניים. מה טל מסתירה ממני?!
״להרוג את מי?!״ אני שואל את שני,בזמן שטל קמה מהנפילה ועיקמה לשרון את היד. שרון צועקת צעקה שנשמעת כמו חתול שנאנס.
שני לא עונה לי. מה הקטע?!
״שני!״ אני צועק לה אבל היא לא מגיבה.
״טל! פליז!״ שני ביכה.
טל יורדת על ידה ומורחת את ידה על פרצופה הביכה של שרון כניצחון.
״תראי מי כיסיהם את התחת של מי עכשיו!״ הקהל שכבר נהיה מעגל גדול התחיל במהומות. ילדים דפוקים.
טל הולכת עם שני לפינה ומנחמת אותה,על מי הן דיברו?! כוס עמאק. אני רוצה ללכת עכשיו עליה ולהציב שהיא תגיד לי אבל אני מחליט לתת לה את הפרטיות שהיא רוצה.
אני מסתכל על שרון הבוכה והמטומטמת שמחכה שמישהו ישים לב.
אני מתיישב לידה.
״אם את תגיע בה עוד פעם אני אכאיב לך,את שומעת שרון?״ אני מחייך ומנשק אותה בלכי.
״אתה פסיכופט!״ היא צועקת ומכה אותי בחזה.
״לא פעם ראשונה שאמרו לי את זה.״
״אבל פסיכופט עם ילד!״ היא מצליחה להוציא מהפה המזוין שלה.
״מה.״ אני צוחק כי היא כבר יותר מידי פטתית.
״אל תאמין לי. לפני שהיא הרביצה לי שמעתי שהיא אומרת לחברה הפריחה שלה על איך שהיא חושבת שהיא הבריון,אז מי הפסיכופט עכשיו?!״ היא מצחקקת. בת זונה.
״הכל זה משחק בישבילך הא? לשחק באנשים זה הדבר היחיד שהשכל שלך יכול לעשות! בהצלחה בהמשך חתיכת שרמוטה!״ אני צורח עליה.
היא קמה ומנגבת את האדמה מבגדיה.
״נראלי שהשרמוטה פה זאת טל,לשכב באמצע המדבר אליה? באמת? וגם עם ילדה כמונה? ציפיתי לקצת יותר ממך.״ אני מתקרב אליה מהר ומרים יד. היא עוצמת את העיניים מחכה למכה שלי. אבל אני לא כזה. אני בחיים לא יהיה כזה. אני מוריד את היד מהר והיא פותחת את העיניים.
״אם אני מגלה שאת שיקרת לי את מתה שומעת אותי?! פאקינג מתה!״ אני מיד מסתובב והולך לכיוון של ניק. אני יודע שהוא הביא סמים איתו לטיול אפילו שאסור. הוא תמיד היה ככה,כזה שלא שם זין על החוקים. קצת כמוני. המחשבות לא מפסיקות להיתרוצץ בראשי. אם היא באמת בהריון,אני לא יוכל להישאר איתה. אני לא פאקינג מסוגל לגדל ילד. אני ילד בעצמי. כוס עמאק! בטח שרון סתם מנסה לשחק איתי בראש,בת זונה. היא לא יודעת מה בא אליה.


תגובות (3)

הי

14/07/2016 04:44

סליחה התגובה הקודמת נשלחה בטעות????, אז הסיפור מעניין אבל יש הרבה שגיאות כתיב, לדעתי השפה והתאורים ברמה נמוכה וגם זה קצת מפריע. אבל הרעיון טוב והסיפור מעניין. לכן הייתי מציעה לך לקרוא סיפורים אחרים ולנסות להעלות טיפה את השפה כי לפי מה שאני רואה יש לך את הדמיון כדי לכתוב סיפור. אני מקווה שלא נעלבת כי אף אחד לא מושלם ואני אשמח לראות המשך בקרוב! נ.ב קראתי רק את הפרק הזה אז אני לא יודעת איך זה היה בשאר הסיפור

14/07/2016 04:47

מושלם וברור שעומרי

14/07/2016 09:00
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך