Hubabuba57
**אהבתם? אני יכולה להגיד שאני אוהבת את השילוב של עמרי וטל אבל קשה לדעת מה אקרה בסוף! איזה קבוצה אתם?**

הכל יכול לקרות -פרק 63 השיחה הראשונה שני פרקים האחרונים!!!(16+) נ.מ אליה! when we were young

Hubabuba57 18/07/2016 937 צפיות 2 תגובות
**אהבתם? אני יכולה להגיד שאני אוהבת את השילוב של עמרי וטל אבל קשה לדעת מה אקרה בסוף! איזה קבוצה אתם?**

היא לבשה גינס כחול וחולצה שחורה.
השיער שלה היה בקוקו גבוה והיא שמה אודם אדום. העיניים שלה נצצו כמו השמים איך שזכרתי. הלב שלי פועם איך שהוא פעם תמיד כשהייתי לידה פעם. כשדיברתי בטלפון נכנסתי בה מאחורה בטעות. היא נפלה,דרך טובה להתחיל שיחה אחרי שבע שנים.
אני יוצא מהר אחריה.
אני מופתע למצוא אותה יושבת על המדרכה בוכה. הייתי בטוח שהיא תברח ממני,כנראה שלא.
אני לוקח צעד צעד לכיוון מחכה להתפרצות אבל זה לא מגיע.
אני מתיישב לידה. תודה לאל שאין המון אנשים ברחובות.
היא נראת כאילו בשוק כזה,היא לא זזה.
״ישלך עדיין ריח של סיגריות וסבון.״ היא פולטת.
״גם לך יש עדיין ריח של וניל.״ אני מסיים את משפטי והיא מסתובבת אלי ונותנת לי כאפה.
״תתרחק ממני.״ היא לוחשת. הפרצוף שלה אדום והידיים שלה רועדות. אני לא רוצה לבכות. אבל כואב לי כל כך.
״אני יודע,אני יודע עליו.״ אני לוקח את ידייה ומחזיק אותם בתוך שלי,זה נהיה אצלי כבר ריפלקס לנחם אותה,אפילו אחרי כל השנים.
״תותי״ היא לוחשת.
״מי זה תותי?״
״לא משנה.״ היא קמה ומסתכלת לצדדים לראות אם צפו בנו אנשים. אנחנו באמצע רחוב בתל אביב,אני בטוח שראו אותנו.
״שיקרת לי,טל.״
״ואתה הייתה בן זונה.״ היא דוחפת אותי אחורה. היא לא מצליחה להזיז אותי.
״אני רוצה להיות בחיים שלו,ישלי זכויות.״ אני מזכיר לה בכאב. אנחנו מדברים כמו זוג של גרושים וזה לא מה שאנחנו.
״לא אין לך! אין זכויות למי שלא גידל אותו והיה בחיים שלו!״ היא מכה אותי בחזה.
״את אמרת לי שעשית הפלה.״ אני מחזיק לה את הידיים.
״אתה אפילו לא בדקת עלי,פשוט עזבת אותי באמצע שהייתי בהריון עם הילד שלך! שהייתי פאקינג בת 15!! שכנעת אותי לשכב איתך ואז עזבת אותי!!! זכותי לשקר לך ואפילו פאקינג להרוג אותך!״ היא צועקת עלי ואני מכניס אותה לתוך הבניין שאני גר בו.
״אני רוצה לראות אותו.״
״לא.״
״כן.״ אני אפילו מעז לצחקק. אנחנו עדיין אותו דבר אפילו אחרי כל כך הרבה שנים.
״למה נראלך! אני אפילו לא צריכה לדבר איתך!! מה אני עושה?!״ היא מרימה את ידייה לראשה והולכת במעגלים. שום דבר לא השתנה כנראה. וזה מתי שאני שם לב…לטבעת על ילדה השמאלית. לא. הקנאה בי עולה עד לראש. היא שכבה עם גבר אחר,גידלה ילד עם גבר אחר והתחתנה עם גבר אחר…
״מי הזמזליסט?״ אני מהסס,היא לא צריכה לראות דרכי. שאני עדיין מאוהב בה. במבט אחד אני רוצה להיות קרוב אליה.
היא מסתכלת עלי עם פרצוף מוזר
״תגיד לי אתה עדיין עושה סמים?״ היא כנראה חושבת כך ממשקפי השמש שאני חובש. מצחיקה. קצת מזכיר לי זכרונות מהעבר.
״אני התכוונתי לגבר המזליסט טל״ שהיא עדיין מסתכלת עלי עם הפרצוף החמוץ.
״טל הטבעת הטבעת! לא נראלי שאני זה על הסמים אם את לא מבינה שהתחתנת!״
היא נושכת את השפה שלה ומנסה לא לחייך,לא מצליח לה.
״אה..אני רק מאורסת..״ היא מסתכלת על הטבעת ומסתירה אותה עם אגודלה.
״מי הגבר המז-״ היא קוטעת אותי
״עמרי.״ שהיא מוציאה את השם שלו אני בכאילו מפסיק לנשום. היא לא הייתה איתו. לא זה לא הגיוני.
אני הולך למעלית ולוחץ על הכפתור.
״לאן אתה הולך?״ היא שואלת.
״אני גר פה.״ אני עונה. אני שומע אותה לוקחת נשימה עמוקה.
״ממתי אתה גר פה?״ היא נעמדת לידי ואני מסכים לעצמי לסרוק את גופה המדהים.
כשהעיניים שלי מגיעים לחזהה אני נחנק. ממתי היא עם ציצי כזה?! היא שומעת אותי ופניה מסתובבות אלי.
״באמת מסומם.״ היא אומרת לי בטון שופטני שרק אנשים מתנשאים מדברים איתו. מה קרה לטל שאני אוהב?
״כבר לא מסומם שנה שלמה טל.״ אני מחזיר לה את החרא שהיא אמרה לי.
המעלית מגיע ואני בא להיכנס אבל טל נעמדת מולי.
״תשמע ותשמע טוב, אני ואתה לא אנחנו יותר, גם בתכלס אף פעם לא היינו.
אני מאורסת לעמרי והיינו ביחד כבר ארבעה שנים,מעניין אותך למה רק ארבעה שנים? כי אתה החמוד נטש אותי לפני כשבע שנים? אה כן,כי היה לי כל כך קשה לעבור אותך שחכיתי שלוש שנים. שתחזור,שתכיר את תומר,אבל לא לא קרה. אז הבנתי שבאמת מי שאהבתי כך הזמן הזה היה עמרי. הוא אהב אותי גם,לא משהו שאני יכולה להגיד עלייך. אוקי? חוץ מזה הוא טוב במיטה. מאוד טוב! אנחנו שוכבים כל כך הרבה שהכוס שלי מתוח כבר! שומע אותי?! הרבה יותר טוב ממך! ושתדע שלא יהיה לך קשר עם תומר,בחיים! אתה לא מתקרב אליו,הוא מתייחס לעמרי כמו אבא שלו וזה מה שהוא יודע. עמרי אסרף אבא שלו ולא אתה! אז לך זדיין עם הבנות הקטינות שלך ותכניס אותם להריון טוב?! להתראות ואני מקווה שאני לא אראה אותך בחיים יותר.״ היא מסיימת את המגילה שלה ויוצאת מהדלת של הבניין שלי.אני מזיל דמעה ומנגב אותה עם האצבע שלי.אבל לפני שהיא יוצאת מחיי היא נתקלת בשחר בכניסה. נשבע שיש לי מזל חרא.
״מה הבעיות שלך?!״ שחר צורחת עליה. אני מהר רץ אליה להרגיע את הפצצה שהולכת לבוא.
״סליחה״ טל אומרת. אני רואה שהיא שמה לב שידי על המותניים של שחר. היא מחבקת נקודה לנקודה.
״אישה מזלסטית את.״ היא אומרת והולכת.
״מי זאת הייתה?״ שחר שואלת אותי.
חבל שהיא לא הכירה אישה מדהימה כמו האישה הזאת. האישה שאני שייך אליה.


תגובות (2)

עמרי וטלל ותמישכיי

18/07/2016 10:13

    תמיד פה לתמוך תודה!

    18/07/2016 17:21
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך