Hubabuba57
אני יודעת שהעלתי שני פרקים ברצף אבל היה לי דודלה לכתיבה חח מקווה שאהבתם!

להציל את עמית -פרק 7 (16+)

Hubabuba57 22/07/2016 789 צפיות 3 תגובות
אני יודעת שהעלתי שני פרקים ברצף אבל היה לי דודלה לכתיבה חח מקווה שאהבתם!

נ.מ עמית
אני שכבתי במיטתי ערה ממחשבותי.
מה שקרה היון עם יונתן היה מדהים. הוא תמיד מוציא ממני דברים שאני מסתירה.
אני שומעת את הצלצול של הטלפון ואני כבר מנחשת מי זה.
״מיתי״ הקול המעצבן של שלמי אומר
״מה שלמי״ אני לי כוח אליו
״אל תעשי לי את ההתנהגות הזאת עכשיו! זונה! ואני עוד קונה לך בגדים! פשש!״
הקול שלו צורב את אוזני.
״מצטערת שלמי״ אני נושכת את השפה בלחץ.
״באלי לגעת בך עוד פעם״ הוא אומר עם קול עמוק ודוחה
״שלמי מאוח-״
״שלחי לי תמונה שלך.״ אני שומעת שהוא מתיישב איפשהו.
״לא״
״עמית! שאני אזכיר לך מה אקרא אם לא תעשי מה שאני אומר?!״ אני שומעת קול של משהו נשבר מאחוריו. מצחיק שהוא כבר בן תשע עשרה והוא עדיין בכיין כמו ילד בן שלוש.
״טוב אני אשלח לך.״ אני אומרת ומנתקת.
אני יודעת שאין לי ברירה. אם אני לא אשלח לו א התמונות האילו,הוא לא אשלם על הטיפול של נדבי..אוי נדבי..וזה כלום שאני אשלח תמונה אחת.
אני מורידה את הגופייה שלי ומלמת תמונה חושנית. אף אחד לא יכול לדעת שאני עושה את זה.
ולפתע
״מה את עושה.״ יונתן עומד ביציאה מן החדר שלי. אני צריכה לסגור את הדלתות לחדר שלי,
אבל למזלי הרע ישלי פחים איומים מדלתות זגורות מדברים שקוראים לי בחדרים זגורים.
אני תמיד חייבת שהדלת תהיא פתוחה.
הוא נראה מעוצבן.
אני מהר לוחקת את החולצה ומסתירה את גופי איתה.
הוא רץ מהר למיטה ותולש ממני את החולצה.
״מה אתה עושה?!״ אני צורחת עליו. מה נראה לו.
״מה.את. עושה.״ הוא מציב עלי לענות ולא באלי.
״יונתן,זה ממש לא עניינך.״ במקום להבין את הסימן שאני רוצה שהוא אלך הוא מתיישב לידי.
״למי את שולחת את התמונות האילו.״ הוא שואל ואני חייבת להודות שאני מרגישה חשופה.
אני רק עם חזייה ומכנסי תחת וזה לא מתאים.
״לאף אחד! בסך הכל צילמתי את עצמי לחברות עם החזייה החדשה!״
״שמעתי את השיחה מיתי.״ איך שהוא קורא לי בשם הזה באלי להימנס.
״עזוב את זה טוב?״ אבל הדבר האחרון שהוא איש זה לעזוב את זה.
״איך את יכולה להגיד לי לעזוב את זה?! אני היחיד שהרגיש משהו שהיינו על ההר?! או שזהסתם חלק מהמשחקים שלך?! למי את שולחת את התמונות האילו?!״ הוא מתעצבן. מה הקטע שלו?!
״תרגע יונתן,מה שאני עושה לא עניינך.״
״אז אני רואה שזה היה רק חד צדדי נדקרה על ההר.״ הוא קם ממיטתי.
״אתה צודק,אני מצטערת.״ אני מסיטה את מבטי ממנו. אני לא יכולה להסתכל עליו.
הוא לא יוכל לראות את אני האמיתית ואני לא רוצה לפגוע בו..מגיעה לו מישהו יותר טובה
הוא יוצא מחדרי.


תגובות (3)

מןשלם תמישכיייוו

22/07/2016 09:25

סיפור מדהים תמשיכי

22/07/2016 12:02

אני מאוד שמחה שאהבתם!!! תודה על התגובות!!

22/07/2016 17:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך