סיפורונת
איך הסיפור?!

הכל מההתחלה-פרק 3

סיפורונת 25/06/2011 785 צפיות תגובה אחת
איך הסיפור?!

"בן דוד שלי גל הוא החבר של כריסטינה כבר שנה שלמה, הוא סיפר לי שהוא ממש מאוהב בה אבל מאז שהיא עזבה את בית הספר הוא לא יודע מה לעשות עם עצמו, לכן הוא עובר שנה הבאה לבית הספר שלנו!" קראה בשמחה ליאן.
"ו…. למה פתאום דיברת עליו?" שאלה שלי.
"טיפשונת.תקשיבי!, ככה נדע בדיוק איך היא מתנהגת!!" אמרה ליאן וחייכה ברשעות.
"כ..כן..נכון" ניסתה לעשות גם חיוך מרושע כמו ליאן.

נכנסתי הבייתה ואמא קראה לי מהמטבח "כריסטינה!,בואי תעזרי לי פה!" רצתי אליה וראיתי אותה מכינה את העוגה האהובה עליי והיא קראה לי דווקא בקטע שאני הכי אוהבת.
"מה?" שאלתי.
"חיכיתי שתבוא מבית הספר כדי שתעשי את החלק שלך,קדימה!" חייכה אליי.
התקרבתי לעוגה והתחלתי לעשות את החלק שלי "כריסטי,קיבלת הודעה בדואר" אמרה פתאום אמא.
כריסטי היה הכינוי שלי שאמא נתנה לי. עזבתי מיד את כל הדברים ורצתי לתיבת המכתבים שלנו.
הוצאתי את המכתב שלי.הוא היה מקושט בנצנצים וכל מיני דברים חמודים
לכבוד
כריסטיינה בנגבין
פתחתי את המכתב בעדינות.
היי כריסטיינה!
אני מתגעגע אלייך מאוד ולכן החלטתי לעבור לבית הספר שלך בשנה הבאה.
אני מקווה שלא מצאת לך חבר אחר בזמן שלא הייתי.
נ.ב
אני עדיין אוהב אותך
גל
גל עדיין אוהב אותי?!,זה נס!!,אני גם עדיין אוהבת אותך גל ולא שכחתי אותך…אבל מה יגידו האחרים?….

נכנסת לחדר שלי בעייפות, כל החדר שלי היה מבולגן לגמריי ופשוט רציתי להתנפל עכשיו על המיטה אבל אז נזכרתי בשיעורים.אוף!, שיעורים ושיעורים!!, הלוואי שכבר היה החופש הגדול…
"כריסטי יש לך טלפון!" אמא קראה מלמטה.
"רגע!" קראתי בחזרה.
ירדתי למטה וניגשתי לטלפון "הלו?"
"כריס!,את לא מאמינה!!!!,אני גל ועוד כמה עוברים לבצפר שלך ולשכונה לך!!!, אהה, נכון שזה נהדר?!" צרחה לי לוסי בטלפון.
לוסי הייתה החברה הכי טובה שלי בבצפר הקודם והיא הייתה עושה בשבילי הכל ואני הייתי עושה בשבילה הכל.
"לוסי!,אני כל כך התגעגעתי אלייך!,איך כולכם עוברים?!" שאלתי וכתבתי לעצמי ביומן את כל העדכונים של לוסי,זה מה שהייתי עושה כל הזמן כשהיא הייתה מעדכנת אותי.
"לכל אחד יש סיפור שונה:אני עוברת בגלל אבא ואמא שלי רוצים לראות נוף יפה יותר מאשר לשבת כאן בדירה קטנטנה ולראות בניינים גבוהים.ולגל יש גם סיפור:בת הדודה שלו ליאן, לומדת בבצפר שלך נכון?"
"כן…"
"אז ההורים שלו חשבו שאם הוא יעבור ללמוד עם קרובת משפחה שלו מה יהיה כל כך רע בזה?, נכון שזה מעולה?!, ושמעי גם אני התאהבתי…." את ההמשך שלה כבר לא יכולתי לשמוע.ליאן היא בת דודה של גל והוא לא סיפר לי דבר?…כן נכון הוא שלח לי מכתב שהוא עובר בית ספר והוא עובר אלינו אבל לא בגלל ליאן….
"הלו??,את פה??"
"כן בטח!"
"שמעת מה שאמרתי?"
"לא..לא מצטערת התעסקתי במשהו אחר…."
"התאהבתי באיזה ילד חמוד נו את מכירה אותו…תומר?, מכירה?"
"אהההה…כן ברור הוא זכה בגביע כי הגיע למקום ראשון בשנה שעברה בכדורגל"
"כן בהחלט!, אז הוא הציע לי חברות ושכחתי לספר לך שאני מחבבת אותו מאוד"
"ממתי?!"
"אנחנו חברים כבר חצי שנה….."
"למה לא עדכנת אותי?!"
"שכחתי….אוף נו את יודע-"
"רגע מצלצלים בדלת,חכי על הקו" שמתי את השפורפרת בצד ורצתי לפתוח את הדלת.
אוף נו כמה-


תגובות (1)

100מם
100לף

16/10/2011 03:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך