LOL
מקווה שתאהבו, כבר הרבה זמן אני מנסה לחשוב על רעיון חדש לסיפור, והנה קפץ לי :)
אל תבאסו בתגובות אההה ?(;

הכל מחדש…שוב- הקדמה (:

LOL 31/12/2013 1031 צפיות 8 תגובות
מקווה שתאהבו, כבר הרבה זמן אני מנסה לחשוב על רעיון חדש לסיפור, והנה קפץ לי :)
אל תבאסו בתגובות אההה ?(;

הקדמה:
אני ליה מלול, אני בת 15,עולה לכתה י', שיער חום חצי גב, ועיניים ירוקות, אני רזה,לא נמוכה ולא גבוה, הייתי אומרת שיש לי אופי יחסית טוב, אני לא וותרנית, נלחמת על היקר לי, די משוגעת,עצבנית, ככה זה כל המרוקאים… אבל בואו נגיד שעברתי דברים קשים במהלך חיי.
אמא שלי בוקר אחד פשוט קמה והלכה, הייתי בת 4 וכל הזמן אמרו לי היא תחזור היא תחזור, עד עכשיו לא יודעת איפה היא. אבא שלי התחתן שוב, אני די אוהבת את אישתו ודי שונאת אותה, היא לפעמים חמודה ולפעמים מעצבנת, ששתיהם ביחד אני לא קיימת. תאמת אני בכלל כמעט לא מדברת עם אבא שלי… אבל הדבר הכי קשה שעברתי בחיים שלי, היה האונס שקילקל אותי, אני חשבתי שהוא באמת אוהב אותי, ובאמת אכפת לו, הוא הזמין אותי אליו וכמו מפגרת הלכתי ומפה את המשך אתם יודעים כבר, מאז אני לא מתקשרת, כל החברות שהיו לי כבר אין, הייתי הילדה הכי חברותית הכי מקובלת והכל צנח במכה אחת לרצפה, אף אחד לא יודע עלי שום דבר, אף בן לא מעז לדבר איתי, אני מתלבשת מאז לא חשוף, מנסה כמה שיותר פחות לבלוט, הדבר הזה הרס אותי, לא היה לי עם מי לדבר אז שתקתי.
לפני יומיים קיבלתי הודעה מאבא שלי שליטל (אישתו) קיבלה עבודה חדשה בתור מעצבת אופנה, אז אנחנו עוברים לגור בראשון לציון, אני חושבת שרק יעשה לי טוב שמה, אולי אני יכיר חברים חדשים.
אז מתחילים הכל מחדש….שוב….


תגובות (8)

מושלםםםםם מחכה להמשךך

31/12/2013 08:36

נישמע מושלםםםם
תמשיכייייייייי

31/12/2013 08:56

מושלםםם

31/12/2013 09:47

מושלםםםםם
תמשיייייייכיייייייייי

31/12/2013 10:15

תמשיכיייייי and happy 2014!!!!!!!!

31/12/2013 14:20

נשמע נחמד ;-)
אפשר להצטרף בתור החברה הכי טובה שתמכה בה למרות הכל?
אם כן, אז תצרפי ותודיעי לי:
דניאל
גיל: מה שצריך אופי
אופי: מרדנית, לא מוותרת על מה שהיא אוהבת, תעזור תמיד ולא תנטוש חברים. ספורטיבית וחכמה, והאהבה הנסתרת שלה היא קריאה וכתיבה, ורק ליה יודעת על כך. אין לה חבר, הקודם בגד בה. תעשה רק מה שהיא מרגישה לנכון לעשות. צוחקת הרבה, יודעת לעודד, ובעלת ביטחון עצמי.
פגם יסוד ( כן, לא ידעתי איך לקרוא לזה ): עקשנית מדי ולא מוכנה להודות בטעות. גם לא מתנצלת ומתחננת שיסלחו לה. נקרא לזה בעיית אגו ;-)
מראה: צבע העור שלה בהיר במעט, השיער שלה בצבע חום שוקולד מתולתל. דניאל נוהגת לאסוף אותו בצמה עבה לרוב, או בקוקו עם סיכה במקום גומי. היא נוטה ללבוש משקפי היפסטר- משקפיים שחורים בעלי מסגרת עבה. מלאה במקומות הנכונים.

31/12/2013 15:18

אוי אני מתגעגעת למשנאה לאהבה :( תמשיכייייייייייי אותו ותתחילי את זה אם את צריכה דמות של בן בכיף אני אתן לך ;)

01/01/2014 06:01

מושלםםםםםםם

02/01/2014 12:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך