♥ Dandi ♥
מקווה שאהבתם, וכנראה שמחר יעלה הפרק הראשון. אוהבת המון ♥

'הכנפיים שנותנות לי את הכוח לעוף' – הקדמה קצרה + דמויות

♥ Dandi ♥ 18/11/2014 1218 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם, וכנראה שמחר יעלה הפרק הראשון. אוהבת המון ♥

"לפעמים.. לפעמים הייתי רוצה חיים אחרים.
חיים שנראים אחרת. חיים שהם שייכים לי,
ולא לאף אחד אחר. חיים שאני מחליטה מה
אני עושה איתם, ולא מישהו שקבע מה אני
עושה ולא עתיד שבנו לי אחרים. להיות חופשייה,
להיות כמו ציפור. לעוף, ולגלות עולם.
להוריד את כל המסכות. להוציא את הפנימיות שבי,
ששנים על גבי שנים, זועקת לעזרה, זועקת לצאת החוצה.
להיות אני. ורק אני."

אביגיל סנדלר- בת 17, עולה לכיתה י"א.
שיער חום גלי עם פוני לצד, ועיניים כחולות כמו האוקיינוס, לובשת משקפיים שחורים, ובצדדים הם לבנים.
ההורים של גרושים, והיא חיה עם אמא שלה בברוקלין שבארה"ב.
אבא שלה, גר בישראל, בהרצליה, עם אשתו הטרייה. לאביגיל לא חסר שום דבר בחיים, היא חיה את החיים הטובים, והיא כמו הפרינססה של אמא שלה.
אמא שלה משקיעה בה את כל כולה. אבל היא עובדת מהשעות המוקדמות של הבוקר, עד השעות הקטנות של הלילה. יש לה חבר, היא מקובלת, והיא לובשת את המותגים הכי שווים בארה"ב.
היא לא ראתה את אבא שלה מגיל 13, ולא נראה שזה כל כך מפריע לה.

אריאל פרץ- בן 18, עולה לכיתה י"ב. גר בהרצליה.
שיער שטני חלק, ועיניים ירוקות כזית. הבכור במשפחת פרץ. הוא ההפך הגמור מאחיו הקטן.
אריאל הוא ילד לא מפונק בכלל, הוא ילד שמשיג את המטרה שלו, באש ובמים. אם יש משהו שחשוב לו, הוא לא יוותר, עקשן על הדברים שחשובים לו. הוא מרוחק מבנות, כלומר אין לו חברה, והוא מעדיף לוותר על מחויבות בזמן השנה האחרונה של התיכון.

דן סוויפט- בן 17, עולה לכיתה י"א, חבר של אביגיל.
שיער שחור, ועיניים כחולות בהירות.
גר בברוקלין, ופשוט חי את החיים הטובים ביחד עם כל החבר'ה המקובלים.
אין לו בעיות בחיים, וההורים שלו ידועים בכל ברוקלין, בזכות עסק המכוניות היוקרתיות שלהם, ודן לפעמים לוקח להם מכונית. אין גבולות למה שהוא מסוגל, לטוב ולרע.

עמית אוחיון- בת 17.5, עולה לי"א. בלונדינית, עם עיניים חומות.
עמית היא חברה טובה, שלא מפקירה את החשובים לה. היא תמיד תחשוב לא רק על עצמה, אלא על כל החבורה. קשה להתמודד מולה, בחיים לא תטעה במשהו. היא פרפקציוניסטית.
אחרי שנה שגרה בחיפה, בגלל העבודה של ההורים שלה, היא חוזרת להרצליה,
לחברות שלה, שכל כך התגעגעו אליה, לבית הספר הישן, ולהתאהבות שלה. אביתר פרץ.

אביתר פרץ- בן 17, עולה לי"א.
שיער שטני, עיניים כחולות-אפורות, וקצת נמשים על הפנים.
אביתר הוא סטוציונר, כל יום מחליף בחורה, ושוכח את השם של הקודמת. הוא בחיים אל התאהב. הייתה ילדה שהוא אהב, אבל היא נסעה. נסעה, ולא שמעו ממנה יותר.
הוא מפונק, והוא הילד הקטן של ההורים שלו. את הכסף שיש לו הוא מקבל מההורים שלו, והוא בחיים לא שמע על המושג 'עבודה'.
הוא אוהב לעשות שטויות, ולהצחיק את כולם, אביתר הוא חבר של כולם. תמיד המרכז העניינים, גם אם הוא לא רוצה.


תגובות (3)

נשמע מהמם!
כבר מחכה לפרק הראשון.
אוהבת <3

18/11/2014 18:17

ווווי נשמע ממש יפה!!
תעלי פרק ראשוןןן :)

18/11/2014 18:22

וואו נשמע מדהים, הקטע של לעוף ולהיות "אני", זה כל מה שאני תמיד רציתי ! :)

18/11/2014 18:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך