gal12
ואווו פרק קצר בפרק הבא תצטרף דמות חדשה תתכוננו !! ותודה לכולם שאתם מגיבותת

הלב אינו נכנע אף פעם לא מרים ידיים פרק 6

gal12 20/07/2014 1189 צפיות 2 תגובות
ואווו פרק קצר בפרק הבא תצטרף דמות חדשה תתכוננו !! ותודה לכולם שאתם מגיבותת

נ.מ של הילה

קמתי ב7 בבוקר לצללי השעון מעורר, עשיתי ארגוני בוקר, הלכתי לארון הוצאתי מכנס קצר לבן עם ניטים בכיסים חולצה רופפת שחורה שרשום נו יורק באנגלית, אספתי את השיער שלי לקוקו מתוח שמתי אודם אדום חזק והייתי מוכנה.
" אהובתי " שלחתי לגל הודעה.
" אחת שלי "שלחה לי גל בחזרה.
" את מוכנה תאומה שלי ? " שלחתי לה.
" את את סיס ? " שלחה לי.
" כן, חכי חמש דקות אני יבוא לאסוף אותך " שלחתי לה.
" טוב תאומה " שלחה לי בחזרה.
" בי אמא " צעקתי לאמא כשאני מכניסה את האוכל לתיק.
" בי ילדה שלי, לקחת אוכל ? " שאלה אמא.
" כן " אמרתי .
" כסף? " שאלה אמא.
" כן אמא " אמרתי בחוסר סבלנו.
" טוב תגידי לנריאל ( הנהג שלנו ) לקחת אותך " אמרה אמא.
" טוב בייי " אמרתי ויצאתי .
" בוקר טוב " אמר נריאל ופתח לי את הדלת של המכונית.
" בוקר טוב " אמרתי מחייכת ונכנסתי למכונית.
אספנו את גל והמשכנו לבית ספר, הגענו לבית ספר ראינו שלא היה אף אחד והשער נעול .
" מה הולך פה? " שאלה גל בתדהמה.
" לא יודעת, יכול להיות שביטלו את הבית ספר ? " שאלתי עדין לא מבינה ממה שהולך פה.
" לה, היו מודיעים לנו " אמרה גל ולחצה על הפעמון, אבל שום דבר
" מה נעשה ? " שאלתי.
" טוב אני לא רואה פה אף אחד אני בעד שופינג " אמרה גל.
" אוי כאילו את קוראת את המחשבות שלי " אמרתי מחייכת.
" חחח יאאלה בואי " אמרה גל, עלינו על האוטובוס והלכנו לקניון.

נ.מ של אלירן

ביררתי קצת על הילדה הזאת מאתמול בערב לא הרבה רק איך קוראים לה ואיפה היא לומדת, אני אמרתי שאני יתנקם ואני תמיד עומד במילה שלי, מסתבר שקוראים לה גל צורי והיא לומדת איתי, איזה עולם קטן לא? .
רשמתי בקבוצה של השכבות ט' י' י'א י'ב בוואצפ : " מחר אני מתנקם בילדה הזאת מאתמול יש מתנדבים? " שלחתי.
" אני ", " אני " , " אני " קיבלתי הרבה תגובות.
, אז ככה מחר בבוקר אתם תקחו את המורים למקלט תגידו להם שיש שם בעיה תמציאו להם סיפור העיקר שלא היו בקומה של הכניסה, כל התלמידים האחרים תעלמו שגל לא תראה אותכם אף אחד לא זז מהמקום שלו עד שאני נותן אישור לצאת לקומה, ככה אנחנו נגרום להם לחשוב שאין בית ספר, אני ידווח למנהל על זה והוא יעניש אותם, מובן? " שלחתי להם, וזה רק נקמה קטנה זה רק ההתחלה, שהבת זונה הזאת תשפיל אותי מול חברים שלי?, טפי איכ ממש לא .
קמתי בבוקר ב6 בשביל להכין הכל לנקמה, עשיתי ארגוני בוקר, לבשתי מכנס ג'ינס קצר עד הברך חולצה לבנה נעלי ספורט של נייק לבנות, בושם וזהו אני מוכן.
" ביי " צעקתי ברחבי הבית ויצאתי לכיוון הבית ספר .
" מוכן ? " שאל אותי עידן שהגעתי.
" תמיד " אמרתי, הוצאתי את כולם מהקומה הראשונה נעלתי את השער וחיכיתי שגל תבוא.
הגיעו שני בנות אחת משניהם זאת גל, כוסית חייב להגיד .
" מה הולך פה? " שאלה גל בתדהמה.
" לא יודעת, יכול להיות שביטלו את הבית ספר ? " שאלה החברה שלה שהייתה איתה בפארק באותו יום.
" טוב אני לא רואה פה אף אחד אני בעד שופינג " אמרה גל, ידעתי שהתוכנית שלי תעבוד.
" בואי " אמרה הילדה שהייתה איתה, ראיתי שהם עולות על האוטובוס ושלחתי לכולם שהם יכולים לצאת.
" נו עבד? , שאל עידן.
" חחח בארור עכשיו חכה שעה וחצי ונלך למנהל " אמרתי מחייך.
" הנקמה מתוקה אה ? " שאל עידן .
" כמו דבש " אמרתי .
לאחר שעה ניגשתי למנהל.
" המנהל " התפרצתי ונכנסתי לחדר שלו .
" קודם דופקים אלירן ואז נכנסים " אמר המנהל.
" אפשר להיכנס ? "שאלתי ודפקתי בדלת.
" כנס אלירן " אמר המנהל.
" שמעתי שיש תלמידה חדשה בבית ספר " אמרתי.
" נכון, גל צורי " אמר המנהל.
" כן, בכל אופן רציתי לעשות לה סיבוב בבית ספר שתכיר את הבית ספר את התלמידים חוגים והכל, אבל היא לא פה " אמרתי .
" מה ? לא יתכן תן לי שנייה לבדוק את זה " אמר המנהל והתקשר.
" שלום אדון צורי? , מה שלומך ? , מצוין, כן רציתי לדעת אם גל באה לבית ספר היום, אה אה אוקי תודה , אמר המנהל שהוד מדבר עם אבא של גל.
" לפי מה שהבנתי מדבריו של אביה של גל, גל היום באה, בדקת בכל הבית ספר? " שאל המנהל.
" כן, אני לא מוצא אותה " אמרתי, שיקרתי מגיע לה.
" אוקי יש לך רעיון היכן היא יכולה להיות? " שאל המנהל.
" שנייה אני יברר בשבילך " אמרתי, הלכתי לצד עשיתי את עצמי מדבר בטלפון .
" הם בקניון " אמרתי למנהל.
" איך אתה יודע ? " שאל המנהל.
" אני יודע הכל המנהל " אמרתי וחייכתי.
" אוקי אני יתקשר לאבא של גל להגיד לה לחזור " אמר המנהל כמה שאני אוהב לנקום.


תגובות (2)

מסכנה גל:( תמשיכי דחוףףףףףףףףףףף

21/07/2014 10:20

תמשיכיייי דחוףףףףףףףףף!!!עכשיו תמשיכי ממש עכשיו ברגע זה ממש.תודה.

21/07/2014 22:05
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך