הלב מתעקש עלייך -פרק 11

ronit11997 29/06/2012 1082 צפיות 2 תגובות

"את בסדר? את נפגעת? את מוכנה להסתכל לאן את הולכת?"
"כן,לא,ואולי"
"מה?"
"כן אני בסדר,לא לא נפגעתי,ואולי אני אסתכל לאן אני הולכת" אמרתי בטון ציני לגמרי
"אני ארצח אותך מתישהו.. אני נשבע לך"
"כן כן כן… אם היית רוצה לרצוח אותי כבר יכולת לתת לי לטבוע באגם או לתת לאוטו לפגוע בי עכשיו.. אתה יודע אבל אתה בחרת להציל אותי סימן שבחיים לא תפגע בי"
"מי אמר לך? ואם אני ארצה לרצוח אותך בעצמי.. לתקוע לך את הסכין עמוק בלב אני,לבדי,בעצמי?"
"אז תצטרך לעבור אותי קודם" אמר איתי מאחורינו.
"איתי! תמיד אפשר לסמוך עלייך כשתבוא בזמן" אמרתי וחיבקתי אותו.
"אתם באים?" שאל ג'ייק והתקדם כבר הלאה.
"כן כן.. באים" אמרתי והתחלתי ללכת וגררתי אחריי את איתי.
כשהגענו לבית הספר ראיתי את מישל מחכה לנו ליד השער.
"הנה ממלכת הרשע ואת פנינו מקדמת מלכת הרשע..יופי" אמר איתי וכולנו צחקנו כולל מישל אבל אח"כ היא לא שכחה להחטיף לאיתי כמה מכות בגבו.
היום עבר כרגיל.. רגוע.. עד שהדרמה קווין רויטל התחילה את הדרמות שלה. "השמלה שלי התלכלכה בצבע! אעה אעה אעה למה?! זאת שמלה של גוצ'י אתה לא נורמאלי אעה אעה אעה אעה אעה" 'גאד! זאת רק שמלה.. רק שמלה!' חשבתי אבל המעשים שלי הראו את הדברים בצורה אחרת. מיד התחלתי לנקות את הצבע מהשמלה ולהרגיע את רויטל שהצבע יורד בכביסה ושהשמלה לא נהרסה בכלל.
בארוחת צהריים ישבנו ושתקנו.. השמלה של רויטל הרסה לנו לגמרי את המצב רוח. "טוב נו די!! אי אפשר להיות באבל בגלל איזה שמלה מחורבנת" התפרצה מישל אחרי כמה דק' של שקט.
"מחורבנת? מחורבנת?! זאת שמלה של גוצ'י היא עולה יותר מכל הבגדים שלך יחד!" ענתה לה רויטל
"עם שמלה כזאת לא באים לבית הספר.. רק שתדעי תמיד קורה לבגדים האלה משהו"
"טוב בסדר רק רציתי…."
"להשוויץ קצת?"
"טוב די!" התפרצתי והכיתי את השולחן.כל המבטים הופנו אליי ישר. "די! זאת כולה שמלה.. שמלה ולא אכפת לי אם היא של גוצ'י או של שמוצ'י או של החתול שמיל! וגם אם היא באה להשוויץ בשמלה שלה זה לא עניינך!! לא עניינך בכלל!! זה החלטה שלך!!"
"טוב בסדר…" אמרה מישל והתיישבה חזרה במקום שלה.
"טוב נו כןן רציתי להשוייץ בה קצת… אבל רק קצת ולא רציתי שהיא תיהרס"
"יופי.. אז אל תעשי דרמות וכלום.. זה בעיה שלך…"
"טוב!" אמרה והתיישבה.
"הופפה אמילי ממתי נהיית כזאת אסרטיבית?" שאל איתי..
"האמת? שאין לי מושג.. פשוט שתיהן עצבנו אותי מאווד.. יותר מידיי!!" אמרתי וההפסקה נגמרה
"יאללה פיזיקה" אמר ג'ייק ומשך אותי איתו


תגובות (2)

היי לרונית החביבה
אני כל כך מתביישת כי לא קראתי ולו סיפור אחד וכבר יש לך אם אינני טועה ח"י סיפורים.
דבר ראשון ברוכה המצטרפת לאתר "סיפורים"

דבר שני את כותבת ממש נפלא אקרא את כל סיפורייך ובשמחה אמשיך להגיב ממני
בברכת שבת ברוכה בקי ♥♥♥♥

30/06/2012 03:36

תודה,אני שמחה שאהבת :)

30/06/2012 04:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך