הלב מתעקש עלייך -פרק 13

ronit11997 29/06/2012 1028 צפיות 3 תגובות

זאת המחשבה שעברה לי בראש ביום שישי בערב כשראינו סרט רומנטי, יותר מידי קיטשי אם תשאלו אותי, ג'ייק חיבק אותי ואני השענתי את ראשי על כתפו והבטתי בו, הוא לא שם לב אליי וצפה בסרט.
הוא נראה כזה חמוד, חתיך,חלומי.. אני באמת הרגשתי איך לאט לאט אני מתחילה לאהוב אותו יותר ויותר. "אני יותר מעניין מהסרט?" שאל ג'ייק כשקלט שאני בוהה בו.
"מה?" שאלתי אחרי שהבנתי שהוא פנה אליי.
"אם אני יותר מעניין מהסרט למה קנינו כרטיסים? אני לא עולה כסף בכלל"
"אהה לא פשוט אתה נראה שונה באור של הסרט. הסרט בסדר גמור.. אל תדאג"
"אל תשקרי לי.. אם את לא אוהבת אותו נלך לסרט אחר"
"לא הוא בסדר.. פעם הבאה אני בוחרת סרט אבל…"
"טוב…שבוע הבא.. "
"אוףף סתמו כבר שמה! אתם מפריעים לכולם" צעקה איזה גברת מאחורינו אבל אנחנו רק הבלענו ציחקוק בתגובה. "כל הקומדיות הרומנטיות אותו דבר, הוא אוהב אותה והיא אותו אבל משהו מפריע להם להיות ביחד והם עוברים דברים מצחיקיםם כדי להגיע אחד לשני" אמרתי בסוף הסרט.
"אבל הדרכים שהם עוברים.. בשביל זה אנשים באים לראות את הסרטים האלה.. גם הדרמות זה הכל אותו דבר.. הוא אוהב אותה היא אותו אבל משהו קורה לאחד מהם ואחד מהם מת בסוף"
"אני לא אמרתי כלום על דרמות..תאכלס הסרטים הכי טובים הם סרטי האקשן.. מהיר ועצבני, אני מספר ארבע.. כאלה… או קומדיות כמו שודדי הקראביים בשבילי זה קומדיה אוקי? ג'וני דפ קורע שם. אממ אל בדרך לחתונה עוצרים ב… וכאלה. אלה הסרטים הכי טובים שיש סבבה ג'ייק?"
"סבבה.. אני לא אגיד יותר מילה.. מבטיח"
"באמת?"
"כן"
"הפרת את ההבטחה שלך :P"
"אל תעצבני אותי את יודעת טוב מאוד למה התכוונתי"
"חחח טוב טוב"
"מה התאריך היום?"
"אמממ אם היום ראשון היה ה-1 אז היום.. היום ה-6 לספטמבר"
"אז עוד 15 ימים מחכה לנו דייט לוהט עם הרוחות של בית הספר נכון?"
"מה?"
"אל תגידי ששכחת… נו באמת.."
"לא.. לא שכחתי.. לי לך ולמישל"
"מישל? מה היא קשורה?"
"היא תהייה איתי זמן המרדפים שלך אחרי הרוחות סבבה? אני לא רוצה להיות לבד"
"את מפחדת?"
"לא.. זה רק ליתר ביטחון"
"רק ליתר ביטחון" ג'ייק חיקה אותי והדבר הבא שהוא פגש היה האגרוף שלי שנכנס לו בבטן.


תגובות (3)

חחח ממש חמוד תמשיכי :)

30/06/2012 09:19

תמשיכי

30/06/2012 20:59

חחחח xD
אוי אהבתי (=

21/05/2013 13:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך