הלב מתעקש עלייך -פרק 14

ronit11997 30/06/2012 995 צפיות אין תגובות

"אני מבטיח… לא לחקות אותך יותר בסדר?"
"מממ מה קרה?"
"הבטן שלי יותר חשובה מלחקות אותך"
"טוב… אתה מלווה אותי?"
"יש לי ברירה אחרת? אנחנו גם ככה גרים אחד מול השני"
הלכנו מחובקים כמו זוג,זה היה נוח ולי לא היה אכפת,הרגשות שלי פעלו במקומי.הגענו לבית שלי וראיתי את ההורים של ג'ייק ושלי חוגגים בחוץ. "אתה בא?" אמרתי ומשכתי אותו בלי לחכות לתשובה בכלל. "היי.. נהנתם?" שאלה ויויאן וחייכה אלינו.
"כן.. אני לפחות. ג'ייק קצת פחות" אני וחייכתי בחזרה
"למה ג'ייק?"
"הסרט היה בסדר… אבל הסוף של הערב קצת הפתיע אותי"
"מה קרה ג'ייק?" התערב עכשיו רומן.
"הוא חיקה אותי….והאגרוף שלי פגש את הבטן שלו" הסברתי בשקט.
"חעחעחעחעחעחעחעחעחע חטפת אגרוף מבחורה?" רומן התחיל לצחוק כמו משוגע ואז גם הוא פגש את האגרוף שלי. "אהמ כלומר, קיבלת אגרוף חזק?" אמר והתיישב תוך כדי שהחזיק את הבטן שלו.
כולם נעצו בי מבטים "אני כ"כ מצטערת ויויאן.. אני פשוט לא הצלחתי לשלוט בעצמי"
ויואן חייכה ואמרה "זה בסדר…זה הגיע לו.. הוא חושב שהוא כזה גבר בגלל השרירים שלו והוא בטוח שבנות הן חלשות ולא יכולות לפגוע באף אחד. הוכחת לו את ההפך"
"אמילי! מה זה אמור היה להביע?" נזפו בי ההורים שלי
"כלום.. נו אני כבר הסברתי וויויאן הסבירה את אפילו יותר טוב" אמרתי וחייכתי.
"לבת שלכם יש הרבה כוח.. הרבה מאוד כוח" אמר רומן וניגש למנגל.
"זה לא אומר שהיא יכולה להרביץ לכל מה שזז!" אמרה אימא שלי ולגמה מהיין שלה.
"טוב אז אנחנו נמשיך לטייל בסדר?" אמרתי ופניתי לכיוון השער.
"לא! תשארו איתנו.. בבקשה.. יש לנו יותר מידי בשר" התחננה ויויאן.
"טוב,אימא אנחנו נשארים" אמר ג'ייק והתיישב על הנדנדה. אני התיישבתי עליו.
"הם נראים כ"כ חמודים ביחד" אמרה ויויאן להורים שלי כשחשבה שאנחנו לא שומעים.
"נכון..אבל אני לא יודע..אני מפחד שהיא תפגע" אמר אבא שלי ולגם מהבירה שלו.
"אל תדאג אחי, ג'ייק ישמור עלייה.. הוא בחיים לא יתן לה להפגע.. הוא ימות לפני שזה יקרה אני מכיר אותו מספיק" אמר רומן וטפח לאבא שלי על הגב.
"אתה באמת שומר עליי אעה?" פניתי לג'ייק.
"בטח.. את החיים שלי..כל החיים שלי"
"כבר שמעתי את המשפטים האלה בעבר.. זה לא ממש הפריע לאנשים להתרחק ממני אתה יודע"
"אבל אני.. אני רציני.. אני לא יודע איך אני אחיה בלעדייך"
"חח אל תצחיק אותי.. אנחנו אפילו לא ביחד"
"אז אולי כדאי שנהיה?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך