הלב מתעקש עלייך -פרק 24

ronit11997 10/07/2012 923 צפיות אין תגובות

הדלת נפתחה בבת אחת "אמילי אל תתחכמי איתי עכשיו. את-הפלאפון-עכשיו!!!"
"לא מתחכמת… תצטרך למצוא אותו בשביל לקחת אותו"
"אמילי ג'ניפר קנלה! את הפלאפון או שלא תשני אצל מישל ב-21 לחודש!"
"אתה מבטיח?"
"מה?"
"אתה מבטיח שאני אלך למישל?"
"מבטיח"
"תצא"
"למה?"
"כדי שאני אוציא אותו"
"טוב"
"ותרד למטה" צעקתי כשהדלת נטרקה אחריו. 'למצבים כאלה יש את הפלאפונים הישנים של מישל' חשבתי לעצמי כשהורדתי את הפלאפון מהלמטה של אדן החלון. "נפלאות הסלוטייפ" אמרתי לעצמי והתחלתי להוריד את שכבות הסלוטייפ מהפלאפון. בדקתי שאין עליו שאריות סלוטייפ או משהו שיסגיר את המקום מחבוא הכי טוב שחשבתי עליו בזמן האחרון.
התכוונתי לצאת מהחדר ומטוס נייר נכנס לחדר. פתחתי אותו וקראתי את הכתוב 'אז מה? עכשיו נעשה את זה בדרך הישנה?' הבטתי מהחלון וראיתי את ג'ייק עומד שם. 'לא… כי אני לא יודעת להכין מטוסים ו/או להטיס אותם' שלחתי לו SMS כל עוד הפלאפון אצלי.
'אז אני אלמד אותך'
'בהזדמנות.. עכשיו אני הולכת להחזיר את הפלאפון לאבא שלי… אל תכתוב יותר.. אוהבת אותך :*'
הבאתי את הפלאפון לאבא שלי לא הסתכלתי לו בעיניים,לא הסתכלתי עליו בכלל בעצם. עליתי למעלה ורק אז נפל לי האסימון..איך ג'ייק יודע על הפלאפון?!? נשכבתי במיטה והדלקתי את הטלוויזיה…'לפחות אותך לא לקחו לי' חשבתי לעצמי. 'יופי חצי דקה בלי פלאפון ואת מתחילה לדבר למכשירי טלוויזיה……….ודקה בלעדיו את מתחילה לדבר עם עצמך…יופי אבא' עוד מטוס נייר נכנס אליי לחדר. 'תראי… אני אכין את המטוסים את רק תכתבי ותחזרי על הקיפולים.. עכשיו… נניח שעשית את זה….עכשיו פשוט תזרקי אותו בלי לכוון… אצלי זה עובד טוב מאוד'
'אם תקבל את זה.. אתה לא יודע שכשאומרים לא לכוון מישהו יוצא בלי עין?!..נכון אתה לא מכיר אותי מספיק טוב..עוד לא שמעת על המקרה' כתבתי,קיפלתי וזרקתי. "שיט שכחתי לשאול על הפלאפון!"
'המקרה….?' המטוס חזר לחדר… 'פגעתי!!!'


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך