ronit11997
אני באמת מצטערת שלקח לי הרבה הרבה הרבה זמן להעלות... הייתה לי בעיה במחשב.. אני אפצה על זה..

הלב מתעקש עלייך -פרק 38

ronit11997 26/07/2012 792 צפיות תגובה אחת
אני באמת מצטערת שלקח לי הרבה הרבה הרבה זמן להעלות... הייתה לי בעיה במחשב.. אני אפצה על זה..

"אמילי מה קרה לך בפנים!?"
"היה מכות.. חטפתי טיפה.."
"את בסדר?"
"כן.. רק אל תספר לאימא"
"טוב…"
עליתי למעלה,שטפתי את הפנים ובדקתי את הנזק טוב טוב… "זה אשכרה כחול…כחול… יש לי כחול על הפנים.." אמרתי לעצמי כשראיתי את זה. שמתי פודרה וקצת סומק כדי שבאמת לא יראו כלום. יצאתי לטייל עם ונוס. "לא הרבה זמן מתוקה.. חצי שעה וזהו" אמרתי לה.. כאילו היא מבינה אותי.
אחרי שחזרנו לקחתי מאבא שלי כסף ויצאתי לכיוון הבית קולנוע.
" איפה אתן?" התקשרתי למישל.
"פה.. ואת?"
"10 דק' משם"
"נוו יאללה בואי עוד 15 דק' מתחיל הסרט."
"סבבה.. ביי.." ניתקתי את השיחה. הפעלתי שירים באוזניות.. נתתי למוזיקה לבלוע אותי, כשאני רוצה להתנתק מהעולם,כשאין לי כוח לריבים ולמלחמות, כשאני רוצה להיות בתוך עולם משל עצמי אני ישר מדליקה מוזיקה ונעלמת לתוך עולם משל עצמי שהכל בו משתנה לפי השיר.ההורים שלי וכמה חברות שלי לא מרוצים תמיד שאני נעלמת לעולם משלי.. כי אז אני לא מחוברת לעולם הזה ויכולים לדבר איתי כמה שבא להם אני אף פעם לא אשים לב.
"תגידי לי את שרוטה?" התנפלה עליי מישל כשרק הגעתי.
"אה..? מה..?"
"הסרט התחיל לפני 2 דק'!"
"2 דק' ראשונות זה פרסומות!"
"נו אז מה…?"
"שתי שרוטות.."
קנינו כרטיסים לסרט ונכנסו לאולם.
"רואות? עדיין יש פרסומות"
"טוב טוב בסדר.."
זה אחד הרגעים שרציתי לברוח לעולם המוזיקה שלי. הסרט התחיל… ה-10 דק' הראשונות ואני מרגישה רטט בכיס.
'אני מצטער על היום' סמס מג'ייק.
'עזוב אותי.. אני בקולנוע רואה סרט…'
'מצטער'
אחרי הסרט הלכנו לקניות..


תגובות (1)

תמשיכי!!

31/08/2012 07:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך