הלב מתעקש עלייך -פרק 42

ronit11997 04/09/2012 930 צפיות 4 תגובות

פתחתי חצי עין וראיתי אור כחול מוזר כזה בצורת בן אדם עומד מולי ולא נותן לג'ייק להתקרב.
"אמילי בבקשה.." אמר ג'ייק בקול מתחנן..אני רעדתי מפחד,הלב שלי דפק במהירות מפלצתית,האישונים שלי היו רחבים,אני יודעת שהם היו..אני הרגשתי שהם התרחבו, העיינים שלי היו אדומות ונפוחות מדמעות, והגרון שלי כאב מרוב צרחות. "דיי!! תעזוב אותי!! תתרחק ממני!! דיי!! אני לא רוצה אותך לידי1!! אם היית אומר לי קודם! אבל למה נתת לי לגלות בצורה כזאת?! למה?!" צרחתי ונעמדתי,עדיין רעדתי אבל הבנתי שהוא לא יפגע בי, "הגברת אמרה את דבריה.. האדון יכול ללכת.." אמר האור הכחול. ג'ייק התפוגג..ממש לנגד עיניי, הוא לא הלך או יצא דרך הדלת.. הוא ממש התפוגג ונעלם.
"אמילי את בסדר.?"
"תתרחק ממני גם אתה!! מה אתה בכלל!!? מי אתה בכלל?!"
"אמילי…זה אני.. נועם.."
"נועם מת..אל תשקר לי! מי או מה אתה.!?!"
"אמילי!!! רציני עכשיו?! את נמצאת במקום שורץ רוחות,חבר שלך כרגע התגלה כשד ואת לא מאמינה שאני נועם אח שלך?!"
"לא!! הוא מת!! ואם הוא היה רוצה הוא היה בא לבקר או איך שלא קוראים לזה מזמן..אבל הוא לא בא.. סימן שאתה לא באמת נועם!!"
"אמילי..נשבע לך שרציתי..נשבע.! אבל לא יכולתי.. לא הרשו לי.. 'רק כשאחותך..ואחותך בלבד תהיה בסכנה אמיתית תוכל להתגלות בפנייה ולהשאר עד שהיא באמת לא תזדקק לך.. אבל רק אחותך כי אנחנו יודעים איזה קשר מיוחד יש בינכם' זה מה שמועצת הרוחות אמרה לי.. ועכשיו את היית בסכנה ונתנו לי לבוא אלייך.. להשאר כאן עד שתצאי מכלל סכנה…ואני לא אעזוב אותך..אני נשבע לך מיקי מאוס,אני לא אעזוב אותך."
"נועם!! זה באמת אתה!!" אמרתי וחייכתי חיוך ענקי… הייתי מוכנה לעבור כל מה שעברתי היום עוד פעם רק בשביל לראות אותו.
"ידעתי שהמיקי מאוס יגרום לך להאמין שאני נועם האמיתי שלך.."
"מיקי מאוס.. כמה זמן לא קראו לי ככה.."
"רק אני קראתי לך ככה.. אחרי שנהרגתי לא היה מי שיקרא לי מיקי מאוס…. האוזניים של המיקי עדיין אצלך?"
"נפתרתי מהם.. אני כבר לא כזאת אובססיבית לגביהם כמו בגיל 4".. כשהייתי בת 4 הייתי אובססיבית לגבי מיקי מאוס והיו לי אוזניים שלו שפשוט לא הורדתי במשך שנה ו.. מפה בא הכינוי שלי..
"אחותי הקטנה גדלה כ"כ ואני לא הייתי פה בשביל ללוות אותה בדרך הזאת.. ולחשוב שיכולתי להשאר בבית ולהמשיך לחיות.."
"אתה מדבר? אני חשבתי בגיל 17 כבר יהיו לי אחיינים.בכל זאת אתה כבר בן 27 טכנית.. ועכשיו לילדים שלי לא יהיו בני דודים..לא מצד האימא לפחות.. "
"אל תדברי איתי על זה.. תאמיני לי שכואב לי לא פחות מלך… אני גם רציתי ילדים,גם אני חשבתי שבגיל 27 יהיו לי כבר 2 ילדים לפחות ובגיל 25 כשאחותי רק בת 15 היה תהייה השושבינה או נערת הפרחים או נושאת הטבעות הכי יפה שראיתי..אבל זה לא קרה.. לא נורא מיקי מאוס.. אאת תהיי הכלה הכי יפה שאני איי פעם אראה או ראיתי.. ואני מבטיח לך שאני אהפוך עולמות בשביל להיות שם.. אפילו רק לשנייה..אפילו רק כדי שאת תראי אותי ותדעי שאני איתך ביום הכי מאושר בחייך,רק לתת לך חיבוק ולהעלם..אבל אני אהיה שם מבטיח.."
"אתה גם הבטחת שלא תעזוב אותי בחיים..ובכל זאת עזבת.. בכל זאת מתת בפיגוע ההוא..ועוד בלי להפרד ממני.. אפילו לא אמרת לי לילה טוב באותו לילה.. כאילו ידעת מה הולך לקרות ולא רצית להפרד ממני כדי שלא יהיה לי כואב יותר.. כי ידעת שאני אעלב.."
"מיקי מאוס.. אני בחיים לא ארצה לפגוע בך..ואת יודעת שאם פגעתי אז זה לא בכוונה ואני מתנצל..את הדבר הכי חשוב שיש לי בעולם הזה ובעולם הבא.."
"איך שם באמת?"
"אני לא יכול לספר לך" אמר נועם בקרירות ובמהירות..


תגובות (4)

מדהים !! תמשיכי!!!

06/09/2012 06:33

הורס !! את חייבת להמשיך !

06/09/2012 06:56

מסכימה לחלוטין עם שתי התגובות הנ"ל מקסים מקסים מקווה שתמשיכי מהר תודה
בקי ♥

06/09/2012 06:59

פרק ממש טואוב *~*
אני מאוד אוהבת את הסיפור עד עכשיו… ממשיכה לקרוא…
(=

01/06/2013 14:06
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך