הלב מתעקש עלייך -פרק 44

ronit11997 08/09/2012 1242 צפיות 5 תגובות

"דיי!! תתרחק ממני!! מפלצת!! דיי!!!!" התחלתי לצרוח כמו לא נורמאלית
"אני לא מבין? לא סגרנו את זה כבר.? היא לא רוצה אותך לידה!" התערב עכשיו נועם.
"אני לא יכול להשאיר אותה ללא השגחה כשאוולינה מסתובבת חופשי!"
"אני פה איתה!"
"אתה לא תספיק מול אוולינה.. אמילי.." ג'ייק פנה אליי עכשיו…" אולי שיקרתי לך,אולי לא אמרתי לך את כל האמת,אולי הסתרתי ממך סודות,את העובדה שאני שד,אולי עשיתי הרבה דברים שפגעו בך.. אבל עשיתי הכל כדי להגן עלייך.. באגם,המכונית,השריפה.. אני יכולתי לתת לך למות בכל אחד מהמקרים, אבל לא נתתי לך.. אני מגן עלייך אמילי.. ואם יש דבר אחד שלא שיקרתי לגביו זה שאני אוהב אותך.. באמת באמת באמת אוהב אותך"
"די!! אני כבר לא יודעת למה להאמין יותר!!! די!!!"
"אמילי.." אמר ג'ייק והושיט אליי את ידו.
"די!! אל תגע בי,אל תגע בי אל תגע בי!!!"
"אל תעשי לי את זה.. אל תקרעי לי את הלב לשניים.."
"אני אפילו לא יודעת אם ליצורים כמוך יש לב.."
"יש לנו לב אמילי,אני באמת אוהב אותך" הוא אמר וכרך את ידו סביבי.
"אל תיגע בי!!!" צרחתי וכמה אורות נדלקו בתוך הבתים.
"היא אמרה לך..לא לגעת בה נכון!? אז למה אתה נוגע בה?! אתה באמת רוצה להתעסק איתי?!"
"נועם.. אני לא רוצה לפגוע בה ואתה אמור לדעת את זה טוב מאוד.. אני בחיים לא אעשה משהו שיפגע בה.. בחיים!!"
באותו רגע הדמעות שלי התחילו לנזול, אני אוהבת את ג'ייק אבל אני מפחדת ממנו פחד מוות.. באמת אני מפחדת ממנו.. מספיק פעם אחת לעצבן אותו ואני מתה..
"עזוב אותה מייד!! אתה לא מבין שהיא לא רוצה את זה?"
"אמילי.. תגידי לו שזה בבסדר.. אני יודע שזה כן.."
"לאא!! את מכאיב לי,זה לא נעים לי!! די! תעזוב אותי!!מספייק!!"
"אמילי!! בבקשה… אל תקשי את זה עליי יותר.. אני לא יכול ככה.. אני מתגעגע לשפתיים שלך, לריח של השיער שלך,למגע של העור שלך.. אני אוהב אותך.. "
"די!! בבקשה!!.."באותו רגע הדמעות התחזקו יותר "…אתה הסתרת יותר מידי דברים ממני.. מה באמת קרה כשלסבא שלך היה שבץ כביכול??"
"הייתי צריך ללכת לאכול.."
"מה אתם אוכלים?" שאלתי. פחדתי מהתשובה
"נשמות.. נשמות של רוצחים וגנבים ואנשים שיושבים בכלא או שמגיע להם לשבת בכלא" אמר ונעץ מבט בנועם.
"אתה לא נגעת בנועם נכון?"
"לא.. לא נגעתי.."
ג'ייק ניסה לנשק אותי.
"לא!! אל תגע בי! תוריד כבר את היד שלך.. דיי!!" באותו רגע נועם נעלם ומכוניות משטרה צצו מכל עבר.
"תוריד את הידיים ממנה" נשמע קול מהניידת.. ג'ייק הרים את הידיים שלו באוויר ושחרר אותי.
המון שוטרים יצאו מכל הניידות, אותי לקחו לצד ואת ג'ייק אזקו באזיקים, כל השכנים כבר היו ערים ויצאו מהבתים שלהם.
"תכנס לניידת"
"אמילי… בבקשה.. אל תתני להם לעצור אותי.. אני לא עשיתי כלום.. בבקשה אמילי" התחנן אליי ג'ייק..
השוטרים שאלו אותי שאלות ואני רק נעצתי בג'ייק מבט. "אמילי… אני מתחנן.. אני לא צריך תיק פלילי עם ניסיון לאונס שלא חשבתי אפילו על לעשות אותו.. בבקשה"
לתת לג'ייק להסתובב חופשי או לשלוח אותו לילה מאסר? אני שונאת להחליט החלטות!!!


תגובות (5)

שתיתן לו להסתובב חופשיי הוא באמת אוהב אותה !! תמשיכיי

09/09/2012 08:12

שתיתן לו להסתובב חופשי אבל שלא תסלח לו מהר כל כך!!!! תמשיכי

09/09/2012 08:47

כתיבה מושלמת הסיפור נפלא מצפה להמשך דחוף ♥

10/09/2012 13:19

שהיא תשחרר אותו ושתנסה לסלוח לו ולחזור למה שהם היו לפני הכל :) תמשיכי

12/09/2012 09:52

חח אם זה היה פרק עכשיוו אני הייתי אומרת שתיתן לו ללכת למעצר… חח סתם בשביל הכיף ;) אבל אני חושבת שבסוף היא תשחרר אותו… ( :/ )
אבל אהבתי (=

01/06/2013 14:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך