הלב מתעקש עלייך – פרק 58

ronit11997 15/02/2013 914 צפיות תגובה אחת

'אמא.. ג'ייק רצה לצאת לריצה כמו בכל יום.. הוא לא רצה לצאת לבד בגלל שזה לא הבית שלו.. אז הצטרפתי אליו.. אל תדאגי אני לקחתי איתי תיק בצפר.. ג'ייק הכריח אותי… אני מקווה שאני אהנה..'
כתבתי לאמא שלי פתק.
"חארטה!" אמר ג'ייק מאחוריי..
"סליחה?!" שאלתי אותו,הסתובבתי אליו ונעצתי בו מבט ביצ'י.
"כל מה שכתבת.. חארטה אחת גדולה.." אמר ג'ייק והצביע על המכתב שנח לו על השולחן בחדר שלי.
"איפה?! את הכרחת אותי לצאת איתך לאימונים.. אימונים כוללים בתוכם ריצה נכון?"
"כן…." ג'ייק הסס טיפה לפני שהוא אמר..
"יופי…לקחתי איתי תיק בצפר?"
"כן…"
"הכרחת אותי לעשות את זה?"
"כן…אבל…"
"אז איפה זה חארטה?!"
"זאת לא האמת.. " אמר ג'ייק וחייך…
"אעההה.. אוקי.. היי אמא.. נחשי מה? ג'ייק הוא שד ואני שיחררתי את אחותו הפיסיכית שגם היא שדה ועכשיו אנחנו צריכים ללכת לתפוס אותה.. אבל בגלל שאני לא שדה אני צריכה להתאמן כמו חמור כל הזמן אז ג'ייק העיר אותי ב-3 בבוקר והוא לוקח אותי עכשיו לאיזה חור נידח בארץ לאימונים.. אל תדאגי מקסימום אני אמות בקרב.. אוהבת אותך אמילי..מספיק טוב בשבילך?" כמעט צעקתי את זה.
"שששששששששששש.. מה את צועקת?! אנשים יושנים!" אמר ג'ייק ושם את האצבע שלו על הפה.. הוא חייך.. והוא נראה מדהים.. אור הירח עושה לו מראה ממש יפה.. אף פעם לא הסתכלתי עליו ככה לאור ירח מלא.
"את מוכנה?" הוא שאל אותי.. לקחתי נשימה עמוקה. אני יודעת מה אני אצטרך לעבור.. הנהנתי. "תחזיקי חזק.. אני יותר מהיר ממכונית ויותר מסוכן.." הוא אמר ותפס לי את היד. עצמתי עיניים ותפסתי את היד שלו חזק.. הוא הלחיץ אותי.. פחדתי שהוא פתאום יחליט להתעופף ואני אהיה תלויה בין שמיים וארץ. לא הרגשתי כלום.. שום תזוזה.. הייתי בטוחה שאנחנו עדיין בחדר כשג'ייק עזב לי את היד. פתחתי לאט לאט את העיניים. אני לא יודעת איפה היינו אבל מה שבטוח לא היינו בחדר שלי. היינו בסוג של יער אני חושבת. עצים גבוהים בכל כיוון שאליו הסתכלתי,אדמה מתחת לרגליי, אבנים וסלעים. צמחים מרהיבים.
"ג'ייק?" קראתי.. הוא נעלם.. לא ראיתי אותו בשום מקום. הייתי לבד ביער שהשד יודע איפה הוא נמא.. חחח איזו אירוניה כשחושבים על זה.. ג'ייק הוא שד.. והוא יודע א יפה היער הזה נמצא..
"בו!" הוא לחש לי באוזן.
"אעההההההההההההה!! אתה לא נורמאלי! אתה מושגע! לא עושים דבר כזה לבן אדם!" הלב שלי פעם בקצב מטורף,הלחץ דם שלי עלה.. בדוק שהוא עלה!
"ואם ג'ולי הייתה מגיחה מאחורייך ואת לא היית מוכנה.. את צריכה להיות מוכנה.. כי אני עושה לך בו אבל ג'ולי? ג'ולי לא תעשה לך בו…" הוא לחש לי באוזן ונעלם שוב…


תגובות (1)

"שששששששששששש.. מה את צועקת?! אנשים יושנים!" – חחחחחח זה משפט עליי!!!!
*אתה
פרק מותח ~~

22/06/2013 22:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך