הלב מתעקש עלייך -פרק 7

ronit11997 06/06/2012 990 צפיות תגובה אחת

"שומעת..דיברתי עם ג'ייק וספרתי לו על השדים והרוחות של בית הספר ולא תאמיני.. הוא אשכרה האמין שהם קיימות. והוא רוצה שנלך לחקור את זה.. לבוא לפה בערב ולראות את זה ב-21 לחודש.. את באה איתי אני לא רוצה להיות לבד איתו" סיפרתי למישל בטלפון את הכל.
"מה?! את לא רצינית.. כל מי שאי פעם ניסה לראות אותם לא יצא בחיים.."
"גם את?" שאלתי בקול נואש
"גם אני מה?"
"גם את מאמינה בזה?! נו באמת מישל זה סתם כדי להבהיל את הזייניקים.. את לא רצינית!!"
"אני לא הולכת איתך.. קחי את רויטל.. היא לא מאמינה בדברים האלה."
"אני אגן עלייך.. אני מבטיחה לך…" לא היה לי מושג מה להגיד לה.. אני לא רוצה ללכת לבד.
"נמנמנמנמנמנמנמנמנמנמנמנמנמנמנמנמנמנמ טוב…. אבל על אחריותך כע?"
"יאפ >< אבל.. את אומרת שאני יושנת אצלך.. אני הסכמתי בלי לחשוב על ההורים שלי ולא נעים לי… שנייה דופקים בדלת" הנחתי את הטלפון על הספה והלכתי לפתוח את הדלת.
"מי?"
"אני.." ענה הקול מאחורי הדלת
"יופי. מי זה אני?"
"ג'ייק"
פתחתי את הדלת.
"כן?"
"את רוצה לצאת לטייל קצת בעיר? אני לא מכיר את האזורים פה ולא מכיר כלום וחשבתי בגלל שאת הכי קרובה אליי תעשי לי סיור בעיר"
"תכנס.. אני אחליף בגדים ונצא" הרמתי את הטלפון והושבתי את ג'ייק על הספה "שתי שניות.." אמרתי ועליתי לחדר "טוב מישל הוא פה והכל אני אדבר איתך יותר מאוחר ביי"
"ביי.. נוטשת" אמרה וניתקה.
החלפתי בגדים מבגדי בית ישנים ומלוכלכים לג'ינס קרוע ולחולצה עם כיתוב. לבשתי כמה צמידים,עגילים ואספתי את השיער לקוקו גבוהה. לבשתי את הנייק הלבנות שלי וירדתי.. "וואו.. את נראת מדהים"
אמר ג'ייק ונעמד. "חח תודה.. " אמרתי ופתחתי את הדלת.."אחרייך" אמרתי והושטתי את היד לכיוון היציאה.
"לא.. ליידיס פירסט… אחרייך. אני אנעל מבטיח" אמר ותפס את היד שלי. יצאתי החוצה ואחרי שהוא הראה לי שהוא באמת נעל את הדלת יצאנו.
"אממ יש העדפות למקומות?" שאלתי כדי לדעת לאיזה כיוון לצאת.
"אין לכם ים בעיר נכון?" שאל ג'ייק
"לא אבל יש לנו אגם מדהים..מלאכותי האמת אבל מדהים ביופיו.. רוצה ללכת אליו?"
"כן.. למה לא? נשמע מקום מדהים" אמר ג'ייק וחייך.. הוא חשף את השיניים הלבנות שלו עוד פעם. אני יכולה להשבע שנמסתי עוד פעם מחדש.
התחלתי לספר לו על העיר והכל אבל זה לא נראה כאילו זה עניינן אותו.
"ספרי לי על עצמך"
"קוראים לי אמילי,אתה יודע איפה אני גרה ובאיזה כיתה אני לומדת… זה כל מה שאתה צריך לדעת לעת עתה.. אני לא יודעת עלייך כלום… חוץ מהעובדה שאת חדש פה איפה אתה גר ומי ההורים שלך.
אני לא יודעת מאיפה אתה, מי היו החברים שלך.. כלום!!"
"גם אני לא יודע על החברי.. בעצם אני כן" אמר ג'ייק ושנינו צחקנו.
"את רוצה גלידה?" שאל לפתע והצביע על דוכן הגלידה בשביל לידנו.
"מה..?" לא הספקתי לענות והוא כבר משך אותי לכיוון הדוכן
"גלידת וניל אחת ו..מה את רוצה?"
"אני לא.."
"ווניל עוגיות בבקשה" אמר, קטע אותי ונתן לי את הגביע.
"2 דברים:
1. בחיים על תקטע אותי כשאני מדברת
2. פגעת בטעם בול… " אמרתי וליקקתי את הגלידה לפני שתימס ותתחיל לטפטף.
"ידעתי..!" אמר והתיישב על הספסל.


תגובות (1)

תמשיכי ומהרר

06/06/2012 11:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך