המאהב שלה והיא-פרק 15

14/05/2022 215 צפיות אין תגובות

היא והמאהב שלה ממשיכים לצאת אחד עם השניה בזמן שהיא ישנה למרות שעדיין ישנם ימים שהיא רוצה לבכות מכך שהיא מסתירה ממנו הכל למרות שאין להם סיכוי להיות ביחד בעולם האמיתי.
החבר שלה והיא אתמול יצאו לסינמה סיטי בראשון לציון ולבית קפה בסביבות 21:30,הוא קירב את אהובת ליבך אליו ואמר לה שהוא צריך לספר לה משהו,היא נבהלה כי חשבה שהוא רוצה להיפרד ממנה,הוא הודה בפניה שהוא אבא ושהבחורה שהוא הכניס להריון לפני 9 שנים נפרדה ממנו,דמעות של כאב וקנאה היו בעיניה אך היא מאוד אוהבת אותו וגם הוא אוהב אותה במציאות,הוא הבטיח לה בזמן שהוא חיבק אותה שהוא לא יחזור לאמא של הבן שלו ושרק היא שוכנת בליבו,בנשמתו,בריאותיו,בעורקיו ושהיא הבחורה היחידה שהוא מאוד רוצה להמשיך להיות איתה בקשר,היא לחשה לחבר שלה באוזן בזמן ששניהם צפו בסרט:"אני רוצה שנשכיר חדר באשדוד,אני מאוד רוצה להוכיח לך את אהבתי אליך" והוא הסכים.
היא והחבר שלה הגיעו לאשדוד ב2:00 בלילה,שניהם התפשטו והתחילו לקיים אהבה אחד עם השנייה: הוא קירב אותה אליה,הם התנשקו,הוא נישק כל חלק מגופה,הנשימה שלה דלקה,בערה,רתחה ושרפה בגללו,היא הרגישה כאב כשהוא החדיר את איבר מינו לתוכה אך הכאב עבר לה ורצתה לבקש ממנו שימשיך,הוא ליטף את שיערה,הוא המשיך לחדור אליה,כשסיים לעשות איתה אהבה מהצד שלו,הוא ביקש ממנה שתעלה עליו,היא עלתה עליו,התנשקה איתו,נשכה את צווארו,היא נהנתה אך הדבר היחיד שהיה חסר לה מהחבר שיש לה במציאות שהיא עוברת עם המאהב שלה בחלומותיה ובמחשבותיה הצלולים אחרי הקיום יחסי מין:הוא ישתה אלכוהול שהוא יבחר ויעשן סיגריה מולה כמו שהמאהב נהג לעשות מולה וחזר לקיים מול נוכחותה,שניהם חזרו ב5:00 לפנות בוקר,הלכו לישון והתעוררו בסביבות 14:00.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך