המאהב שלה והיא-פרק 16

21/05/2022 194 צפיות אין תגובות

בת הזוג של המאהב ב27.5 הייתה צריכה לחגוג חודש עם בחור שהיא התחילה לצאת איתו למרות שיש לו ילדים מאותה בחורה שהוא תמיד נהג לומר לה שהוא לא חי ביחד איתה ושהקשר היחיד שיש ביניהם הם הילדים.
כל השבוע הזה הוא היה קורא הודעות שלה ולא היה שולח לה סמיילי או "היי,מה שלומך"?
במהלך הימים האלו רגשות אשם הציפו אותה וסחפו את ליבה מפני שיש לו ילדים מאותה בחורה והתחילה לחשוד שהוא במערכת יחסים עם אמא של ילדיו ושיש סיכוי מאוד גבוה שהוא שוכב איתה\עושה איתה אהבה בזמן שהיא בבית שלה אחרי העבודה.
החבר שלה אתמול הגיע לביתה בסביבות 22:00,לקח אותה לחדר באשדוד ושניהם קיימו אהבה אחד עם השנייה:בהתחלה שניהם התפשטו,הוא שם לב שהיא בעצבים,הוא שאל אותה שלמה היא במצב הזה,היא העמידה פנים שרגש הקנאה לא הרתיח כל חלק בגופה כשהיא התחילה לדמיין שהוא שוכב עם אם ילדיו,היא אמרה לו שלא קרה שום דבר,הם התנשקו,הוא נישק את צווארה,החזה שלה,החדיר את איבר מינו לתוך הפין שלה,מאוד כאב לה ובגלל סיבה זו היא צעקה מכאבים ועמדה לבכות מולו,המיטה רעדה בגלל שהם זזו,נהיה לה כיף כשאיבר מינו המשיך להיות בתוכה,כשהוא גמר,היא התנשקה איתו אך היא ביקשה ממנו שזו תהיה פעם אחרונה ששניהם במערכת יחסים של אהבה ותשוקה,כשהוא הסיע אותה לביתה,היא אמרה לו שעדיף ששניהם ייפרדו וגם אם מחר הם היו עוברים לגור ביחד,הילדים שלו כנראה לא היו מקבלים אותה והיו בזים לה,היא הודתה לו על הזמן שהם היו ביחד,שהיא נהנתה להיות איתו,גם הוא נהנה להיות איתה,הם התחבקו,אמרו לילה טוב ואיחלו בהצלחה אחד לשני,הוא נסע לביתו,היא עלתה לביתה והלכה לישון ב1:45 בלילה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך