המאהב שלה והיא-פרק 17

24/06/2022 193 צפיות אין תגובות

אם בת זוגתו של המאהב הייתה יכולה לספר לגברים שלימדו אותו ואת חבריו על מוזיקה על כל מה שעובר ביניהם בחלומותיה ובמחשבותיה הצלולים,היא לפני הרבה זמן הייתה מספרת להם על כל המצב.
המאהב אף פעם לא נפגש איתה במציאות וכנראה שגם לא ייפגש איתה,היא גילתה שהוא למד מוזיקה מבן אדם שהוא רצה לפגוש במציאות רק אחרי מותו,היא רצתה להגיע ללוויה שלו אך הלוויה התקיימה בחוץ לארץ ולא הייתה לה אפשרות להגיע לשם.
המאהב שלה ממשיך להיות ביחד איתה,הבחורים שהעניקו לחבריו השראה לא יודעים על אהבתם האסורה בחיים האמיתיים אלא רק בחלומות שהופיעו אצלה השבוע,אחד מהם חיפש אותו כי הוא רצה שישתף אותו בכל מה שקרה ביניהם,הוא התקשר אליו ב20:00 ואמר לו שהם מוכרחים להיפגש ולשוחח בארבע עיניים,הוא הסכים להיפגש איתו ברחובות בביתם ושניהם נפגשו באותה שעה,הוא התוודה בפני הגבר שלימד אותו לגרום לקליפ שלו להראות כמו הקליפ שחבריו עשו ששניהם היו מאהבים,על הבעיות שקרו ביניהם,הפרידה ושהיא חזרה אליו כדי לנקום בחבריו שסיפרו לו על מה שהוא עושה איתה בחלומותיה,הוא שאל אותה שהאם במקרה הם עושים אהבה אחד עם השניה ושהאם זה מגיע מהצד שלו או ממנה,נשימתו נעצרה עם אש רותחת והוא התוודה בפניו שהוא האחד שממשיך להתחיל איתה במיטה,אותו גבר שבר את כוס הוויסקי שהוא החזיק והתחיל לדמם,הוא חבש את ידו ואמר לו שכדאי שהוא יחזור הביתה.
הוא חזר לבית שלו ב20:15,התיישב בסלון והתחיל לחשוב על השיחה שהתקיימה ביניהם,הוא שתה וויסקי מחדש עד למצב שהשתכר והלך לישון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך