המאהב שלה והיא-פרק 18

01/07/2022 204 צפיות אין תגובות

השבוע עבר עליה בצורה לא טובה בגלל שכל גופה כאב,היא ידעה מה הסיבה וגם הוא.
השבוע היה לה מחזור(דימום ווסת שאישה מקבלת כל חודש),ראשה הסתחרר,היא הייתה במצב שהיא עומדת להתעלף על הרצפה,הוא רצה להמשיך לשכב איתה כשהגיע הלילה,הוא ליטף את זרוע היד שלה אך היא ביקשה ממנו שיתרחק ממנה,הוא התחיל לחשוב שהיא יותר לא אוהבת אותו,הוא היה שתוי,היא ברחה לכיוון החדר הזוגי שלהם,הוא אמר לה שהוא התגעגע אליה,היא התנגדה לו וניסתה לדחוף אותו ממנה אך הוא השכיב אותה במיטה וקיים איתה יחסים שהגיעו הפעם רק מהצד שלו,היא התחננה בפניו שיפסיק אך הוא המשיך ושניהם הלכו לישון ב22:00.
הם התעוררו בבוקר ב10:30,הוא רצה לגעת בה אך היא ביקשה ממנו שיתרחק ממנה,היא נכנסה לחדר האמבטיה והתקלחה בזמן שדמעות זולגות מעיניה.
הוא התחרט על המעשה שעשה ובפעם הראשונה היא ברחה לאותו גבר שהיא לא יכולה להיות גם איתו במציאות וסיפרה לו שהוא הכריח אותה לשכב איתו,הוא היה המום מזה שהוא התייחס אליה ככה,הוא התקשר אליה אך היא לא ענתה,אחד מחבריו שלח לה הודעה:"מבקש שתחזרי אליו ושתנסי לדבר איתו ולגרום ליחסים שלכם להיות בסדר",היא בכתה על כתפו של הגבר האחר ואמרה לו עם בכי שהיא מאוד כעסה עליו ועל חברים שלו ושהם אפילו לא ניסו לעזור לה כמו שהיא מאוד רצתה שהם יעזרו לה,שניהם אכלו בארוחת צהריים:קציצות,פירה ושתו מיץ תפוחים,היא המשיכה לשכב במיטה ועדיין הייתה בהלם שהוא יחזור לחפש אותה כדי לחבק אותה כמו שהוא עשה לה בלילה שעבר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך