המאהב שלה והיא-פרק 19

02/07/2022 184 צפיות אין תגובות

הגבר האחר ישן לצידו של אהובת ליבך בלילה שעבר אחרי שפגעת בה,גם הוא לעולם לא יהיה איתה במציאות ולא יסתכל עליה כמו שהוא מביט בה בחלומותיה ובמחשבותיה הצלולים.
נסעת אליה ב12:00,ראית את הסינדרלה שלך ערומה לצידו,מאוד כעסת עליה,טרקת את דלת ביתם,היא נהייתה המאהבת שלו בפעם הראשונה,הוא חיכה יותר משנה שיהיה ביניהם לילה רומנטי ובפעם הראשונה זה קרה בלילה שעבר ושניהם נרדמו מחובקים.
נכנסת לאוטו שלך ונסעת לכיוון הבית שלך,היא נשארה איתו,חברים שלך התקשרו אליך ושאלו אותך האם קרה משהו? ענית להם שלא קרה שום דבר ושהם תמיד צריכים לחשוב שקרה משהו.
אחרי שהוא עשה אהבה איתה,היא אמרה לו:"אני אוהבת אותך וגם אותו,אני אחרת לצידך,אני מוכרחה להתוודות בפניך שהיו ימים,דקות,שעות ורגעים שביקשתי מאלוקים שייקח אותי כי ישנם ימים שהסבל שאני מרגישה בלעדיך עולה על גדותיו".
הוא אמר לה:"את שלי".
חזרת לביתך,נכנסת לחדרך עם בכי ושכבת עצוב במיטה,חבר שלך נכנס לחדר שלך ואמר לך:"אהבתכם האסורה תהרוס את החיים שלנו,כדאי ששניכם תשכחו אחד את השניה,שניכם גם ככה לא יכולים להיות ביחד בחיים האמיתיים".
היא הגיעה לבקר אותך ב13:30 ואמרה לך שהיא מוכנה לספר לאישה שלך על היחסים ביניכם,שאלת אותה שהאם עוד פעם היא מתחילה עם אותו נושא,היא ענתה לך שהיא לא מפחדת להתוודות מול אשתך על הכל גם אם היא בעצמה בונה את כל סיפור האהבה האסורה ביניכם במחשבותיה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך