המאהב שלה והיא-פרק 20

12/07/2022 186 צפיות אין תגובות

היא מתקשרת אליו ב13:30 ואומרת לו:"פעם נוספת אני אומרת לך שאני לא יכולה יותר עם השקר הזה,לא מסוגלת להמשיך לגור אתך ועם חברים שלך באותו בית,חושבת שיותר טוב יהיה לשנינו שאעזוב את המקום ואשחרר אותך במיוחד מבחינה הפיזית".
חבריו של המאהב שלה גרמו לו להתאהב בבחורה אחרת,הנשיקה שהוא נתן לה על המצח גרמה לה להרגיש כאב עצום וחזק גם אם שניהם מעולם לא נפגשו בחיים האמיתיים,אחד מחבריו נכנס לחדרה ושאל אותה:"מה קורה?מה הבעיה?למה את מאוד עצובה ביום המאושר של חיינו?"
היא עונה לו:"מה שקורה הוא שאני לא יכולה להמשיך להסתיר ממנה הכל,כל זה הורג אותי מבפנים והאשמה מכרסמת אותי,אני מבקשת ממך בפעם הנוספת שתעזור לי".
אחד מחבריו אמר לה:"אני מוכן לעזור לך אך את צריכה לשכוח מהחבר שלנו לתמיד ולהבין שהיחסים ביניכם לא יכולים להתקיים".
היא אומרת:"אני מוכנה לשכוח ממנו".
שניהם יצאו מחדרה,היא התקשרה אליו אך הוא ניתק לה,הוא הפסיק לחפש אותה,חברים שלו אמרו לה שכדאי שהיא תרשום לך הכל ביומנה האישי,שתחסום אותך ואותם מהפייסבוק אם היא באמת רוצה לשמור על כל מה שמתרחש ביניכם במחשבותיה הצלולים באופן פרטי,שטת באוניה עם החברה החדשה שלך,הצעת לה נישואין והיא הסכימה.
שניכם חזרתם לביתה,היא הראתה את הטבעת שהענקת לה והיא אמרה:"תראו,הוא הציע לי נישואין",מצד ראשון כל גופה כאב אך מצד שני היא הייתה מאושרת בשבילך,היא לחצה את ידך ואמרה מזל טוב לשניכם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך