המאהב שלה והיא-פרק 21

13/07/2022 202 צפיות אין תגובות

הוא ואישתו נכנסו אתמול לחדר אחרי ששניהם חגגו את יום הנישואין באולם אירועים ב22:30,היא ביקשה ממנו שהוא ינגן בשבילה,הוא ניגן למענה על הפסנתר,היא אהבה את המוזיקה,כששניהם עמדו להתנשק,נסיכת הנילוס שלך זרקה עציץ ושניכם שמעתם רעש,אישתך שאלה שמה נפל?ענית לה שכנראה חתול עשה רעש והיא יצאה מהחדר,ראית אותה עומדת לבכות ואמרה לך:"כואב לי להמשיך להסתיר ממנה את כל זה,אני לא יכולה לפגוע בה,ממשיכה להרגיש שאני משקרת לך והאשמה מכרסמת אותי ובוערת בי".
היא שכבה על הספה עם שמיכה והרגישה שאיבר המין שלה בוער,הדלת הייתה נעולה והיא גרמה לו לבגוד באישתו ולפגוע בחבריו בפעם הנוספת:הוא הוריד ממנה את חלוק התחרה,הם התנשקו,התחבקו,הוא החדיר את איבר מינו לתוכה,היא נהנתה,אחרי שגמר בחוץ כדי שלא תיכנס ממנו להריון בפעם הנוספת,היא הפילה את הבן שנשאה ממנו.
היא עדיין לא מאמינה שבן אדם שרצית לפגוש בחייך נפטר גם אם היא מעולם לא פגשה אותו,ב4.1.2022-שנה מאז שהיא גילתה על המוות שלו,הוא קבור בחוץ לארץ ובגלל זה אין לה את האפשרות להגיע לקבר שלו ולספר על כל מה שעובר ביניכם,גם אם הוא היה חי,הסיכוי שלה לפגוש אותו הוא סיכוי קטן,פעם ראשונה בחייה שהיה חסר לה לשבת איתו בארבע עיניים ולספר לו על כל מה שקורה ביניכם בזמן השינה שלה גם אם אתה אוהב אותה בצורה כזאת רק בחלומה וגם אם היא מכירה אותו רק דרך ראיונות שהוא נהג לתת.
אחרי ששניהם סיימו לשכב אחד עם השניה,הוא חזר לאישתו כדי שלא יהיה חשד והיא הלכה לישון בחדרה,השעה הייתה 24:00.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך