המאהב שלה והיא-פרק 22

15/07/2022 202 צפיות אין תגובות

אהובת ליבך וחברה שלה אתמול נסעו לרמת גן כדי שרופא יבדוק אותה,הן לקחו רכבת ב10:00 והגיעו בסביבות 11:00,הן נכנסו לרופא ב11:30,הוא בדק אותה,אמר לה שמצבה השתפר ושהיא יכולה לחזור לעבודה שבוע הבא.
היא וחברה שלה בהתחלה תיכננו לפני הביקור אצל הרופא ללכת לאכול ארוחת בוקר בבית קפה או במסעדה אך בסוף שתיהן קנו לעצמן קוראסון בטעם שוקולד ומאפה.
שתיהן נסעו לביג פאשן אשדוד,מדדו בגדים,קנו אותם וכל אחת מהן חזרה הביתה.
אשתך וילדיך נסעו לספארי ב14:00,לא נסעת איתם כי התחלת להצטנן,העוזרת בית הכינה לך מרק פטריות והגישה לך אותו לשולחן.
היא שלחה לך הודעה בוואצאפ:"האם אני יכולה להיכנס לחדר שלך בזמן שאני לובשת על עצמי את אחד הבגדים החדשים שקניתי אתמול"?
הוא עונה לה:"אשמח שתיכנסי לחדרי,אני לבד".
היא נכנסה לחדר שלך בזמן שהיא לבושה עם הבגד החדש שהיא קנתה,הוא אמר לה שתתחדש,הוא ביקש ממנה שתתלבש ושתצא מחדרו ושעלולים לראות אותם ביחד,היא סירבה להתלבש והמשיכה להישאר עם החזייה הלבנה החדשה שקנתה לעצמה,היא התכסתה בשמיכה,הוא התקרב אליה ושניהם התנשקו.
נהיית מסונוור ומהופנט ממנה בדיוק כמו שקרה לך בחלום הצלול הראשון שהיא בנתה עליכם,הצינון אף שלה גם עדיין לא עבר אך חוץ מהאף שלה היא מרגישה בסדר.
הוא אמר לה:"אני צריך לגעת בך,להריח אותך,להרגיש אותך,אני לא יכול עם זה יותר,לא יכול,אני מאוד מאוהב בך,אני מאוהב בך בצורה חזקה,אהובה שלי".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך