המאהב שלה והיא-פרק 23

16/07/2022 236 צפיות אין תגובות

אחד מהחברים שלו שמע אותו אומר שהוא מאוהב בה בצורה חזקה אך חשב שהוא התכוון לאישתו,הוא היה המום,נכנס לחדר האמבטיה והתחיל לבכות.
החבר ניגש אליה ב12:00 ואמר:"אני לא מאמין למה שהרגע שמעתי".
המאהבת שלו עונה לו:"מבקשת שתתן לי להסביר לך דברים,רציתי לומר לך מההתחלה על אהבתנו האסורה".
הוא שואל אותה:"הוא אמר שהוא מאוהב באישה שנשואה לו במציאות"?
היא הייתה המומה מהשאלה שאחד מחבריו שאל,היא באה לחבר אחר שלו ואומרת לו:"הוא מאוד אוהב את אשתו,אני עדיין מאוד רוצה להגיע אליך בחיים האמיתיים ולהסביר לך את המצב לגבינו גם אם הוא מחזר אחריי רק בחלום ובמחשבה הצלולים שלי,אני יודעת שלעולם לא אוכל להיות ביחד איתו,שאין סיכוי שהוא יביט בי בעולם האמיתי כמו שהוא מביט בי בזמן שאני ישנה ושכנראה יש לו בעיות משפחתיות שמעסיקות אותו הרבה יותר ממה שקורה לי איתו,היום יותר טוב בשבילי שהוא חסם אותי מהפייסבוק כי אף אחד לא יודע עלינו,היום אני מבינה שמאוד היה פוגע בי אם הוא היה מעלה לעמוד הפייסבוק שלו כל מה שהוא עושה איתי בזמן השינה שלי ומתי שאני נכנסת למחשבות משלי במציאות".
אישתו והבת שלו חזרו מהבילוי ב14:00,ההישענות שהיא עשתה על כתפו גרמה לה להרגיש כאב ואושר באותו זמן,שניהם עמדו להתנשק,היא נכנסה לחדר ושברה את המראה,היא התיישבה ליד המיטה והתחילה לבכות,היא קמה ושטפה את פניה.
שניהם אמרו שהם רוצים להתחתן,אשתו נסעה למדוד שמלת כלה,השמלה התאימה לה,שניהם סיימו את ההכנות לקראת החתונה,החופה התחילה ב19:30,המאהבת שלך הגיעה עם שמלת כלה,התוודתה ששניכם הייתם מאהבים,שניכם התחתנתם,היא מצאה גבר אחר ושניכם היום מאושרים עד שהמוות יפריד ביניכם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך