המבחן – פאנפיק על הארי סטיילס – פרק שלישי 12+

Hermione10 01/08/2015 863 צפיות אין תגובות

אליס התעוררה. היא זכרה מה קרה אתמול והדחיקה את זה מזכרונה, אך לא יכלה. ואז נזכרה שהיא צריכה ללכת לתיכון, וזהו. היא תראה את הארי. היא תראה את נייל. היא תראה את זאין, היא תראה את ליאם, היא תראה את לואיס.
עם נייל, נהגה אליס לצחוק. כל הזמן. כמו ילדה קטנה.
עם זאין נהגה לריב, אבל לא ריבים אמיתיים. בצחוק.
עם ליאם נהגה לדבר, אבל שיחות. ממש שיחות, פורקת את כל שעל ליבה. ליאם היה חברה הטוב ביותר.
עם לואיס נהגה… טוב, גם לצחוק, האמת. והיא לא יכלה להודות בזה שכולם חתיכים, למרות שידעה זאת.
ועם הארי היא עשתה הכל ביחד. זה כאילו שהוא השלים אותה, אבל לא יכל לגרום לה אושר. כמו יין ויאנג. היא היין, והוא היאנג. היא החלק השחור והוא הלבן, הוא משלים אותה.
"קומי והשכימי, אליס,” שיימוס, אביה של אליס (וגייב), חיכה לה למטה במטבח עם פנקייקים, סירופ שוקולד וגייב שמנמן שגמר כבר 4 פנקייקים. גייב היה די רזה, למען האמת. ושרירי. הוא שיחק כדורגל.
"בוקר טוב, אבא. בוקר, חזיר.” אליס התיישבה על הכיסא ומזגה לעצמה שני פנקייקים וסירופ שוקולד.
"אז, אבא, איך היה עם הבוס שלך אתמול?” שאלה אליס בלי נימוסין, פיה סגור אך היא אוכלת.
"היה מזעזע. הוא הזמין אותי לשחק גולף איתו,”
"זה נהדר,” חייך גייב.
"לא אם הבוס שלך אנורקסי פסיכופת בלי כוח שמנסה להרוג אותך כל פעם שמתחשק לו.”
"טוב, פאפס,” אליס הנהנה, סיימה את הפנקייקים, ארזה את כריך הטונה, התפוח, עשר הפאונד ובקבוק המים בתיקה ורצה לכיוון היציאה. היא הייתה לבושה חולצה כחולה וארוכה, סוודר משובץ שמחפה על החולצה, שערה השטני והחלק נח על החלק הקדמי של גופה, לבושה מכנס ג׳ינס קרוע (בכוונה, כמובן), נעלי סניקרס שחורות וכובע צמר דק ושחור שגורם לה להיראות קולית יותר. כל זה די הקשה עליה לרוץ.
בדרך לבית הספר נתקלה בליאם. איזה עיתוי מושלם.
"היי, אליס,” חייך ליאם והם המשיכו ללכת בקצב איטי יותר. השעה הייתה 8:45, כך שהייתה להם רבע שעה להגיע לבית הספר.
"היי, ליאם,” אמרה אליס במטאה האירי הקל ופיהקה.
"איך היה אתמול עם ג׳ונאס וורוניקה?"
"מהמם. ראינו היה היה פעם, מכיר?”
"מה זאת אומרת, מכיר? – זאת אומרת, אהה, כן… שמעתי על זה. גם הארי היה, נכון? ראיתם סרט?”
"כן. הארי פוטר והנסיך חצוי הדם. לא יותר מדי קיטשי. אני חושבת שהיה מאוד יפה,”
"ראיתי את הסרט עם חברה שלי. לא יותר מדי קיטשי. מישהי מוציאה את חלקיקי הנשיות שלה,”
"תסתום ת'פה." הסמיקה אליס.
"ואני בטוח שקרה משהו אחרי זה. בכל זאת, הסרט הזה בסדרה די מעורר את ההורמונים, ”
"איכס, יא סוטה,” גילגלה אליס ואת עיניה וצחקה. "למה, הוא סיפר לך משהו?” החיוך נמחק מפניה וליבה הלם. רק שלא יספר. רק שלא יספר.
"אה, האמת שהוא העדיף לשתוק. אבל הוא ישן אצל לואיס אתמול בלילה. הוא אמר שלאמא שלו היו סידורים.”
אליס הסמיקה. היא העיפה אותו מביתו שלו, איזה מטומטמת!; היא כעסה על עצמה שהתנשקו. לא שהייתה לו חברה, והיא גם הייתה רווקה, אבל היא הרגישה כאילו זה פשע. והיום, היא הולכת לתקן את זה. היום יש לה תכנון. היא הולכת לנשק את הארי ויהי מה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך