ממשיכה עוד מעט

המורדים – הקדמה

19/05/2014 1516 צפיות 4 תגובות
ממשיכה עוד מעט

זה סיפור בהשראת סצנות מהמורדים, זאת אומרת שיהיו סצנות זהות ולא אני ממציאה הכל אבל יהיו גם סצנות משלי, אני אשתמש בשמות שונים אבל אני אכתוב מי זה מי.

מאיה (מיה) – גובה ממוצע , שיער שטני חלק , רזה עם גוף יפה…
לומדת בבית הספר ״עולם חדש״ שנחשב לבית הספר הכי טוב במדינה.
זה בצפר שישנים בו כאילו כמו פנימיה ובסוף שבוע הולכים למשפחה אם רוצים כמובן.
מיה מפונקת, אביה היא איש עסקים חשוב ולכולם לא היה חסר לא כלום.

דור (מנואל) – לומד במלגה , אביו התאבד ובכך הוא מאשים את אביו של מאיה שעבד איתו ובעצם לפי מחשבותיו של דור גרם לאביו להתאבד , דור הולך לבית הספר ״עולם חדש״ בשביל לנקום את מות אביו.
דור גבוה, ישלו שיער נורמלי של בנים קצר וחום, ועגיל באוזן אחת, מנומס לאלו שהוא לא מכיר או אוהב אבל מתנהג בערסיות למי שהוא לא אוהב או לפחות מתכחש לאהבתו אליו.

גל (מריצה) – היפראקטיבית, גמדה, רעשנית ומאוד מרדנית. בת של שחקנית מפורסמת ואביה לא היה איתה בקשר מספר שנים ולאחר הזמן הזה הופיע והחליט שהיא צריכה לקבל חינוך טוב ושלך אותה לבצפר ״עולם חדש״. גל רודפת צדק אבל מאוד מרדנית ולא מקשיבה לכללים, אוהבת מסיבות והולכות הרבה בחולצות בטן.

אביאל (פבלו) – הבן של ראש העיר , תמיד שהוא מסתבך בצרות (וזה קורה הרבה יחסית) אבין מוציא אותו מכך. אוהב מסיבות , בנות כמובן , סטוציונר, לא מכבד נשים , גבוה , שיער חום , עיניים כחולות מהפנטות, מקובל , אוהב להשתכר , מודע לכך שהוא חתיך זאת אומרת שהוא יהיר מאוד. לומד בבצפר ״עולם חדש״.


תגובות (4)

יאווו התחלתי לראות את זה אמאלה זה מוושלם.
אז תמשייכי

19/05/2014 22:58

וואלה ראיתי את הסדרה אני סקרנית מה תכתבי בהצלחה תמשיכיי :)))))))))))))))))))))))))

20/05/2014 00:04

אהבתי המשךךךךךךךךךךךךךךך

20/05/2014 15:42

אהבתי מאוד את הסדרה…נשמע נחמד,תמשיכי
בהצלחה:)

20/05/2014 17:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך