המורה גבריאל פרק 1🤩😍

Bloddy bomb 12/08/2023 252 צפיות אין תגובות

השעה הייתה רבע לארבע לפנות בוקר. זאת הייתה הפעם השביעית והאחרונה בהחלט שהיא מתעוררת בשעה כזאת. הספיק לה די והותר.

היא עשתה את הסבב התמידי בין החדרים של אחיה. אם לא מספיק עבורה שהיא יודעת שהיא הבת היחידה בין בנים. היא אהבה להיות היחידה להוריה ולכך שלא היו לה מתחרות נוספות כדי לקבל תשומת לב מיוחדת מכל אחד שהכירה.

מאז שהמורה שלה גלי ממן , מי שהייתה המורה לספרות הודיעה לכל הכיתה כולה שהיא יוצאת לחופשת לידה והמחליף העתידי שלה יהיה המורה להיסטוריה , גבריאל.

המקצוע אליו הכי התחברה וחיכתה לו במשך השבוע ליום ראשון שיגיע במהרה. החיוך הרחב והמפורסם שהתפרש על פניה. היא לא אהבה את המורה גבריאל.

מכל המורים שיש בבית הספר, לא יכלו לבחור מורה נורמלי אחד?

היא הסתדרה עם כל המורים והמורות. היא לא הכירה את המורה לגבריאל מקרוב באופן אישי.

אומרים שהוא מלמד טוב והוא קשוח עם התלמידים שמתמרדים נגדו במהלך השיעורים שהוא לימד ומלמד כיום. היא אהבה את המורה גלי ממן, אך אותו לא כל כך חיבבה .

הוא היה מן המורים המעצבנים והזחוחים ביותר שראתה , החיוך היהיר שלו שהשליט בה פחד רב ממנו.

מה שבטוח , בטוח. עדיף לשמור על פרופיל נמוך. היא רצתה שהוא יוותר על התפקיד המורה המחליף וימשיך עם מה שהוא עשה תמיד.

היא ציפתה שהתקופה הרעה שתהיה עכשיו תעבור בשלום ובשלווה.

מי העלה את ההצעה הזאת? למה גלי לא התעקשה על כך יותר בנחישות?

אלכס הרגישה שהקרקע הבטוחה שעליה התרגלה לצעוד כל חייה , התחילה להישמט מתחת רגליה. מאז גיל שש ,

היא זכרה היטב איך הוריה רבים כשהיא נרדמת ושומעת מהחדר הצדדי את חילופי הדברים ביניהם. היא הייתה זאת שהשלימה בין שניהם ותמיד הרגישה כמו המתווכת הזוגית שלהם.

בגיל ארבע עשרה היא ניסתה לגזור את שערה כאות למרד נעורים טיפוסי שהתגלה כמוזר כמה חודשים ארוכים לאחר מה שעשתה לעצמה, הצחוק והבוז שחוותה מחבריה גרם לה לשנות כיוון בחיים הפרטיים שלה.

היא החליטה שמכיוון שהמורה גבריאל יחליף את גלי ממן , היא כבר לא תשתתף בשיעורים שהוא מלמד.

מה לו ולספרות? הוא בכלל לא מבין בסיפורים ובשירים. מקומו הטבעי היה ונשאר היסטוריה כללית.

התלמידים שלו מכל הזמנים מעידים שרוב הזמן הם שקעו בתרדמה , כשראשם דבוק על השולחן והאוזניים כאילו שומעות, לא שומעות. דמיונם גובר עליהם ועובד שעות נוספות במקום להפעיל את השכל ככל האפשר.

היא הלכה במסדרון , הוא צעד לעבר חדר המורים. כשהם החליפו מבטים ביניהם. היא הזיזה את ראשה מצד לצד כמנסה לתהות מה באמת קורה איתה, גבריאל הסתכל עליה מהצד חייך.

הלייצנות שלו מרגיזה אותה, אפילו אם אתה תהיה מורה מחליף. אתה לא תהיה כמו המורה גלי. מה חשבת לעצמך שיקרה?

היא אמרה לעצמה בלב, המחשבות שלה רדפו אחריה בכל מקום. אפילו כאן לשירותים. איזה בושות היא עושה לעצמה .

******

שקט, ציפורים, שמש, שמיים . זה מה שהוא הייה צריך בשביל להירגע. הילדה הזאת אלכס היא ילדה מתוסבכת ובעייתית בהחלט. אחת התלמידות הכי יפות ומדהימות שהוא ראה במהלך חייו.

הוא היה עם המון נשים , למרות גילו המבוגר הוא עדיין התחבר לנערות יותר צעירות ממנו.

הוא שקע במחשבות על השנה החדשה , אלכס תהיה תלמידה מאתגרת בשבילו .

זה לא נהיה קל משנה לשנה. הישארותו בבית הספר כמורה המחליף התברר כהזדמנות חדשה ורעננה עבורו.

יד הונחה על כתפו מאחוריו, הוא הסתובב לראות מי זה היה כי הוא נבהל.

" גבריאל, כמה שנים לא התראנו." אמר מישהו בעל הקול המחוספס והסתכל עליו במבט מלא הבעה .

" אנחנו מכירים?" שאל גבריאל בקול שואל, עיניו היו מרוכזות במישהי אחרת. הוא ראה את אלכס יוצאת לחצר ופשוט נמס בקרבו.

" היית רוצה שנכיר?" שאל מישהו את גבריאל .

גבריאל הנהן לאות תשובה חיובית, אלכס לא הישירה אליו מבט. היא העמידה פנים שלא אכפת לה ממנו.

איכס, איזה מורה פדחן. היא חשבה בליבה ולא שיתפה את מחשבותיה עם אף איש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך