בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין להעתיק לשכפל לשכתב לצלם ולעשות שימוש באלפי הסיפורים שפורסמו עד עתה ואלה שאני ממשיכה לפרסם ומקוה שאמשיך לכתוב גם בעתיד בע"ה אמן !

המטוס פאר ו'

בקי 25/04/2012 623 צפיות 2 תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין להעתיק לשכפל לשכתב לצלם ולעשות שימוש באלפי הסיפורים שפורסמו עד עתה ואלה שאני ממשיכה לפרסם ומקוה שאמשיך לכתוב גם בעתיד בע"ה אמן !

אביב ויעל טיילו לאורך השווקים הססגוניים של לונדון כשמזג האוויר אפרורי ולעיתים יורדות טיפות גשם.

השווקים היו מקורים כך שלטייל לאורכם היה ממש ממש כייף.

תוך כדי הסיור של 2 הדיילות חסם כבר במלוא קומתו את הדרך של אביב.

היא הרימה את עיניה ובמלוא גרונה צרחה מיכאל אלוהים מיכאל זה אתה????

"אני ולא אחר גברת אביב , ואוו את דיילת נכון"???? "ואוו ואתה טייס נכון "???????????

"ואוו אני לא מאמינה עידן ועידנים לא פגשתיך מיכאל שלי היכן היית במהלך כל הזמן מאז סיימת בהצטיינות כשאני הייתי עדיין בחטיבת הביניים "!!!!

"נכון את צודקת ובכן כך: סיימתי גם בהצטיינות את הלימודים בגימנסיה הרצלייה ומיד התגייסתי לצה"ל וביקשתי להתנדב לקורס טיס, לשמחתי הרבה מאד מאד התקבלתי וסיימתי אותו עם ציון גבוה."

"בסיום הקורס חתמתי כמובן קבע ולאחר שנה ביקשתי חופשה ללא תשלום וטיילתי עם חברה שלי במזרח מומלץ בחום.

הקשר עם חברתי נקטע ביוזמת שנינו חזרתי לצ.ה.ל. ורק לפני חדשיים סיימתי את השירות בצ.ה.ל. והתקבלתי לעבוד באל על."

"ואוו אמרה יעל חתיכת תיק אתה עשית ונישארת כל כך צעיר וחתיך חחחחחחח סליחה מיכאל שלא עשית הכרה זו חברתי הטובה דיילת ותיקה באל על ומלמדת אותי את כל התורה , לגבי מיכאל זו הטיסה השנייה שלי כשהראשונה הייתה לניו יורק עולם אחר לחלוטין מזה שאני מכירה והיום הגענו לכאן ובעוד שעתיים חוזרים ארצה"

תני לי את מס' הנייד שלך יפהפייה שכמותך בטרם יחטוף אותך איזה קברניט שאוטוטו יהיה קברניט בדימוס.

אביב רשמה את מס' הנייד שלה ומסרה אותו למיכאל.

יעל ואביב החלו לחזור כלעומת שבאו ומיכאל נכנס לאחת החנויות בשוק ונעלם מעיניהן.

"ואוו אביבי אמרה יעל איזה חתיך אבל שימי לב הוא קצת מתנשא אמנם יש לו את כל הסיבות שבעולם אך אני רואה שאת היית ונשארת מאוהבת בו כי הוא באמת גבר תמיר ויפהפה אך שימי לב להערה שלי".

המשך יבוא


תגובות (2)

יש לך סיפור ממש נחמד, בקי!
העלילה דיי מושכת, אבל הייתי מציעה לך להפחית בכל כך הרבה סימני קריאה ושאלה ורווחים.
בהצלחה בהמשך! אהה ו…מזל טוב :)

25/04/2012 10:36

נעימה יקירתי קיבלתי בשמחה את האהרות שלך אשר מאירות את עיני תודה רבה רבה ומאחלת לך חג שמח ממני באהבה ובתודה בקי ♥

26/04/2012 09:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך