בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המטוס פרק ז'

בקי 24/04/2012 559 צפיות 2 תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כעבר 3 ימי מנוחה טיולים פגישה עם חברות הגיע העת להתייצב בשעה 05.30 למטה ברחוב הריק ולהמתין להסעה שתיקח אותנו לנתב"ג.

באיחור של דקה אחת בלבד הגיעה ההסעה ולאחר שבירכה את כל הנוסעים בברכת בקר טוב התכנסה בתוך עצמה.

ההסעה הגיעה לנתב"ג ואביב כשהיא מסיעה את הטרול שלה ועל כתפה תיקה האישי פגשה שוב את חברתה דיילת הקרקע.

"הי אביב מה שלומך ?????" "תודה מאמי בסדר גמור הייתי בניו –יורק עולם בלי הפסקה והיום אנו אמורים לטוס ללונדון זו טיסה קצרה שאין מה להשוותה לניו יורק"

"רציתי לשאול אותך המשיכה חברתה מה שלום הטייס המהולל יהלי"???

"לדעתי מצוין למה את שואלת"????? "אני רוצה להזהיר אותך ממנו" "חחחחחח מה לי ולו הוא איש מבוגר ואני בחורה צעירה אין לנו מחוץ לעבודה דבר וחצי דבר"

אביב התקדמה לעבר המטוס שכבר חנה בטרמינל אביב קראה לחברתה לוודא באם היא כבר במטוס אך תשובה לא קיבלה.

היא לא רצתה לעלות למטוס לבדה ולכן העדיפה להמתין עד לבואה של יעל .

לאחר 5 דקות הגיע איך לא הטייס המהולל חחחח "בקר טוב גבירתי חייך אליה" "בקר אור אדוני" "כיצד בילית את הפגרה הקצרה הוסיף לשאול"???

"טיילתי להנאתי נפגשתי עם חברות וחברים והאמת כבר רציתי שיהיה היום כדי לבוא לעבודה ולטייל בלונדון אשר אני מתה עליה, הייתי מספר רב פעמים בלונדון וכל פעם התאהבתי בה מחדש"!!!!!

אביבי נשמעה קולה של יעל, "הי יעלי מה שלומך"??????

"בסדר גמור מוכנה ומזומנה לעבודה, בקר אור לך אדוני הקברניט"!

"בקר אור יעל ובואו נעלה למעלה.

יהלי מיהר להיכנס לתא הטייסים ולאחר 5 דקות בלבד הגיע גם רון .

יעל ביקשה מאביב שתעבור בין המושבים לוודא באם צריך משהו לנקות או אולי יש חפצים אשר נשכחו מהנוסעים שטסו וכו'.

אביב עשתה כך והכל לשמחתה היה בסדר גמור.

"אביב הנוסעים כבר החלו להגיע אנא עם החיוך המתוק שלך קבלי כל אחת ואחד מהם וכפי ששמעתי יש אשה בין הנוסעים עם תינוק קטנטן דאגתי להושיב אותה במעבר ואת סל הנצרים הגדול שבו אנחנו נוהגים להשתמש כשיש תינוק בן הנוסעים הכנתי וריפדתי אותו"

הנוסעים עלו על המטוס וכמובן אביב מקבלת את פניהם בשמחה. האחרונה שעלתה הייתה האמא הצעירה כשבמנשא שלה יש תינוק קטנטן שחייך אל אביב.

"הי קיבלה אותה אביב בחיוך הכנו עבור התינוק המתוק הזה סל נצרים ולכן אבקשך כי תשבי ליד המעבר ושם נוכל להעמיד את הסל ולהשכיב את התינוק הכל כמובן לפי רצונך"

"תודה רבה לך דיילת כל כך יפה" "ברוכה הבאה אמא כל כך מקסימה".

המשך יבוא


תגובות (2)

ממש יפה תמשיכי :)

25/04/2012 08:40

את המירי שלי ?????? מחפשת אותך ולא מצליחה לאתר חיזרי אלי בבקשה תודה בקי ♥

25/04/2012 08:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך