בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד אין לעשות שום שימוש באלפי סיפורי שכבר פורסמו ואת אלה שאני מפרסמת עכשיו ומקווה בס"ד אמשיך לפרסם גם בעתיד ♥

המטוס פרק ח'

בקי 25/04/2012 650 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד אין לעשות שום שימוש באלפי סיפורי שכבר פורסמו ואת אלה שאני מפרסמת עכשיו ומקווה בס"ד אמשיך לפרסם גם בעתיד ♥

הטיסה ללונדון עברה להפליא. בתוך המטוס החלו הנוסעים לשיר שירי ארץ ישראל היפה והנהדרת ואביב כמובן לא נותרה שותקה. היא הצטרפה לשירה הספונטנית ויעל חייכה מהמטבח כאשר הכינה את ארוחת הצהרים לכל הנוסעים.

כאשר יצאה מהמטבחון כשהיא מסיעה את העגלה רצה אביב מיד ביקשה את התנצלותה והחלה להגיש את המגשים לכל הנוסעים
לתא הטייסים נכנסה לאחר שסיימה את החלוקה לנוסעים.

"ואוו קיבל אותה רון בשמחה רבה אני פשוט גווע מרעב אך כשאני צופה בה ורואה את יופייך המפחיד ולפתע אני שבע "

"ומה איתך יהלי בא לך לקבל מגשית"??????? "מצטרף לרון היופי שלך מהמם"

אביב לקחה את המגשים והתכוננה לצאת החוצה אך עם חיוך ענק על פניה השאירה 4 מגשים ואמרה :"אני יודעת שאתם רעבים אז בבקשה ושיהיה לכם בתיאבון"

הטיסה בעוד מחצית השעה מגיעה ליעדה.

"יעל אמרה אביב לחברתה אני מתה להסתובב בשווקים של לונדון שמעתי שהיופי שם מהמם ויחד עם זאת אמרו לי כי המחירים בשמחים פשוט לא כדאי לקנות ממש כלום"

"אני מאמצת את היוקר בכל התחומים וחבל לזרוק כל כך הרבה פאונדים לפריטים שאת יכולה להשיג ברבע מחיר, אך בפעם הראשונה אני חושבת שצריך לקנות מזכרת כזו או אחרת כדי שתזכיר לך את ביקורך הראשון בתור דיילת יפהפייה בלונדון הקרה והיקרה"

לאחר שהמטוס נחת יצא רון מתא הטייסים ושאל את אביב באם בא לה להסתובב עמו בשווקים הצבעוניים והמהממים של לונדון.

היא סירבה לו בנימוק כי הבטיחה ליעל לטייל איתה ואם תרצה להצטרף חייכה אתה מוזמן.

הוא ירד מהמטוס לפני שהנוסעים ירדו ונעלם.

אביב נפרדה מכל הנוסעים בחיוכה המקסים ולאחר שכולם ירדו יצא גם יהלי מתא הטייסים ושאל היכן רון????

שתי הדיילות שתקו ולאחר שחייך אליהן אמר כי הפסקה של שעתיים ולאחריה טסים הביתה עם 300 נוסעים והוא מציע שלא יתעייפו כי עבודה רבה ממתינה להן.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך