בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לשכפל לשכתב או לעשות כל שימוש באלפי הסיפורים שכבר כתבתי ואלה שאני כותבת עכשיו ובע"ה אכתוב בעתיד.

המטוס פרק י"א

בקי 27/04/2012 1074 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לשכפל לשכתב או לעשות כל שימוש באלפי הסיפורים שכבר כתבתי ואלה שאני כותבת עכשיו ובע"ה אכתוב בעתיד.

אביב ויעל התקדמו לעבר מתחם הנוסעים ומשם לעבר מגרש החנייה.

הן לא הספיקו להתקדם ומולם ניצב במלוא יופיו מיכאל.

"היי אביב אפשר להסיע אותך לאן שהוא "? "תודה מיכאל אך יש לי כבר הסעה מובטחת אולי פעם אחרת" "אוקי איך שתרצי ובינתיים ביי וגם לך הדיילת השנייה המשך יום נפלא" "תודה".

הוא המשיך לדרכו ושתי הדיילות פרצו בצחוק אדיר. הוא לא מוותר צחקו שתיהן מה הוא חשב שמיד אפול שדודה לרגליו ?

הן הגיעו לאוטו של יעל אך כאן ציפתה ליעל הפתעה יהלי ורון עמדו ליד המכונית שלה עם שני זרי פרחים יפהפיים בידם וחיוך חבל"ז.

"היכן הדיילות המתוקות שלנו צחק רון"?

יעלי האם חשבת שככה תהיה הפרישה שלך מהחברה בקול ענות חלושה"???

באנה שתיכן לאוטו של יהלי שהוא גדול ומרווח ונחפש בדרך איזה בית קפה שניתן להשתכר מהעוגות מלאות הקצפת.

"אבל התחילה יעל לומר משהו , "אין אבל זוהי פקודה" "אני מאושרת לקבל פקודה זו אך אולי אסע עם האוטו שלי כדי שלא אצטרך לחזור לכאן כדי לקחת אותו"??

"האוטו יגיע אלייך ע"י אחד מאיתנו תהיי שקטה ורגועה ותחשבי על הקצפת שמשמחת לב אנוש חחחחח"

שתי הדיילות התמקמו באוטו של יהלי כשרון יושב לצידו של הנהג וארבעתם יוצאים לקרוע את הקצפת.

לאחר כמחצית השעה לערך עצרה המכונית במגרש חנייה סמוך לבית קפה ענק ומאד מוערך כל המי ומי נהנים לשבת בו ולאכול את העוגות שיצא להן מוניטין בקרב כל הסלב.

ארבעתם נכנסים פנימה ו- מחיאות כפיים סוערות מקדמות אותם. למעלה מ-20 איש מותיקי החברה עומדים ומוחאים כפיים לכבודה של יעל, לפתע נשמעה מוסיקה כשאחד מהנוכחים הביא את האקורדיון שלו וקידם אותה בלחן הידוע "אנשים טובים באמצע הדרך".

יעל לא יכלה לפסוע ולו צעד אחד היא נעמדה במקומה והדמעות ניגרו על פניה מבלי יכולת לעצרן.

יהלי ואביב הובילו אותה לעבר שולחן הכבוד לקול המוסיקה המתנגנת וכל האנשים שהיו קרובים אליה במהלך תקופה כה ארוכה היו בין יושבי השולחן וגם לא מעט מהם ניסו להסתיר דמעה סוררת.

ההתרגשות הראשונית פגה אט אט והעוגות החלו להגיע לעבר השולחן ואחד מהקברניטים המבוגרים שעבד עם יעל עשרות שנים ביקש לומר לעמיתתו במהלך שנים רבות :

"יעל אהובתי אדם שכמותך, דיילת שכמותך צריך לחפש במיליון עיניים ואין בנמצא. היושר שלך במהלך כל השנים מוסר העבודה הבלתי רגיל תמיד מסייעת ומגישה עזרה לכל מבקש פשוט יעלי אני מברך אותך בשם כל עובדי נתב"ג ומאחל לך פרק ב' נעים ונפלא. תעשי חיים ואל תשכחי לבוא לבקר גם אני המשיך הטייס הותיק עוד רגע קטן מצטרף לסטטוס שלך ואולי ניפגש ???"

מחיאות הכפיים הרעידו את בית הקפה יעל הודתה לכולם וביקשה מכל אחד ואחת מהם לשמור על אל על נתיבי אויר לישראל כי זה הבית שלנו ביקשה ולא פסקה מלבכות.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך