בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לצלם לשכתב ולעשות שימוש כלהוא באלפי הסיפורים שפירסמתי עד עתה ואלה שאני מפרסמת עכשיו ואם ירצה השם אפרסם בעתיד.

המטוס פרק י"ב

בקי 28/04/2012 596 צפיות 3 תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לצלם לשכתב ולעשות שימוש כלהוא באלפי הסיפורים שפירסמתי עד עתה ואלה שאני מפרסמת עכשיו ואם ירצה השם אפרסם בעתיד.

לאחר מסיבת ההפתעה המגניבה שעשו עמיתה של יעל במהלך שנים ארוכות מאד יצאו כל החברים מבית הקפה כשכל אחד ילך לדרכו.

אחרון יצאו יעל ואביב ולמרבה ההפתעה האוטו שלה ממש כפי שהובטח חנה ליד בית הקפה.

"יעלי אמרה אביב אני מאחלת לך עוד שנים טובות יפות ובריאות שתזכי לקבל, ואל תשכחי לבוא לבקר לעיתים קרובות בסדר ?""

"ודאי אני לא מתכוונת להיות מסוגרת בדירתי נהפוך הוא עכשיו אתחיל לחיות ואת חברתי הטובה תשכילי לשמור על עצמך"

שתי החברות התנשקו ולשאלתה של יעל באם היא רוצה שהיא תקפיץ אותה הביתה נענתה בשלילה, אני רוצה לערוך כמה קניות ומכל מקום תודה וביי.

אביב החלה לטייל להנאתה ולא הצליחה ולו לשנייה למחוק את מראהו היפהפה של מיכאל.

הטלפון הנייד שלה צלצל והיא מיהרה לענות: "היי אביבי תנחשי מי מדבר "?????? "שלומי, איתן זהר"??

"את אינך מצליחה לעבוד עלי ממושי שלי היכן את נמצאת "?

"למה את שואל מיכאל"?

"כי אני רוצה לראות אותך כי אני התגעגעתי אליך הבנת"??

"מיכאל אני מאד עייפה מאז שנחתנו עד לפני דקות מעטות הייתי בבית קפה כשכל צוות האוויר שמכיר את יעל מזה זמן רב עשו לה מסיבת הפתעה והיה מרגש מאד מאד"

"אוקי אני מבין אך אם תגידי לי היכן בית הקפה או היכן את נמצאת אבוא להקפיץ אותך הביתה לא מעבר לזה"

"מיכאל תודה אך אני קרוב לבית וחייבת לישון כמה שעות טובות אולי פעם אחרת " והיא סגרה את הטלפון.

נראה כי יעל הצליחה להחדיר לה טוב טוב שתדע להישמר מהטייסים הציניים אשר חושבים שהכל מגיע להם .

אביב עצרה מונית והיא הסיעה אותה לביתה.

הרגשתה הייתה מלנכולית היא כן רצתה להיפגש עם מיכאל אך טוב שכך מאחר והיא מייד עם המדים נכנסה למיטה (בלי הנעליים) ונרדמה מיד.

בשעה 08.00 פקחה עין תורנית ולשנייה לא הבינה מדוע היא ישנה עם המדים אך מיד זכרה את מיכאל כן רק את מיכאל ואפילו לשנייה לא את יעל , מסיבת ההפתעה וכל הטייסים המבוגרים.

היא הורידה את המדים מעליה ומיד זינקה לעבר האמבטיה והתקלחה צחצחה שיניים וחשבה "ואוו בן אדם חדש חחחח”

יש לה יומיים לעשות חיים כשביום השלישי היא עומדת לטוס לאיטליה והפעם בלי יעל נראה מי יבוא לעבוד לצידי מעניין מאד.

המשך יבוא


תגובות (3)

מקסים :)
דרך אגב זאת אני rotem פתחתי מישתמש אחר לבנתיים

29/04/2012 08:38

יפה!!
אגב, התמונה בפרופיל היא שלך??

29/04/2012 10:25

בקי יפה מאוד, כתיבתך במשלב גבוהה מה שמשרה אווירה נעימה. המשיכי לכתוב! (:

29/04/2012 10:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך