בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לעשות שימוש באלפי סיפורי שכתבתי עד כה ואלה שאני כותבת עכשיו ובע"ה אמשיך לכתוב בעתיד אמן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המטוס פרק י"ג

בקי 04/05/2012 593 צפיות 2 תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לעשות שימוש באלפי סיפורי שכתבתי עד כה ואלה שאני כותבת עכשיו ובע"ה אמשיך לכתוב בעתיד אמן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תקציר קצרצר לטובת אלה שלא קראו את הרומן מתחילתו : ובכן מדובר בדיילת יפהפייה בשם אביב אשר כבר בטיסה הראשונה שלה התחברה מאד עם יעל הדיילת הותיקה שעומדת לפרוש לגימלאות ממש ממש עכשיו.

הטייסים שלנו הם יהלי טייס מבוגר אך עם כריזמה אשר בכל ארץ שהוא טס אליה יש לו מאהבת ואולי יותר מאחת.

הטייס השני הוא רון גבר די צעיר נאה למראה והוא כנראה שם עין על אביב היפהפייה.

עד עכשיו הספיקה אביב לטוב לשני יעדים הראשון היה בניו יורק שהיא התלהבה כמו תינוקת אשר מקבלת את הצעצוע שכה אוהבת והיעד השני הוא לונדון גם בלונדון היא מגיעה בפעם הראשונה בחייה וזה כל כך מרשים ונפלא.

במהלך הטיול בשווקים של לונדון פגשה אביב את מיכאל טייס צעיר מרשים ביותר פגשה אביב את מיכאל אשר למד איתה בגימנסיה הרצלייה ומאז נפרדו דרכיהם

המשך הרומן המטוס פרק י"ג

אביבי התעוררה בבקר המחרת ולאחר שעיכלה מה היה אמש שמחה מאד כי פגשה את מיכאל.

היא נכנסה להתקלח וביקשה לבלות את היומיים הנותרים עד לטיסה הקרובה לאיטליה.

אביב לבשה בגדים יפהפיים אשר הלמו את גיזרתה החטובה והחליטה לצלצל למיכאל.

הוא שמח כל כך לשמוע את קולה וביקש להתראות איתה.

"אוקי מיכאל אתה יכול לבוא אלי ואמתין לך בכניסה"???

"ודאי מאמי, תני לי את הכתובת ובעוד מחצית השעה אגיע אלייך"

לבה הלם מרב התרגשות והיא החליטה גם להתאפר כדי שתהיה ממש יפהפייה.

כעבר 25 דקות היא ירדה מביתה והמכונית של מיכאל המתינה לה.

"הי מיכאל מה שלומך" היא שאלה כשנכנסה למכונית הפיאט החדשה שלו ועדיין ניחוח העור מורגש מיד.

"הי אביבי את כל כך יפה "

הוא נסע לכיוון בתי המלון שלאורך הטיילת והיא לא הבינה מה עובר בראשו.

המשך יבוא


תגובות (2)

תמשכי :)

זו אני rotem

04/05/2012 11:40

נשמה שלי מירי אוהבת אותך שבת שלום בקי ♥♥♥

04/05/2012 14:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך