הדר
אוו מיי גאד!!
כרגע הייתי בפייסבוק, בדף של האתר
וזה ממש לא פייר!!
אני קורעת את התחת שליי על הסיפורים האלו
יש לי פאקינג 181 סיפורים!!!!
ואף אחד לא מזכיר אותי שם!!
יש כל מיני דברים כמו מחבר השבוע
והסיפור המומלץ של השבוע וכאלה
וזה כאילו אני לא קיימת!!!
זה פשוט מעליב.
כאילו, עד שאני מוצאת מקום שבו אני יכולה ממש...
להביע את עצמי
לא נותנים לי קרדיט?!
לא אומרים לי 'תודה, הדר, על סיפורייך הנהדרים'?!
זה ממש לא פייר.
נ.ב:
אני מקום רביעי ברשמית עשרת המומלצים!!!!!!1
לפחות את זה תציינו!!
אל תגרמו למישוו להרגיש כאילו הוא כלום!!!
דרך אגב,
מזל טוב לכל אלה שקיבלו הכרה על הסיפורים שלהם,
זו בטח הרגשה ממש נהדרת.
חבל שאני לא מכירה אותה.

המלאך הפרטי שלי – פרק עשירי

הדר 03/09/2011 1760 צפיות 54 תגובות
אוו מיי גאד!!
כרגע הייתי בפייסבוק, בדף של האתר
וזה ממש לא פייר!!
אני קורעת את התחת שליי על הסיפורים האלו
יש לי פאקינג 181 סיפורים!!!!
ואף אחד לא מזכיר אותי שם!!
יש כל מיני דברים כמו מחבר השבוע
והסיפור המומלץ של השבוע וכאלה
וזה כאילו אני לא קיימת!!!
זה פשוט מעליב.
כאילו, עד שאני מוצאת מקום שבו אני יכולה ממש...
להביע את עצמי
לא נותנים לי קרדיט?!
לא אומרים לי 'תודה, הדר, על סיפורייך הנהדרים'?!
זה ממש לא פייר.
נ.ב:
אני מקום רביעי ברשמית עשרת המומלצים!!!!!!1
לפחות את זה תציינו!!
אל תגרמו למישוו להרגיש כאילו הוא כלום!!!
דרך אגב,
מזל טוב לכל אלה שקיבלו הכרה על הסיפורים שלהם,
זו בטח הרגשה ממש נהדרת.
חבל שאני לא מכירה אותה.

מיטשל, אני… אני מצטערת, לא ידעתי…" לא הייתי מסוגלת להניח עליו יד מנחמת או לחבק אותו כמו שעושים בסרטים. המרחק בינינו היה יותר מדי גדול, היינו יותר מדי… מסויגים אחד מהשני. אבל… הצטערתי בשבילו. הייתה לי פינה קטנה בלב שלי שבה בכיתי בשבילו. אפשר היה לראות עליו שזה קשה לו, שמילים לא יכולות להביע את כאבו.
"אף אחד לא ידע. ואף אחד לא יידע. אני מתכוון להשאיר את זה בסודי סודות. למה להרוס לאנשים את האשליה שיש לי חיים מושלמים?" נימה מרירה התווספה לקולו.
"אני לא חושבת שמישהו אפילו ינחש שיש לך…"
"אימא מסוממת? כן, כנראה שלא."
ישבנו כך כמה דקות, שנינו שקועים במחשבות. אני שתקתי מהלם, הוא שתק מכאב. לא האמנתי שלמיטשל דברסון יש אימא… מסוממת. איך מגיעים בכלל למצב הזה? זה לא כאילו יש לה הרבה אפשרויות ללכת ולקחת סמים. השכונה שלנו אומנם לא אחת מהעשירות אבל היא נחשבת כשכונה נקייה מסמים. כמעט אף אחד לא מעשן פה, והאזהרות מהאלכוהול באות עוד בגיל קטן. לפני שנה טומי בא אליי וסיפר לי שעשו להם הרצאה בגן על 'כיצד לשמור על חייך נקיים'. עד שהוא הבין שמתכוונים בעצם להתמכרות ולא לניקיון, כבר עברה חצי הרצאה.
"שלחתי אותה למכון גמילה." אמר מיטשל לפתע. קפאתי מיד, חושבת על המילים שהוא אמר בקפידה.
"מ… מה?"
"עוד שבוע היא עוזבת אותי. כדי… להיגמל. אין לי מושג מה אני אעשה. אין לי איפה לגור אם היא הולכת. משפחה אין לנו, אחיות אין לה והסבים שלי מתו ממזמן. זה רק אני והיא ובקרוב זה יהיה רק… אני."
"אממ… מצטערת על הגסות, אבל… אני עדיין לא מבינה איך זה קשור אליי."
"חשבתי על זה, ו… אני יכול לגור בבית היתומים במשך שנה, עד שהיא תיגמל לגמרי. אין לי איפה לגור, זו האפשרות היחידה שלי."
"ואתה רוצה שאני אדבר עם פרנסיס כדי לסדר את זה?"
"כן. זה… זה יעזור לי מאוד."
הרהרתי בדבר במשך כמה דקות. מיטשל? אצלי בבית היתומים? זה נשמע כמו מתכון רע מאוד לחיים. אבל… הבחור מתמודד עם הרבה. למה להכביד עליו? הרי אני יכולה לעזור לו…
"אבל… פרנסיס לא תסכים. זה בית יתומים, לא מעון לחסרי בית."
"אלוהים, אני הולך להפוך לחסר בית…" מלמל, יותר לעצמו ופחות לי. הוא נראה ממש מסכן, כאילו כל העולם נפל על כתפיו.
לפתע עלה לי רעיון, אחד כזה שרק המחשבה עליו גורמת לי להתרגשות. התחלתי לצחקק, מסמיקה ומדי פעם מקפצת. מיטשל התפנה לרגע מהרחמים העצמיים שלו והסתכל עליי כאילו אני סנאי שמקריא את "המלט".
"מה לעזאזל?" שאל לבסוף, טון קולו מתעניין מעט.
"יש לי רעיון!" צווחתי והתחלתי לקפוץ מעלה ומטה בהתלהבות.
"אממ… לחכות שתיגמרי להתעמל או… מה?"
"אני לא מתעמלת, אידיוט. אני מתלהבת!" חייכתי אליו באושר, וראיתי ניצוץ של תקווה בעיניו.
"מה הרעיון?" קם אליי. בלי שישים לב, לקחתי צעד אחורה. מי יודע איך הוא יגיב לרעיון שלי?
"אתה תגור אצלי בסתר. הרי פרנסיס לא תסכים בהתחלה שתגור אצלנו, אז… נסתיר אותך. יש לך בעיה לישון עם ילדה בת 11?"
"קודם כל, אני דיי בטוח שרק הימצאות עם ילדה בת 11 במיטה תגרום לי להיכנס לכלא. שנית, זה באמת רעיון טוב. אבל… אני לא הולך לישון עם ילדה בת 11. למען טובתי החוקית."
"מה עם הרצפה? כאילו… אין לנו שמיכות מיותרות או כריות, אז… תצטרך לישון עליה עם שמיכות מהבית שלך."
"אני לא יכול לישון על הרצפה. אני שחקן פוטבול, הגב שלי צריך תמיכה."
"או שאתה סתם מפונק. אתה יודע, הרחוב תמיד יקבל אותך באהבה."
"מצחיק. אבל… למה שאני לא אישן… איתך?" מיטשל התקרב אליי עוד כמה צעדים. התרחקתי ממנו מעט, לבי פועם בעוצמה בלתי נשלטת כשרק המחשבה על זה שהוא ואני נישן באותה מיטה צצה בי.
"אני? ואתה? במיטה אחת? אתה צוחק." צחקתי מעט בלחץ, מרגישה איך כולי מסמיקה ומאדימה.
"אני לעולם לא אצחק על דבר כזה." לחש, חיוך מתגרה על פניו.
"אבל… אתה מיטשל דברסון, השטן הפרטי שלי. זה יהיה… מוזר." מיטשל המשיך להתקדם אליי, ואני המשכתי להתרחק ממנו עד שגבי נתקע בקיר. מיטשל לא וויתר והתקרב אליי עד שיכולתי לראות גוונים חדשים בעיניו.
"בל, אנחנו הולכים לגור ביחד במשך שנה בבית יתומים. זה כבר עבר את גבול המוזר."
"בדיוק. אנחנו… אני לא צריכה להפוך את זה ליותר מוזר. אתה לא צריך להפוך את זה ליותר מוזר!" ניסיתי להיות תוקפנית, אפילו קצת. אבל לא הצלחתי. משהו השתבש בי כשהוא היה ככה קרוב.
"אל תגידי לי שאת מפחדת לישון איתי." לחש, עיניו מתגרות בי, מנסות להוציא ממני את הסיבה האמיתית לדחייה שלי משינה איתו.
"זה לא זה. אין לי שום בעיה לישון איתך אב-"
"אז זה סוכם. אני ואת, באותה מיטה, במשך שנה. חלום שמתגשם." הוא גיחך והתרחק ממני, חוזר אל הכיסא שעליו ישב מקודם. נשמתי עמוק, מנסה להחזיר אליי את השליטה שנלקחה ממני.
"אבל… אני… שנייה, מה?" לא הבנתי איך הוא הצליח לגרום לי להסכים. הטרידה אותי העובדה שיש לו באמת כוח עליי. שהוא איכשהו מצליח לשתק אותי.
"אני צריך כנראה להזהיר אותך על זה, אבל… אני אחד כזה שאוהב לחבק."
"מה… מה זאת אומרת?"
"זאת אומרת שיכול להיות שבבוקר תימצאי את עצמך מחובקת על ידי. זה באמת לא דבר נשלט, הידיים שלי פשוט אוהבות להרגיש… משהו בתוכן. בעיקר אם המשהו הזה הוא-"
"בבקשה אל תמשיך את המשפט הזה." גנחתי, מגלגלת את עיניי. מיטשל גיחך והעביר יד בשערו.
"אם אנחנו באמת הולכים לישון באותה מיטה במשך… שנה שלמה, אני צריכה לשים חוקים. וגבולות. ואיסורים." ניסיתי לחשוב על עוד דברים שיגרמו לי ולו להיות כמה שיותר רחוקים אחד מהשני, עד כמה שאפשר במיטה וחצי.
"בואי נשמע."
"כלל ראשון, בלי ידיים. לא אכפת לי שאתה הטיפוס שמחבק, אני לא רוצה לקום בבוקר כשהידיים שלך מסביבי. כלל שני, אף אחד מהגורילות פוטבול שאתה קורא להם חברים בא לפה. מספיק לי בנאדם אחד שאני שונאת בבית שלי, אני לא רוצה עוד. כלל שלישי, אתה מתחלק בעבודות הבית איתי. אם צריך לשמור על מישהו, אתה שומר עליו איתי. אם צריך לנקות משהו, אתה מנקה אותו איתי. כלל רביעי… אממ… טוב, אין לי כלל רביעי, אבל חסר לך אם אתה מפר את אחד מהכללים שאמרתי!"
"יש לי יוצא דופן לכלל שני."
"איזה יוצא דופן? מה זאת אומרת יוצא דופן?"
"את מבינה, יש לי חברה. היא מודעת לכל מה שקורה עם אימא שלי ו… אני הייתי רוצה להזמין אותה לבית החדש שלי."
"יש לך חברה?" שאלתי מופתעת.
"כן, מולי." ענה ויכולתי להבחין שמשהו התרכך אצלו בקול כשאמר את שמה.
"מולי… למה אתה לא ישן אצלה? הרי זה יותר הגיוני, לא?"
"אממ… אימא שלה לא יודעת שאנחנו… ביחד." הנמיך את ראשו בבושה.
"הייתי אמורה לצפות לזה." אמרתי באנחה והתיישבתי לידו.
"תודה, בל. זה ממש… ממש יפה מצדך, ככה להתחשב בי, לעזור לי. אני אגיד לך את האמת, חשבתי שתגידי לא. כמעט סידרתי לי ספסל מחוץ לבית. אבל… ממש הפתעת אותי."
"היי, אני בנאדם טוב. זו לא אמורה להיות הפתעה."
"כן. אחרי כל השכבות והמגנים והחומות שאת שמה, את בנאדם טוב."
"יש לי סיבה דיי טובה לשים את כל השכבות והמגנים והחומות. פגעו בי יותר מדי בחיים האלו. בעיקר אתה."
"אני באמת מצטער על כל מה שעשיתי לך. לא היה מגיע לך את היחס הזה במשך… 14 שנים."
"עדיין לא מגיע לי את היחס הזה. ועדיין… אני פח זבל לרוב הילדים פה."
"זה ישתנה. אני אדאג לכך שזה ישתנה. תראי בזה מתנת פיצוי אחרי כל השנים האלו."
"מיטשל, אני לא חושבת שמשהו יוכל לפצות על מה שחוויתי." אמרתי וקמתי. הרגשתי איך… הצלקת שבי, הצלקת המגעילה והגדולה שחורצת חצי מהלב שלי, מתחילה להיפתח. החלטתי שכדאי שאלך לפני שהצלקת תתחיל להשתלט עליי ולגרום לי לבכות. הדבר האחרון שאני רוצה זה שמיטשל יראה אותי בוכה. אני אף פעם לא אגיע ל… רמה הזו איתו.
הרמתי את ידי לשלום קצר ויצאתי מהכיתה, אל הגשם הקריר שמיהר להרטיב אותי. רצתי עד למכונית שלי, פרנסיס וה'אחים' שלי בעדיפות ראשונה אצלי. כדאי שאני אגיע מהר לבית היתומים, אני לא רוצה לקבל עונש!


תגובות (54)

תודה רבה לכל המגיבות הנפלאות שלי.
זה ממש כיף להרגיש שאוהבים את הסיפור שלי.
אתם יודעים,
אתם פשוט יכולים לכתוב לי בצור קשר 'עופי מהאתר' וזהו.
שלוש תגובות ואני הולכת!!

04/09/2011 18:15

פרק ממש יפה!!

04/09/2011 18:37

הדר זה סיפור מדהים!!!!!
מחכה להמשך!!!

04/09/2011 18:48

אמממ….נקנקנק….מוזר לי שלא הגבתי…הייתי בטוחה שכן….
טוב אז מתי את הולכת?!
פשוט ממש קשה לעקוף אותך במועדפים עם כל הסיפורים המושלמים שלך;)
ואל תדאגי, אני בטוחה שישימו אותך בזה של האתר!
אבל באמת, אנשים!!!!!!
זה לא שאם עכשיו מישהו במומלצים של הפייסבוק מישהו יכנס ויעשה כזה ׳אה, אז הוא מומלץ בפייסבוק זה אומר שהוא הרבה יותר טוב מהמומלצים באתר, בואו נכנס אליו!׳
זה ממש לא הולך ככה!
הדר הסיפורים שלך מושלמים!!!!!!
באמת שהם מושלמים!!!!!
הלוואי עליי כתיבה כזאת!
כאילו…שתינו באותו הגיל בערך ולך יש כתיבה, שבאמת, הייתי יכולה לחשוב שאת סופרת!!!!!!!!
אני ממש מקנאה בכתיבה שלך אז שוש!
שלא *תעזי* אפילו לחשוב על להפסיק לעלות את הסיפורים המדהימים האלה שלך!!!!
שלא תעיזי!!!!!

04/09/2011 18:53

היייייי!
את!!!!!!!
יהלה בן לולו!!!!!!(אין לי מושג אם קוראים לךב אמת יהלה בן לולו, אבל זה מזה הלך ביחד, תודי XD)
כנסי לדואל שלך!!
שלחתי לך שם משו..

04/09/2011 18:55

אייי!!
תמשיכייייייייייי!!!!!!!!!
מתי תמשיכי?!
אני רוצה שתמשיכייייייייייי!!!!!!
בבקשה המשך ליצירת מופת הזאת!!!!!!!!
XD ^.^ ♥♥

04/09/2011 19:01

יש המשך ליצירת מופת הזאת,
כאילו היה המשך.
עד שמישהו מחק לי אותו.
התעלומה עוד בחקירה, החשודים הם אמא שלי, אבא שלי, ואח שלי.
החשוד העיקרי,
הוא אח שלי.
כנראה זה הוא, כן.
תהרגו אותו, לא אותי, אם אין המשך!

04/09/2011 19:03

חחח…
טוב תגידי לי איפה הוא ואני בדרך עם סכין יפנית או סינית או מה שזה לא יהיה!!
P: ♥♥

04/09/2011 19:05

אל תדאגי,
אני כבר אטפל בו.
~קריצהקריצה~

04/09/2011 19:06

טוב סבבה ~קריצהקריצה~
אבל עם תיצטרכי עזרה תיקראי לי ~קריצהקריצה~
דרך אגב…
מה הקטע של ה-~קריצהקריצה~??
וואיי זה דבר בילתי יאמן אני והטימטום שלי!!

04/09/2011 19:09

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה הטמטום של שנינו ~קריצהקריצה~

04/09/2011 19:12

חחח הדר זה באמת הולך ביחד!!!!!!
ואחד מהכינויים שלי זה לולה!!!!
ושל טוסטי(אח שלי הקטן) זה לולי!!!!
או לולו!!!!
חחחח טוב אבל זה די מוזר אם אני יהיה יהלה *בן* *לולו*
חחחחחחחחחחח
נכנסתי לאימייל שלי ו…כלום!
שוק!
O:
בכל אופן….אוייי אני לא סובלת שאחים שלי מוחקים לי דברים!!!!!!
גדמטיים מזורגגים שכמותם!!!!!!
טוב, בכל אופן…מקווה שתצליחי לתקן את זה;)

04/09/2011 19:13

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
היה לי דווקא נאום מזהה יפה.
~דמעהדמעה~
שונאת.
אימיילים.
מזורגגים.

04/09/2011 19:14

תבדקי שוב.
שלחתי משו.
אבל קצר.
לא נאום.
אני עייפה מדיי לנאומים.

04/09/2011 19:17

אההה ראיתי את זה עכשיו;)

04/09/2011 19:19

ייאיי!!!
אני לא היחידה שיש לה טימטום!!!
P:
אני ת'אמת מעדיפה ליכתוב ככה:~קריצקריצ~
כמו שאני רגילה לומר!
אבל כל אחד אומר איך שבא לו…
ולי זה לא בא בטוב!!!
כי אני מחכה להמשך ואין!!!
ואני שונאת ליקרוץ!!!!
כי זה מפחיד אותי :'(
~בוכהבוכה~
כן ליאן צדקה אני באמת מטומטמת!!!
יש לי שינוי מצב רוח קריטי!!!
חיחי ^.^
לא נורא לא צריך לידאוג אני אהיה בסדר רק אים אתרחק מי קולה!!
אבל אני לא יכולהההההההההההההה!!!!!!
קולה זה החיים שלי!!!!!!!
(טוב נו אחרי הרבה הרבה דברים)
טוב אים גילית את התעלומה ~קריצקריצ~
אז תעלי ת'המשך!!
בבקשה :))))))))))))
~טטטטטטטטייייייייימממממממממממטטטטטטטטטטטוווווווווווםםםםםםםםםםם~
זה יש לי…
אהה ודרך אגב פירסמתי אותך בקיר שלי!!!
אני מקווה שאנשים יכנסו!!!
P:
XD
O.O
^.^

04/09/2011 19:23

באאאאאאאמת???
פירסמת אותיייייייי????
ריגשת.
אותי.
כלכך.
~בוכהמהתרגשותבוכהמהתרגשות~
~נמרחליהאיפורשאיןלינמרחליהאיפורשאיןלי~
מוחעחעחעחע
נסוו להבין מה כתבתי XD

04/09/2011 19:24

בקיר שלי בפייסבוק!
(אים לא הבנת באיזה קיר)
אני יכולה גם לפרסם אותך על הקיר של הבית שלי וכל מי שעובר יכנס לאתר ליקרוא סיפורים שלך!!
XP

04/09/2011 19:25

ככככככככן!
יוווואו!!!!!
את אלופה אלופתית מארץ האלופות!!!
האלופות, לא האלופים, אלה סתם מלפפונים חמוצים!!

04/09/2011 19:28

אני הבנתי!!!!!
בראשון כתבת:
~בוכה מהתרגשות בוכה מהתרגשות~
ובשני:
~נמרח לי האיפור שאין לי נמרח לי האיפור שאין לי~
מועחעחעחעחע
לא משנה מה תנסי ליכתוב אני אבין אותך!!!!
רק משוגעת יכולה להבין משוגעת!!
(אהאה.. אהבתם אני הרגע המצאתי!!!)
אהה ועוד הודעה…
אני גאה להציג שהשנה ניפתחת שנת הגלידרייה!!!
מי שרוצה להיות מלכת הגלידה שתומר לי אני עושה תחרות ~קריצקריצ~
ומה הפרס??
הפרס הוא מלך גליד חתיך ומלאמלאמלאמלא גלידרונים!!!
(קרדיט:
ליאן ולינוי תחרויות משוגעות בע"מ)
המצאנו את התחרות הזאת באמצע שיעור חשבון XD

04/09/2011 19:33

שניייייייהשנייייייהשניייייייייה!!!1
את חברה של ליאןן?
ליאן סטורייס מהאתר??
ליאן סטורייס שקוראת לי הדרצ'וק ליאן סטורייס?!!
אם היא ליידך אז היי D:
אם היא לא תמסרי לה ד'ש D:
ואת ממש צודקת!!
רק משוגעת יכולה להבין מושגעת!!
קלטיי את זה:
~פאאקאניעודמעטצריכהלצאתולאבאליפאאקאניעודמעטצריכהלצאתולאבאלי~

04/09/2011 19:36

אווו מיייי גאאאאד.
כל מי שרואה את התגובה הזו, ישר ללכת לפייסבוק, לדף של האתר.
מיייייד!

04/09/2011 19:48

תמשיכי דחוף!! (:
סורי שאני לא מגיבה הרבה… אבל לפעמים הפרקים לא מופיעים לי (זה קורה לי הרבה באתר הזה…במיוחד בסיפורי אהבה) ורק אחרי כמה זמן זה מסתדר שוב ^^
נ.ב. ראיתי שהמליצו על הסיפור הזה בדף של הפייסבוק … מזל טוב (:

04/09/2011 19:51

כןכן זאת ליאן סטוריס שנתנה לך את הניק ניים!!
אני אמסור לה מחר בבצפר כי היא לא לידי או מחוברת לסקייפ או לפייס!!!!
הבנתי גם את מה שכתבת שם…
תיראי תיראי:
~פאקינגישלישיעוריםולאבאלילעשותאותםפאקינגישלישיערויםולאבאלילעשותאותם~
אהה ו…
מה קרה?!?!
מה יש?!?!
מי מת?!?!
XD

04/09/2011 19:58

וואיי וואיי וואיי!!!
יש לך כבר עשרים וחמש תגובות!!!!!!!
אמא'להההההההההההה
מעולם לא ראיתי מלאמאלמלאמלא תגובות כמו לך!!!!!!!!!
יש לך מזל את!!!!
ואני פירסמתי אותך שוב בפייסבוק!!!
אז תני לי כבודדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!
כבוד ליייייייייי!!!
לייייייייייייי ורקקקקקקק לייייייייייי!!!!!!!
חיחיחיחי XD

04/09/2011 20:09

כבוווווד לך!!

04/09/2011 21:01

ייאייי!!!
תודהההההה!!!
XP
וואיי ניראה לי אני עומדת להיתעלףףףףףףףף!!!!
מהבוקר יש לי הרגשה שמשהו רע יקרה!!!
אני חייבת לדבר עים ד"ר ליאן סטוריס היא תוכל לעזור לי!!!
אבל דאמט היא לא מחוברת לסקייפ!!!!!!!!!!!
O.O
שיעמוםםםםםם!!!
איפה ההמשך הקלדת אותו כבר??
ההוא מחכה לאישור??
מה איתו?!

04/09/2011 21:12

איין לי המשך :(
אני תקווועההההה…..

04/09/2011 22:20

אווווווווווו מיייייי גאאאאאד
זכיתיי במחבר השבוווווווע!!!!!1
אממ… מי שזאת לא תהייה, מיקה קליטה?
תווווווווווווודה רבה <3
עשייייייית לי את השבווע!!!
רק אלוהים יודע איזה יום חרא היה לי, ועכשיו יש לי חיוך על הפנים D:
ויש לי שלוש לייקים!!
חוחו XD
איימ פייממוס >

05/09/2011 15:39

P:
כן זאת הייתה אני!!
מיקה זה השם השני שלי אבל אני מעדיפה לינוי!!!
אהה ובבקשהההההה!!!!
שמחה שעזרתי לך :)
♥♥♥♥
דרך אגב מתי המשך??

05/09/2011 20:24

אל תשאלי אותי,
כי אין לי מושג
עוד לא הצלחתי לשחזר
והמורה שלי למתמטיקה הורגת אותי בשיעורי בית ><
היא והחצאית הסקוטית שלה…
שלושה דפים בכל שיעור..
שתיחנק עם הצעיף הצבעוני והטבעת הירוקה כמו עובש שלה..

05/09/2011 21:10

הלוואי והמורה שלי תיחנק!!!
כל יום צועקת עלינו בלי סיבה ונותנת לנו פוווווווולללל שיעורים!!
שונאת אותה בדםםםםםםם!!!!!!
שתיחנק מעוגייה!!
מסטייק!!!
לא איכפת לי מי מה העיקר שתיחנק!!!!
אני.
שונאת.
מתמטיקה!!!

05/09/2011 21:42

והנדסה…
כי היא גם מלמדת אותנו הנדסה!!!!
~עצביםעצבים~

05/09/2011 21:43

~שיעוריםמזורגגיםעםמורהשלאיודעתאיךלהתלבששיעוריםמזורגגיםעםמורהשלאיודעתאיךלהתלבש~

05/09/2011 21:45

חחחחחחחחחחחחח
אבל תגידו לי…
כל הזמרים וזה גם הם למדו חשבון!!!
אבל בישביל מה???
הרי הם לא שרים על חשבון ומיספרים!!!!!!!
אאבל השאלה האמיתית היא….
בישביל מי???
המורים והמורות אומרים להם שזה יעזור להם בחיים!!!
כן..
אני רואה איך זה עזר להם…
הם ממש חנוני על!!!
~גילגולעינייםגילגולעיניים~
פ'חחחח..
אני רוצה להיות פסיכולוגית ואני כבר עכשיו עוזרת לחברות שלי ולכל הכיתה שלי בבעיות פסיכולוגיות!!!!
ומה קשור חשבון לפסיכולוגיה?!?!?!
מה הפסיכולוגים אומרים להם כל מיני מיספרים וזה פותר להם ת'בעיה???
לא ניראה לי!!
~שונאתמתמטיקהבדםשונאתמתמטיקהבדם~

05/09/2011 21:57

צודקקקקת!!!!!1
כאילו, אם אני הולכת להיות סופרת כשאני אהיה גדולה או משו,
אז…
תגידי לי את,
איך משוואות עם איקסים בשני הצדדים יעזרו לי לההפוך את הגיבור והגיבורה בסיפורים שלי לזוג?!?!?!?!
אני כבר שנים שואלת את עצמי למה אני צריכה את חוק הפילוג,
שונאת את החוק המיותר הזה.

06/09/2011 07:41

סורי שאני לא מגיבה הרבה … כולה כיתה ז' ואני עוד שנייה מתמוטטת מעומס שיעורים !
ואל תגידי לי שבכתה ח' יהיה יותר קשה כי אני יודעת ואני עוד שנייה אתעלף מחום !
(לא קשור אני יודעת .. O.o)
ואשכרה קראתי עכשיו את כל התגובות !
לא יודעת למה סתם משעמם .. חוץ מזה אני אוהבת לראות את השיגועים שלך ומזמן לא ראיתי אותם בצ'אט אלוהים !
אני צריכה קצת נורמליות מכל הטירוף שאני חיה בו ! (כן כן אני קוראת לך נורמלית. שתביני איפה אני חייה! O.O) אז תתחברי כבר !
דרך אגב ? סיפור מעלף !
ואיזה כיף שאין לי אחים מעצבנים שיכולים למחוק לי דברים !
את יודעת מה המצאתי ? מחברת שיעמום לבית ספר למקרה שיהיה לי משעמם ופתאום יהיה לי רעיון להמשך אה ? ! איך ? !
קיצר תשחזרי כבר את הפתק ותמשיכי !
נ.ב. סורי על התגובה החופרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת פשוט גל החום שעובר עליי לא נעים אז ..
קיצר תמשיכי !

06/09/2011 14:42

כע…
באמת מה זה קשור???
אים כבר אני אצטרך את זה כשאני הולכת ליקנות משהו אז אני רק צריכה לחבר…
וגם את צודקת!!!
כאילו מה??
"האיקס חיבר בין שני המאוהבים הקטנים!"
זה לא נשמע הגיוני!!!!

06/09/2011 14:48

ווווואיייי אימאלה ימשוגעות
(היי גמאני מצ'וגעתת)
וכן הדרצ'וק אני גם עושה לך לייק
וקוראים לי אליאנה אבל ליאן זה קיצור :)
~פאקאנישונאתחשבוןואתהמיקלדתשלי~
תבינו או לא יש לכם תירגום משוגע..
(לינוי כן כן זאת את)
והדר הפרק מדהימוצ'
והייי גם אני תקועה בסיפור שלי
ואני גם שונאת חשבון
אני לא מבינה איך זה יעזור
לי להיות רופאה מה אני
ייתן לחולים שלי משוואות
במקום תרופות או
זמרת ששרה על איקס בריבוע שווה
ואי נקודה חמש עשרה אלף
(לא שזה קשור אחד לשני אבל בסדר זורמים)
אוי אימאלה אני ניזכרת
כרגע בלימוווווווור לינוי
ליטל הלללפ הייייייאר
(קצת עזרה פה)
הלווווווו מישהוווווווווווו
מישהוווווווווווו
אוקיי רישמיית היתחרפנתי
אבל בקטנה
הרי טימטום ושיגעון
קשור לאותו שורש
ועכשיו אני לא מבינה למה אנחנו ביכלל
לומדים הנדסה מה אני ריבוע
לא אני למשל לא מבינה בהנדסה
מילה או יותר נכון צווווווורהההה
אחת ממה שהמורה אומרת
בכלל מה זה השמות האללללה
מעויין משושה מה זה הדיפווווקקקק
הזזזזזזזה????

06/09/2011 15:05

ליאננננננננננננייייייייי!!!!!!!!
צודקת מאדדדדדדדדד!!!!!!!
כאילו מה??
אני אגיד לפציינטים שלי ריבוע משושה ואיקס כפול פאי???
מה זה יעזור להם???
הם יחשבו שאני מטורפת ויזעיקו לי פסיכיאטר!!!
(אני אומנם משוגעת אבל כשזה קשור לענינים רציניים אז אני רצינית!!!
ועוד ההורים שלי אומרים לי שביזכות זה אני אהיה פסיכולוגית מצליחה!!!
כן…
אני אצליח בכך שאני אבריח את הפציינטים…
~תקוללימורהמטורפתתקוללימורהמטורפת~
~עצביםעצבים~
טוב יאללה הלכתי לישתות קולה זה מרגיע אותי…
(וגם משגע חוחו ;) )
XP

06/09/2011 15:13

חחחחח משוגעת שלי אתתת

06/09/2011 15:21

חיימ' שלי אתתתתתתתתתתתת
בילעדייך אני לא חייהההההההההה!!!!!!!!

06/09/2011 15:22

היי הדר

סיפור מקסים תמשיכי !♥♥♥♥

בהצלחה בקי

06/09/2011 15:29

חחחחח אווויר שלי בלעדייך אני לא קיייימת!!

06/09/2011 15:38

חופרות.
בשכל.
ובסיפור.
שלי.
הייייי
למורה שלך קוראים לימור??
לשלי סמדר.
ומחר יש לי מתמטיקה,
ואני צריכה לעשות שלושה דפים מעצבנים במיוחד
אבל במקום זה אני הולכת לעשות תספורת!1

06/09/2011 15:53

וואי גם לי היה היום מתמטיקה ויפה על התיספורת
~סמיילימאמיסמיילימאמי~

07/09/2011 14:54

שונאת.
ימי.
רביעי.
היה לי היום שעתיים ראשוונות בילוגיה עם מורה שלא מהעולם הזה, שעתיים שיעור מתמטיקה שחצי שיעור עבגנו על תרגיל5 המסכן והפתאט הזה שבסוף לא הבנתי מילללה, ערבית עם המורה העייפה בעליל שלי, גיאוגרפיה עם מורה שקוראים לה ~חסוי~ נורני אבל אני קוראת לה נרניה ואנגלית עם בוחן פתעע מעצצצצבן במיוחד
ימי רביעים המעצבנים האלו, אני אצטרך לסבול ככה כל השנה. כל מה שאני אזכור מח' זה את העובדה שביום רביעי אני סובלת מעינויים מתמשכים. מעולה.

07/09/2011 16:25

גאאאאאד קראתי עכשיו את כל הפרקים מההתחלה ,וכאילו ,יאעו זה כזה ברווווררר שיהיהה משהו בין מיטשלל ואנבלללל כללכךךך אבלל !!!!!!!
ומיטשל פשוט דפוק.ף אבל דפוק בצורה חמודה.
ויש בזה משהו שדומה אצלי XD
גמאצלי יש מישהו שממרר לי את החיים מגיל קטן ,וכאילו אנחנו כבר מלא זמן באותה כיתה ,אפילו אחרי שעברתי לחטיבה אנחנו שוב באותה כיתה ,קיצר אנחנו 9 שנים באותה כיתה>< ,והיה לי קטע כזה ,שאחרי שכשהוא לא היה ליד החברים שלו הוא היה נחמד וזה ובגלל זה התחלתי לחבב אותו ,אבל עבר לי כבר XD
וקיצר חסררר לך שאת מפסיקה לכתווב !!!!!
אני לא הגבתי רק כי היו לי איזה שבועיים כאלה של נאעחס בגלל משהו אישי.
אבל מעכשיווו על כל פרק שתוציאי אני ינסה להגיב :P
וחסרר לך שאת לא ממשיכהההההה ,אם את לא ממשיכה ,אני ימצא אותך איכשהוו ו ו ו ו ו וו ו……ואני ימחץ לך תצורה ~@!#%
בחיבוק כע ;P?
קיצרר תממשיייכיייייייייייייי !!!!!!!!!!

07/09/2011 17:10

אייייך אני מתתה על התגובות שלךך XD
תמייד מעלות לי חיוך, אפיו ביום רביעי המקולל…
כן, זה נראה לי קצת מוזר שלא הגבת.. כאילו, אני לא סנובית או משהוו שמצפה שכולם יגיבו לי וס'הה.. פשוט בהתחלה היית כזאת בהתלהבות מהסיפור.. אז הייתי עצובה כשראיתי שלא הגבת… אבל עכשיו אני שמחה D:

07/09/2011 19:14

איךךךךךךך..
איך אני שונאת את המורה למתמטיקה!!!!
רק כשאנחנו זזים שנייה מהכיסא כדי להרים את העיפרון היא מתחילה ליצעוק..
"לא להפריד טוסיק מהכיסא!"
אני אפריד לה ת'ראש מהכתפיים!!
ועוד משהו…
תקולל ~חסוי~!!!!!
אתה והחבר שלך החייזר!!!!
החוצפנים האלה בהפסקה השפריצו עלינו מלאמלאמלא מים חזרתי הביתה אמא שלי חשבה עששיתי מיקלחת בחוץ…
אבל ליאן יותר מיסכנה…
עליה השפריצו בשיעור אנגלית!!!!
טוב קיצור הוא עוד יחטוף מחר אין לו חיים!!
אני גם שונאת ימי רביעי הם מבאסים…
טוב חוץ מהשיעור האחרון שהוא עובר מהר ואז הביתה XD
או מיי גאד!!!
יש לך מלאמלאמלא תגובות….
או מיי גאד!!
אני נישמעת כמו חברה שלי…
עים כל האו מיי גאדים והמיבטא האמריקני XP
~קריצקריצ~
מה שמעלה לי חיוך זה פיספוסי שלג!!! XD
זה קורע אותי!!!!
טוב נו מתי תמשיכייייייייייי??????????
ואים לא תמשיכי אני אבוא אליך הביתה עים סכין רוסית!!
שזה בעצם גרזן!!
ואכרות לך ת'ראש!!
בבקשההההההההה המשךךךךךךך!!!! ^.^

08/09/2011 17:46

ווווווואאאאאאאאי איך אני שונאת
את ~חסוי~
ואת החייזר המעפן הזה
אין להם חיים..
ויששששששש לא הלכתי לבית ספר יומיים :P
תאכלו תלללללללללללללללל'ב D :
לא היה לי חשבון יומיים מועחחעחעחעחעחעחעחעעחעחעחעחעחעחעחע
והדר יש לך כבר 51 תגובות מתי תמשיככככככככככככככי?!
ואהיום את צריכה להמשיך שתי פרקים של משחק מסוכן הבנת הבנת!!????!!

11/09/2011 00:44

וואיי הדררררר!!!!!!!!
לה את את לא ממשיכה?!
:(

13/09/2011 05:18

השתגעת?!?!
לא להמשיך???
זה סיפור מדהים ונפלא!
חסר לך אם לא תמשיכי אותו!!!!

14/09/2011 13:55

תישמי אי מאוד אוהבת את אסיפרים שלך אבל אים לא תמשיחי מיסחק מסוכן פרק 35 אני לא יודאת מה אני אהסה לך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הז קדי לך שתמשיחי אושה אלך אליך ואני נדה נדר שאני לא אפסיק לאציק לך ולחרפן לך את אמוהך אד שתמשיחי מישחק מסוכן פרק 35 וקמובן תמשיחי גם את אסיפורים אהחרים אוקי אבל בישבילי אחי חשוב שתמשיחי את מיסחק מסכן שמת הזזזזזזזזזזזזזזז תמשיחיייייייייייייייייייייייייייי ומיאד

03/10/2011 08:02
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך