המלאך הפרטי שלי – פרק שש עשרה

הדר 03/10/2011 988 צפיות 12 תגובות

הסתכלתי עליו מופתעת. לא ידעתי מאיפה זה בא. לא הבנתי מאיפה הגיעה הדאגה העצומה הזו אליי. לא הצלחתי לקלוט שכל מה שהוא רוצה זה שאני אהיה… מאושרת. שאני לא אדאג. בחיים.
"מולי מחכה לך. לך אליה." מלמלתי לאחר דקות ארוכות שעיניו הפנטו אותי.
"היא יכולה לחכות. עכשיו זה רק אני ואת." אמר בשקט, חיוך קטן וקצת עצוב עולה על פניו.
"אתה אוהב אותה?"
"כן. היא קשה, ואנחנו רבים המון, אבל בסופו של היום… אני רק רוצה להיות איתה." משום מה, מילותיו הכאיבו לי.רציתי להיות שמחה בשבילו, לחייך ולהגיד לו שזה נהדר, אבל… לבי אמר אחרת. הלב שלי התמלא בעצב זר כשמיטשל דיבר עליה.
"אני… אני לא מבינה למה היא שונאת אותי…" אמרתי, עוצמת את עיניי בעייפות.
"היא לא שונאת אותך. היא… מקנאה. היא רכושנית כלפיי. אם זה היה תלוי בה, היא הייתה שמה אותי בכלוב. היא אוהבת לראות שאני רק איתה, שרק עליה אני חושב. היא משוגעת, החברה שלי." צחקקתי מעט, מודעת לכך ששנינו יודעים כמה הצחוק הזה מזויף.
"היא משוגעת עלייך. אפשר להבין אותה. כל הבצפר רודף אחריך." אמרתי, מבינה את ההיגיון ברצון המופרך שלה, בהגבלה שלה עליו.
"לא נכון. לא כל הבצפר רודף אחריי."
"אוקיי, כל הבנות בבצפר רודפות אחרייך." תיקנתי את עצמי.
"את לא רודפת אחרי." לחש, עיניו נעוצות בי, זיק של דאגה בהן.
"כי… כי אתה השטן הפרטי שלי." אמרתי בשקט, יודעת שהלב שלי מת לרדוף אחריו, רק לרדוף אחריו. ידעתי שאני משוגעת, שאני הוזה, שאין סיכוי שבעולם שאני באמת ארדוף אחריו, אבל… רציתי את זה. רציתי אותו. באותו רגע, כשהחברה שלו נמצאת מאחורי הדלת, וזה היה רק שנינו במסדרון, הבנתי. הבנתי ש… יש חלק בי ש…. יש מקום אצלי בלב ש… אלוהים, קשה לי אפילו לחשוב על זה.
"בל?" פקחתי את עיניי, מרגישה איך רעד עובר בי. לא יכולתי להסתכל עליו אותו הדבר, לא כשאני יודעת מה הלב שלי רוצה.
"מה?"
"חייכי. את נראית יותר טוב עם חיוך." לחש לי, וכמטה קסמים, חייכתי.
"יש לך חיוך יפהפייה." הוא לחש, וצחקקתי. הרגשתי איך המצב רוח שלי מתעודד, הופך להיות קצת יותר טוב.
"תחזור אליה." לחשתי, מניחה את ראש על ברכיי, כל כך קרובה אליו אבל גם כל כך רחוקה.
"בטוחה שאת בסדר?" שאל, מסתיר את דאגתו בעזרת חיוך ממיס.
"אני בסדר גמור, מיטש. לך אליה." אמרתי, מחייכת מעט כדי להוכיח את טענתי. הוא הסתכל עליי עוד דקה ארוכה, וקם. במהירות הוא נכנס אל החדר, חזרה אל מולי. ואני? אני נשארתי עוד דקות ארוכות במסדרון, תוהה בחלל המוזר שלפתע נוצר בי, ברגע שהדלת נסגרה ועיניו החומות נעלמו ממני. תהיתי איך זה קרה. איך… בן רגע, קלטתי משהו בלתי אפשרי. איך לעזאזל… מיטשל הפך ל… ל… מה שהלב שלי רוצה. מה שהלב שלי צריך. הוא השטן הפרטי שלי!!! הלב שלי אמור לכעוס עליו, לשנוא אותו, במקום זה… הוא רוצה אותו. לב מטופש!


תגובות (12)

תמשיכייייייייייי מייייייייד..!

03/10/2011 09:09

וואו :) את חייבת להמשיך :) אני מתה על הסיפור וחבל שהפרק כולכך קצר :)

03/10/2011 10:32
lilach LC

מ-ע-ו-ל-ה!! תמשיכי

03/10/2011 10:38

אוווווווווווו אייייזהה נוווושייית :X…
ושהחברהה שלוו תלךך לעזאזלל זה המקוום שלההה D:
וכמווובן מייייטשש החמוווווד והמעצבןן בוו זמניית שיביין שהוא לא אווהב תחברה הסנוובית שלווו חיחי ^.^
המשךךך דחווווף וזהה :S…

03/10/2011 12:40

תמשיכייייייייייייי ואוווווווווווווווווו איזה מתוקייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייים!!!!♥♥

04/10/2011 06:07

הדר מהמם ממש נפלא תמשיכי
בקי

04/10/2011 06:50

תמשיכיי מה את לא מבינה שצריך להמישיךך את הסיפורררררררררר

04/10/2011 08:44

יאאאא א י ז ה. חמודים!!!!!

04/10/2011 09:33

נו זאו אלית לי אל קול אהצבים נו קמה זמן אני אצתרך לחקות לפרק 35 של מישחק מסוכן נו קבר הדר איפו אפרק די אלית לי אל אהצבים נו תמשיחי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

04/10/2011 11:40

ערב טוב להדרת משיכי מהר ככל יכולתך הסיפור מהמם
תודה בקי ♥♥♥♥♥♥

06/10/2011 16:06

יש לה מחסום כתיבה מישל ותעבדי על שגיאות הכתיב שלך..

07/10/2011 01:42

אממ… מישל?
אני אגיד את האמת..
אין לי מושג מה כתבת..
באמת שלא..

07/10/2011 04:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך