" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 15

קורל_434 08/12/2013 1209 צפיות 8 תגובות

פרק – 15 :
" תעצרי אותי אם את רוצה.. " הוא אמר בלחש והתחיל להתקרב אלי לאט לאט ……
השפתיים שלנו נגעו אחת בשנייה , אני לא אעצור את זה עכשיו , השפתיים הרכות שלו גרמו לי לצמרמורת בכל הגוף , אני נהנתי .. לאחר נשיקה של חצי דקה , שפתינו התרחקו ..
והו .. זה היה מדהים. הוא מדהים. כל המילים שהוא אמר לי גרמו לי להעריך אותו אפילו יותר..

" חמש דקות ויצאנו ! " נוי אמרה לי בזמן שהתארגנו שתינו ללכת לבריכה .
אני ולידור לא דיברנו על הנשיקה .. נשארה בינינו מין חידה גדולה ולא פתורה ..
" יאלה " אמרתי לנוי כשסיימתי להתארגן ,
" לקחת הכל ? " נוי שאלה , הילדה הכי מסודרת בארץ , כבר אמרתי !
" כן כן יצורררר " השבתי לה וצחקתי .
יצאנו לבריכה , הגענו לאחר עשר דקות בערך , אין כל כך הרבה אנשים , הכי כיף ככה ! מצאנו לנו מקום ישיבה שקרוב לבריכה ולמקלחות והתיישבנו .
" נכנסים ? חם לי רצחחח ! " אמרתי לנוי , החום של החופש הגדול …
" כן כן גם לי יאלה בואי " היא ענתה לי .
נכנסנו , שוב .. כל המבטים עלינו . למי אכפת ? נוי ישבה על שפת הבריכה ואני נכנסתי והחזקתי ברגליה , איזה כיף ! דיברנו וצחקנו כמו שרק אנחנו יודעות .
" שלום שלום " שמעתי קול מוכר מאחורי , תמיד באים לי מאחורה !! הסתובבתי , עמית וסתיו .
" היייי , מה אתם עושים פה ? " השבתי וחייכתי .
" באתי לשמור על אחותי הקטנה " ענה לי בציניות עמית , כולנו צחקנו .
" זה סתיו ?? " שמעתי את נוי מאחורי אומרת בלחישה , בזמן שהבנים מדברים .
" כן אהבלה " עניתי לה בלחישה גם אני .
" והוווו " היא השיבה לי באותו קול וצחקה . טוב נו .. באמת והו . אף בחורה לא הייתה מסרבת לצאת עם גבר כזה יפה והגוף שלו ? שלא נדבר עליו …
התחלנו לדבר עם סתיו קצת , נוי הכירה אותו קצת יותר לעומק , גם אני , הנחתי שהוא לא רוצה לדבר על השיחה במסיבה , כי עמית ונוי נמצאים .
" בא לי ארטיק , מישהו רוצה גם ? " אמרתי ויצאתי מהבריכה , מתכוונת ללכת לכיוון הקיוסק .
" לי , לי " שמעתי את עמית ונוי , ברור .. שמנים.
" גם לי , אני בא איתך " סתיו השיב לי , כנראה הולך להיות מעניין ..

תגובות וממשיכה ! ♥


תגובות (8)

אווווו…חחחחח תמשייכייי!!

08/12/2013 05:33

תמשיכי (: המשכתי גם (:

08/12/2013 05:44

תמשיכיייייייייייייייייי

08/12/2013 05:47

תמשיכי

08/12/2013 06:39

תמשיכייייייייייי

08/12/2013 06:46

מושלם תמשייכיי

08/12/2013 06:57

לגמרי תמשיכיייייייי

08/12/2013 07:13

המשכתי ♥

08/12/2013 07:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך